Geluid

Dit is de plaats voor alle vragen betreffende PPS, slideshows, foto, cd branden, Paint Shop Pro, enz.

marieke72
Lid geworden op: 25 jan 2014, 22:00

25 mar 2017, 23:41

Hallo ,
problemen zijn er om opgelost te worden , eens zien of jullie dit aankunnen.
In het verleden al verschillende muziek pps en en ppsx gemaakt en die waren perfect tot nu.
Was bezig met 'n nieuwe met oldies en alles was ok , ik sloeg hem op als ppsx en alles was nog steeds ok .
Ik klikte hem om te zien en het werkte .
Toen verstuurde ik hem naar mezelf , doe ik altijd , om te zien of alles ok is en daar gaat het nu mis.
Bij verzenden ontbreekt de klank ,bij aantikken van 'n song veranderd het pijltje in handje maar er gebeurt niks ,no sound.

Iemand raad ? Moet ik mss microsoft office 2010 opnieuw installeren?
Is 'n legale versie.

Marieke.
DEsktop ,Win 7 Home Premium - Service pack 1, Processor AMD Phenom(tm) , X6 1100T , 64 bit
8 Ram

marieke72
Lid geworden op: 25 jan 2014, 22:00

27 mar 2017, 01:02

Niemand?

Marieke. :?
DEsktop ,Win 7 Home Premium - Service pack 1, Processor AMD Phenom(tm) , X6 1100T , 64 bit
8 Ram

marieke72
Lid geworden op: 25 jan 2014, 22:00

29 mar 2017, 18:21

Niemand meer die zich nog bezig houd met powerpoint?

Marieke.
DEsktop ,Win 7 Home Premium - Service pack 1, Processor AMD Phenom(tm) , X6 1100T , 64 bit
8 Ram

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

31 mar 2017, 16:59

Hoe heb je het geluidsfragment ingevoerd? Waarschijnlijk als een link i.p.v. opgenomen in de pps. Als je dan aleen de pps (of ppasx maakt niet) uit op een andere plaats zet, dan vind die daar het geluidsbesstand niet.

marieke72
Lid geworden op: 25 jan 2014, 22:00

31 mar 2017, 21:46

Beste hiviane ,
eerst bedankt om te reageren .
Ik ga als volgt te werk , net zoals in het verleden , maak ik 'n map aan met al de items die ik wil gebruiken .
Ik open powerpoint en maak de achtergrond op.
Vervolgens zet ik 'n foto van de zanger(es) markeer die foto op het werkblad om muziek in te voegen en klik op actie knop bovenaan in het werkblad .
Krijg 'n tabblad en daar vind ik 'geluid afspelen' , dat moet aangevinkt worden en dan naar beneden scrollen tot 'ander geluid' en aanklikken .
Ik kan nu naar de mappen gaan om het geluid te selecteren , dit moet wav zijn want voor 'n muziek pps(x) werkt mp3 niet .
Dit doe ik voor de rest ook tot de limiet om de PPsx te kunnen versturen bereikt is.
Dan sla ik het op voor controle en als het ok is verstuur ik de ppsx eerst naar mezelf ter controle en daar gaat het mis met het geluid .

Marieke .
PS: Ik werk met office 2010 .
DEsktop ,Win 7 Home Premium - Service pack 1, Processor AMD Phenom(tm) , X6 1100T , 64 bit
8 Ram