WLM voortdurend foutmeldingen

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

06 apr 2017, 11:46

procman4 schreef:... Ik denk dat het door een wet bepaald is, dat Telenet (en ook anderen) je mailadres nog 18 maanden moeten laten functioneren...
Dat is juist, dat hebben ze mij toen bij Telenet ook zo gezegd toen ik daar mijn Telenet TV/Telefoon/mail heb opgezegd, ik wou anderhalf jaar schrijven, maar ik schreef meer dan een jaar, sorry.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

procman4
Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
Contacteer:

06 apr 2017, 12:34

.
@ lode,

ik knip jouw quote in tweeën om te antwoorden.
lode schreef:@procman4,

Zou dit kunnen ?

Uw gmail enkel via Thunderbird of Google.
a) gmail via Google zou kunnen. gmail wordt je immers (rechts boven) automatisch gepresenteerd als je in Chrome een nieuw tabblad opent.
b) gmail staat nu al onder Thunderbird ; ik schreef dit al hogerop.

Het enige nadeel, voor mij althans :oops: : ik moet de truukjes en de handigheidjes en de spelregels van én Telenet Webmail én gmail én ook nog Hotmail uit mekaar houden.

lode schreef:@procman4,

Zou dit kunnen ?

Uw e-mails van Telenet via webmail van Telenet met een snelkoppeling op uw bureaublad ?
Wegens actief in het verenigingsleven moet ik vaak tientallen mails versturen, die "flirten" met de 10Mb grens die Telenet hanteert.

Bij WLM merk ik wanneer te grote mails blijven hangen. In Postvak uit.
Bij Telenet Webmail heb ik geen Postvak uit. Zie afbeelding hieronder.

Afbeelding

Voor alle oplossingen hebben wij een probleem, of is het omgekeerd ? 8) Het is als een beetje het probleem "ontwijken" door een uitgebreide constructie op te zetten.

Toch bedankt voor het meedenken.

Wie weet schudt Sony nog iets uit zijn mouwen ?