Albert, grote schande!

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

03 apr 2017, 01:12

Ik blijf erbij dat het DNA van Monseigneur Laurent ook zou moeten gematcht worden. Zijn moeder is gekend (zoals altijd natuurlijk) ... zijn vader???

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

03 apr 2017, 15:40

Paca schreef:Ik blijf erbij dat het DNA van Monseigneur Laurent ook zou moeten gematcht worden. Zijn moeder is gekend (zoals altijd natuurlijk) ... zijn vader???


Normaal gezien als hij ook een kind van zijn vader Albert zou zijn, dan zou het DNA voor verrassing kunnen zorgen; maar zo ver komt het héél waarschijnlijk niet. Misschien weet de Laurent wel meer over het hele gebeuren maar heeft hij zwijgplicht ????????????
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

hendrikjozef
Lid geworden op: 29 apr 2009, 12:08
Locatie: genk

03 apr 2017, 15:49

plezier da moer

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

03 apr 2017, 20:51

*leah* schreef:Ze weet toch wie haar natuurlijke vader is, haar uiterlijk liegt niet.

Maar hoe zij Albert onder druk heeft gezet, zo iemand zou ik ook geen kans geven om aan het familiefortuin te knabbelen.

Op schattenjacht..........
En toch denk ik dat het Delphine niet te doen is om familiefortuin,
m.i. vraagt zij gewoon erkenning, van haar enige echte vader.

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

04 apr 2017, 06:33

Ik ben zelf totaal niet koningsgezind :!:
Maar...verkeerde tot op heden altijd in de waan, dat het wettelijke vaderschap afhing van de erkenning van een kind.
En dacht zelfs, dat dit dus samenging met de aangifte bij de burgerlijke stand.

Zoals trouwens heel wat koppels samenwonen, wat dan "feitelijk" kan zijn, maar ook wettelijk geregeld worden (zonder huwelijk), door het als dusdanig bij de burgerlijke stand te laten registreren.

Binnen dat samenwonen, kan dus ook een kind worden verwekt, maar het vaderschap is dan ook weer afhankelijk van registratie en niet van DNA!
Want wat zou er anders moeten gebeuren met adoptiekinderen!?

Naast de pot plassen is geen exclusief koninklijke ziekte.
Hoewel o.a. aan het Franse koninklijke hof, destijds nogal wat concubines door koningen werden bezwangerd.
En de nazaten alle faciliteiten genoten van dat koninklijke zaad.
Ook Hendrik VIII van Engeland voosde met heel wat hofdames.
En er zijn nog meer koningshuizen, die bastaarden hebben verwekt.

Ps.: Indien alle kinderen die op het einde van WO II werden verwekt, zouden (kunnen) nagaan, wie van de bevrijders hen heeft verwekt
en dan die vaders ter verantwoording roepen, zouden de rechtbanken nog veel werk hebben!

sw

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

04 apr 2017, 17:16

Doordat echtgenoot Jacques"Boël" van haar moeder destijds DNA zou afgestaan hebben dat bewees dat hij niet de natuurlijke vader van Delphine was, is dit uiteraard voor haar een bewijs en gezien de innige omgang met Albert die zij destijds had en haar moeders verklaring..... is er toch wel een piste naar hem..... moeilijk te ontkennen. Of haar moeder moest meerdere zijsprongen gemaakt hebben.

Albert is hier duidelijk en zeker zijn Paola niet mee opgezet.
De verhouding van Boël met haar moeder moet wel scheuren gehad hebben..... best een thriller van formaat !!
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

05 apr 2017, 01:11

[quote="Klaartje"
De verhouding van Boël met haar moeder moet wel scheuren gehad hebben..... best een thriller van formaat !![/quote]

Dat is geen thriller! Wie eenvoudigweg weigert zijn 'onschuld', op de meest gemakkelijke en zekere manier, te bewijzen is ofwel een idioot ofwel een 'verberger/leugenaar'.
Van de idiotie zou ik nog iets kunnen zeggen omdat ik de psychiater die Bertje ooit onderzocht heeft goed gekend heb in mijn jeugd.
Het is niet éénieder gegeven uit te blinken ... maar dan moet niemand mij blaaskens trachten wijs te maken.
Het kan me geen fluit schelen maar: Het doorsnee van de mensen zijn ofwel onwetend (wat geen schande is!) ofwel uitermate naief . De perverse wolven weten dat!

Silver Wolf
Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Locatie: Thuis

05 apr 2017, 07:04

Delphine noemde destijds de speelkameraad van haar Mama...
Pa...pillon :wink:
Enne, dat betekent vlinder.
Dus Berten II was dus een vlinder,
die zoals bekend van de ene bloem naar de andere fladdert. :?

sw

Flashback
Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Locatie: Boemerskonte

05 apr 2017, 11:35

Afbeelding

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

05 nov 2018, 12:33

Koning Albert moet binnen de drie maanden DNA-staal afleveren in zaak-Boël

Het hof van beroep in Brussel heeft beslist dat koning Albert II een DNA-staal moet afleveren. Delphine Boël had daarom gevraagd om te kunnen aantonen dat ze zijn dochter is.

https://www.gva.be/cnt/dmf20181105_0390 ... -zaak-boel


Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

05 nov 2018, 13:45

Wat zouden de consequenties kunnen zijn (in geval van positieve test)? Erfenisrechten voor Delphine? Of nog meer, zoals meespelen in de volgorde op de troon?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

05 nov 2018, 13:52

Wil. schreef:Wat zouden de consequenties kunnen zijn (in geval van positieve test)? Erfenisrechten voor Delphine? Of nog meer, zoals meespelen in de volgorde op de troon?


als dat zo is ,dat ze de wettelijke dochter is  van onze albert!!
dan komt ze in aanmerking voor troonopvolging.
maar wees gerust,dat word een zaak  voor  in de doofpot :wink:
medion akoya P32010 (MD34140) AMD RYZEN
DDR4 - 8GB ram 1TB harde schijf +256 SSD
telenet fiber . bitdefender plus ( EDGE )

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

05 nov 2018, 13:59

Den Albert heeft de Jacques destijds nen hoorn gezet.

En van dat DNA wil ik het nog wel eens zien of den Albert daarmee voor de pinnen gaat komen?
Fazal

05 nov 2018, 14:19

En euh ..., moet hij daarvoor naar hier komen? Zal hem gaan haasten zekerst.
Ze kunnen misschien een F16 sturen om zijn DNA-staal op te halen?
Zou dan nog kunnen dat het DNA van een van zijn matrozen is.  :?  8)
Ice

05 nov 2018, 14:55

Paul Siemons schreef:Koning Albert moet binnen de drie maanden DNA-staal afleveren in zaak-Boël

Het hof van beroep in Brussel heeft beslist dat koning Albert II een DNA-staal moet afleveren. Delphine Boël had daarom gevraagd om te kunnen aantonen dat ze zijn dochter is.

https://www.gva.be/cnt/dmf20181105_0390 ... -zaak-boel

Dat zou ik denken!
Gat verbrand? Op de blaren zitten, koning of niet!
Toen bleek dat Jacques niet haar BIOLOGISCHE vader was na DNA onderzoek durfde die rechter te stellen dat Jacques wel haar vader was omdat hij Delphine had grootgebracht? WTF???

DNA geldt dan al niet meer als bewijs voor wie de biologische vader is, het is toch eender wie je toevallig heeft opgevoed?  8O
Wat voor onzin is dat?