SeniorenNet Forum Index SeniorenNet
Het forum voor elke 50-plusser!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst     RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken 
 InloggenInloggen 

hondje zindelijk krijgen

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Huisdieren
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
krieltje

BerichtGeplaatst: Wo 03 Mei 2017, 10:20    Onderwerp: hondje zindelijk krijgen Reageer met quote

Allo Allemaal,

Ik heb nu 4 dagen een pupje nl een dwergpincher van 4 maand.
Haar plasje doen buiten lukt al vrij aardig maar de 'grote' boodschap doet ze ondanks het veelvuldig uitlaten steeds op hetzelfde plaatsje op het tapijt!!
Mijn vrouw is in alle staten wanneer zij weer eens een drolletje op die plaats depponeerd ;-(
Wie kan mij een efficiente raad geven ?

MVG Krieltje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Dicksy

BerichtGeplaatst: Wo 03 Mei 2017, 10:45    Onderwerp: Reageer met quote

Daar is zoveel over te vinden op internet over het zindelijk maken en kost wat tijd en volharding van het baasje.
Je mag ook niet vergeten dat je pup nog maar 4 dagen in een voor hem vreemde omgeving is, geef hem tijd om zijn omgeving te ontdekken.
Onze Maltezer was na één week zindelijk. Onmiddellijk bij thuiskomst in de hof gezet en goed in het oog gehouden in huis en geduld hebben, zeker niet beginnen brullen of er met zijn neus inwrijven. Je doet je hond naar de kl......Bij elke aanwijzing dat hij zijn kakske ging doen opgepakt en buiten gezet en erbij gebleven.
Lees bv dit eens maar zoals gezegd daar is veel over te vinden.
Veel succes Wink
http://www.dierenartsenherckenrode.be/vrij.cfm?Id=22

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
krieltje

BerichtGeplaatst: Wo 03 Mei 2017, 11:01    Onderwerp: hondje zindelijk krijgen Reageer met quote

Dicksy ,

Ik heb het internet reeds afgeschuimd maar ik denk dat de ondervinding
belangrijker is.
Ik had al eens gedacht een kattenbakje op de beruchte plaats te zetten en bij succes het bakje geleidelijk naar de buitendeur te verplaatsen ??
Alle middelen zijn welkom als er maar een oplossing merkbaar is.

Bedankt voor Uw reactie.

MVG Krieltje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
rebelle

BerichtGeplaatst: Wo 03 Mei 2017, 13:08    Onderwerp: Reageer met quote

Het drolletje opnemen en buitenleggen op de plaats dat je wilt dat hij zijn drolletjes legt . Het tapijt met water en azijn behandelen dat de geur er helemaal uit is .

dafke

BerichtGeplaatst: Vr 05 Mei 2017, 8:17    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn keesje is stokdoof en ze is nog zindelijk! Het kost tijd en moeite en geduld En bewaar uw kalmte want dat werkt averechts Ik praat met mijn handen Ge kunt van een pup niet verwachten dat ze op 4 dagen proper is

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index -> Huisdieren Tijden zijn in EET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: