Albert, grote schande!

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

30 mar 2017, 00:13

Wie de 'wettelijke' vader is van dat meiske weten we al decennia!
Uit wiens broek ze komt wordt alleen maar, en steeds weer, bevestigd door het gewriemel van ene Albert.
Een echte man zou zich in deze zaak niet onttrekken aan een DNA-test.
Het is heel gemakkelijk te begrijpen wat hier speelt ... Alberts erflating tegenover de 'officiële' erfgenamen. Misschien moet het DNA van kameraad Laurent ook eens ten berde komen? Heeft u daar, als goede belastingbetaler, recht op? Ik vind van wel ... de middelen zijn er om uitsluitsel te geven, wie er zich wil aan onttrekken is, op zijn minst, VERDACHT!

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

30 mar 2017, 08:23

Ik meen eens gelezen te hebben dat D. Boël geen erfenisgeld uit het vermogen van Albert nastreeft , noch titel van prinses . Ze wil enkel bevestigt zien dat Albert haar biologische vader is vermits al uitgemaakt is via DNA dat Jacques Boël dat niet is .

Ik ben van mening dat ELK kind recht heeft om zijn biologische vader te kennen . Dit heeft gewoon met identiteit te maken . Dit geldt ook in het verlengde voor haar kinderen die recht hebben te weten wie hun eigenlijke grootvader is .

Dat in dit geval Albert de DNA dans ontspringt op basis van 'wettelijke teksten' kan goed zijn... dit is nu eenmaal het spel van de wetboeken dat gespeeld wordt - maar ...als 'schone' mens komt Albert II maar bleekjes uit de verf .
Hoe men dat met de sterk katholieke basis kan verzoenen kan voorwerp zijn tot wenkbrauwen fronsen ?!

Het kan nog 3 jaar duren voor het opnieuw op tafel voor de rechters komt, hoor ik in het nieuws .. Tja , Albert's liefdesrelaties en joviale levenswandel op jongere leeftijd zullen dan nog meer onder het stof van zijn dan 87 jaar oude geheugen geveegd zijn .. d.i. als hij dan nog leeft natuurlijk ?

Ik denk dat in heel deze story , die onderhand op voer voor een stationsromannetje lijkt , Delphine Boël tevreden zal moeten blijven met de verhalen die haar moeder haar vertelde , haar eigen herinneringen en zich wat getroost voelen , elke keer wanneer zij in haar spiegel kijkt en de sterke gelijkenis met de gelaatstrekken van Albert II en als je 't mij vraagt ook die van zijn moeder Astrid voor zichzelf opmerkt ?!

De rest is voor de boekskes en de geschiedenis .
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

miel
Lid geworden op: 15 apr 2005, 20:46
Locatie: vlaanderen

30 mar 2017, 16:35

Even een vergelijking:
Iemand die twintig jaren iemand verzorgt en begeleid heeft na een herseninfarct en die op deze manier in zijn huisje kon blijven wonen maar geen bloedverwant is van de beleleider.
De ganse families van de begeleide persoon hebben zilch nooit laten zien.
Toen de begeleide persoon overleed was de biologische familie er als de kippen bij op de erfenis op te eisen.
Niemand spelt zich daar vragen bij en vinden dit normaal.
Waarom zou het dan niet normaal zijn dat Delfinne haar biologische vader vraagt haar als zijn dochter te erkennen?
we doen wat we kunnen, niet wat we willen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

30 mar 2017, 23:38

Ik meende te zeggen dat we normaal een koningin hadden gehad maar ze is van '68 . Mss nog voor Laurent of zijn er nog anderen.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

31 mar 2017, 08:59

Die affaire Albert/Boël is duidelijk voor iederéén, en als Albert geen DNA wil geven dan zegt dit reeds alles !

Vermits Jacques Boël niet de vader is, heeft Delphine haar moeder tijdens haar huwelijk met hem duidelijk een zijstap gezet en haar gebaard tijdens haar huwelijk, waarvan Delphine het product is.

Albert wil met deze situatie gewoon niet geconfronteerd worden, de lafaard !
Maar misschien is onze flamboyante Prins" Monseigneur" Laurent hier wel toe bereid; zou moeten "kunnen" toch !!!
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

31 mar 2017, 09:10

En wat als die zijn DNA niet klopt met dat van Delfine :lol:

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

31 mar 2017, 09:25

voorn schreef:En wat als die zijn DNA niet klopt met dat van Delfine :lol:
Tja dat is nog een ander vraagstuk.....
Laurent, is misschien ook van een zijsprongetje..... in die kringen is alles mogelijk; maar van Paola is hij zeker !
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
Gast

31 mar 2017, 09:30

En wat als die zijn DNA niet klopt met dat van Delfine
Dan was die zaak al sinds 2014 opgelost voor Albert had hij toen zijn DNA gegeven en dan had men in 2014 al kunnen beginnen zoeken wie destijds de postbode, de melkboer, of de buurman was van de moeder van Delphine ! :roll: :lol:

denlowie
Lid geworden op: 10 mei 2004, 18:05
Locatie: gent

31 mar 2017, 11:27

Waar maken jullie zich allemaal zorgen over?

Als men de mensen mocht zien lopen op straat waar de biologische vader niet wettelijke vader is, daar zou men wel van opkijken hoor !

Maar ja daar zijn de vaders niet allemaal koning geweest en hebben niet allemaal zo een fortuin!
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

31 mar 2017, 11:45

http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetenschap ... alen.dhtml
Maar ik dacht wel dat je een kind niet kan laten erkennen door je ,nog zo'n wet ergens .Je moet dan geen alimentatie betalen.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

31 mar 2017, 13:33

boeffer schreef:http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetenschap ... alen.dhtml
Maar ik dacht wel dat je een kind niet kan laten erkennen door je ,nog zo'n wet ergens .Je moet dan geen alimentatie betalen.
En ik dacht dat elk kind het recht heeft zijn natuurlijke vader te kennen, of niet soms :roll:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
Gast

31 mar 2017, 20:35

Ze weet toch wie haar natuurlijke vader is, haar uiterlijk liegt niet.

Maar hoe zij Albert onder druk heeft gezet, zo iemand zou ik ook geen kans geven om aan het familiefortuin te knabbelen.

Op schattenjacht..........

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

31 mar 2017, 23:01

Ge moet eigenlijk niet zo ver gaan zoeken waarom ...

Albert moest beloven aan Paola om het vaderschap van Delphine te blijven ontkennen want anders zou het op een echtscheiding uitgedraaid hebben .

Maar goed dat Delphine in beroep gaat en hopen dat een hoger gerechtshof de feitelijke zaken rechtzet .

werewoef
AMEN en AUM

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

01 apr 2017, 00:40

Och, voor zichzelf zal Delphine het wel weten en zijn DNA ook reeds laten uitpluizen hebben ... "en stoemelings".

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

01 apr 2017, 19:36

*leah* schreef:Ze weet toch wie haar natuurlijke vader is, haar uiterlijk liegt niet.

Maar hoe zij Albert onder druk heeft gezet, zo iemand zou ik ook geen kans geven om aan het familiefortuin te knabbelen.

Op schattenjacht..........
persoonlijk vind ik dat het meer een diep emotionele kwestie is.... en ja, zij weet al lang dat het haar vader is, alléén zijn er bewijzen nodig en daar hij geen DNA onderzoek wil , zegt dit alles !!
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez