Hoe iemand overtuigen?

Hier is plaats voor discussie of vragen over palliatieve zorgen.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

20 jun 2005, 06:16

hallo ines zorg maar goed voor je moeder maar zorg jij ook maar voor u dat je het verdriet ergens kwijt kunt Want een mens vergeet soms zijn verdriet om iemand te helpen heb het zelf ondervonden maar kreeg de klap later Ja als je zo iets voor gekregen heb begrijpje zoveel te beter wat het is iemand dierbaar verliezen heb het al 9keer meegemaakt Dus ines heel veel sterkte voor u en ook voor de steun van je moeder Een moeder toch nog iets anders dan een vader Ines ik denk dat jij ook met grote liefde door je ouders ben groot gebracht heb toch zo het gevoel Dus zorg maar goed voor je moeder

ines
Lid geworden op: 21 feb 2005, 20:16
Locatie: WAREGEM

24 jun 2005, 00:44

Bedankt Bekaf,voor alle steun en medeleven en ik hoop dat U in moeilijke omstandigheden dezelfde steun hebt gekregen of krijgt!
Vele groetjes,ines.
[/img]

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

30 jun 2005, 18:32

hallo ines hoe is het nu met u hopelijk gaat het langzaam iets beter Maar ja je moet het op je eigen tempo doen alsook de steun aan je moeder Een mens heeft het altijd niet even gemakkelijk maar je zult er wel komen met heel veel geduld dus nog heel veel sterkte in alles wat je doet groetjes bekaf

ines
Lid geworden op: 21 feb 2005, 20:16
Locatie: WAREGEM

30 jun 2005, 22:25

Hallo Bekaf,als je iemand moet afstaan is het nooit meer hetzelfde en in alles herken je de persoon,op die manier denk je ook veel aan die persoon,als ik een vogel hoor fluiten denk ik aan vader,hij was een vogelliefhebber en ik heb de indruk dat ik veel de stilte opzoek.
Ik zie alles een beetje met andere ogen als je me begrijpt,het is precies of ik leef nog veel intenser dan vroeger,ik relativeer ook veel meer...
Soms lijkt het of ik niet op deze aarbol thuishoor als je begrijpt wat ik bedoel...groetjes,ines.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

30 jun 2005, 23:12

hallo ik begrijp wat je nu meemaak maar stilletjes aan hoelang daar dat het bij u ga duren kan ik niet zeggen wordhet iets minderik persoonlijk heb er een jaar last van gehad nadat men moeder gestorven is alsook hetzelfde als men vader gestorven is . maarnu heb ik het nog wel regelmatig wel maar niet zoals in begin .soms als ik een cd opzet dan denk ik terug aan men moeder De verjaardag en de dag datmen ouders gestorven zijn alsook zijn nog altijd enorm zwaar ondanks dat men moeder nu al bijna 17jaar weg is en men vader9jaar ook de feestdagen is het een gemis Maar er heeft tegen mij iemand gezegd dat het komt omdat ik met heel veel liefde ben op gegroeid en dat ik van men ouders enorm hield spijtig dat we ze niet bij ons kunnen houden maar ja afscheid nemen is voor de enemens zwaarder dan de andere Maar troost je het zal wel beteren langzaam niets forceren hoor en verwen je moeder maar want er is een groot verschil tussen een vader verliezen of een moeder ines ik wens je duizend keer heel veel sterkte en eens komt er tijd dat het lichter zal wegen kop en pak je moeder af en toe eens goed vast dat kan deugd doen hoor sterkte

ines
Lid geworden op: 21 feb 2005, 20:16
Locatie: WAREGEM

03 jul 2005, 23:27

Mijn beste,
Bedankt ik volg zeker Uw raad ,een bloemmetje als dank....Afbeelding[/img]
ines.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

04 jul 2005, 22:41

ines bedankt voor de bloemen en hou de moed er in en knuffel je mama op tijd en doet ze een goede dag van mij

ines
Lid geworden op: 21 feb 2005, 20:16
Locatie: WAREGEM

24 jul 2005, 23:16

Beste Bekaf dat zal ik zeker doen,sorry voor het laattijdig antwoorden,maar ik moet nog altijd werk inhalen die ik laten liggen heb van vroeger snap je?Ik wens U ook het allerbeste en veel moed!
groetjes,ines.