TomTom GPS Go 520
-
Niki - Lid geworden op: 08 dec 2004, 11:04
Ik heb me gisteren een nieuwe gps aangeschaft en wanneer ik via Wifi kaartupdates wil downloaden dan krijg is steeds dezelfde melding, nl "OEPS? ER ZIJN PROBLEMEN MET DE TOEGANG TOT TOMTOM SERVICES. PROBEER HET LATER OPNIEUW."
Zijn er nog mensen die dit al ervaren hebben en hoe hebben ze dit opgelost. Ik hoop dat er een oplossing is want wat ben je met levenslange updates voor kaarten ed als je niet op de TomTom services geraakt.
Alvast bedankt
Zijn er nog mensen die dit al ervaren hebben en hoe hebben ze dit opgelost. Ik hoop dat er een oplossing is want wat ben je met levenslange updates voor kaarten ed als je niet op de TomTom services geraakt.
Alvast bedankt
Tibet free
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
- Locatie: 3530 houthalen limburg
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
- Locatie: 3530 houthalen limburg
@Niki
Gebeurt wel vaker hoor.
Dus, maandag telef. contact opnemen met TomTom.
http://www.goudengids.be/tomtom-belgium-ledeberg-9050/
Gebeurt wel vaker hoor.
Dus, maandag telef. contact opnemen met TomTom.
http://www.goudengids.be/tomtom-belgium-ledeberg-9050/
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
gewoon even gedudt hebben (een dagje )
dan werkt dat opnieuw goed
kan altijd dat ze onderhoud plegen of de server overbelast , of nog andere redenen
dus gewoon even geduld
als dat na 3 dagen nog niet werkt , dan kan je der eens naar bellen
dan werkt dat opnieuw goed
kan altijd dat ze onderhoud plegen of de server overbelast , of nog andere redenen
dus gewoon even geduld
als dat na 3 dagen nog niet werkt , dan kan je der eens naar bellen
-
Niki - Lid geworden op: 08 dec 2004, 11:04
Ik heb vandaag al eens gebeld (heb niet veel geduld) en heb dan een mail gekregen met "nuttige tips" over hoe 'my drive connect' te installeren enzovoort. Ik heb die dus geherinstalleerd, mijn TomTom gereset en terug geprobeerd. Noppes!
Achteraf heb ik me gerealiseerd dat ik in feite van de hulpdesk een dwaze opmerking heb gekregen, nl. dat ze op mijn account mijn GPS niet zagen. Nogal normaal vermits hij geen verbinding maakt.
Enfin, we staan dus nog altijd even ver. Als het ooit lukt dan laat ik iets weten.
Toch al mercikes voor de respons.
Achteraf heb ik me gerealiseerd dat ik in feite van de hulpdesk een dwaze opmerking heb gekregen, nl. dat ze op mijn account mijn GPS niet zagen. Nogal normaal vermits hij geen verbinding maakt.
Enfin, we staan dus nog altijd even ver. Als het ooit lukt dan laat ik iets weten.
Toch al mercikes voor de respons.
Tibet free
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
GPS geregistreerdNiki schreef:.......nl. dat ze op mijn account mijn GPS niet zagen.
-
Niki - Lid geworden op: 08 dec 2004, 11:04
Het probleem is opgelost! Ik heb nog van alles geprobeerd maar ik bleef maar in het rond draaien; uiteindelijk dacht ik, waarom eens niet een nieuwe account maken en bingo, het apparaat werd plots herkend en de updates stroomden binnen. Het blijft me een raadsel waarom er problemen waren met de eerste account want die is gemaakt met de TomTom en ik kon erop inloggen via "my drive connect".
Tibet free