|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
telloorlekker
|
Geplaatst: Vr 08 Apr 2011, 8:59 Onderwerp: |
|
|
ON6MD, zullen we onze volgende gesprekken verder afhandelen in telegrafie ? Dan is de kans gering dat wij wegens QRN eraf gezwierd worden...
|
|
| Naar boven |
|
 |
Itsme
|
Geplaatst: Di 25 Okt 2011, 11:01 Onderwerp: |
|
|
Om het draadje een beetje levendig te houden, hier een klein regeltje.
Ondertussen heb ik mijn (on7) vergunning al een 6 tal jaren terug naar de BIPT gestuurd.
Reden: Vond geen 'zelfbouwers/knutselaars' meer ,om hierover met wie dan ook ter wereld te 'rag-shewen'.
Nu en dan durf ik me nog wel eens (illegaal) in te melden via internet op een vhf/uhf repeater cluster ergens in de wereld om toch nog eens een qso-tje te maken (EchoLink) - (zo overtreedt ik de belgische wetgeving niet)
Jos
_________________ Chi pecora si fa, il lupo mangia |
|
| Naar boven |
|
 |
telloorlekker
|
Geplaatst: Vr 28 Okt 2011, 20:57 Onderwerp: |
|
|
Zo ken ik er nog die zich hebben laten kennen voor die luttele bijdrage. Hun vergunning aan de haak (of in de wilgen) hangen om dan stiekem mee te profiteren van al dan niet bonafide spelletjes. De wetgeving omzeilen is niet moeilijk in dit wereldje maar dat is in ander toneel ook mogelijk; het is niet meer "onwettig" als men constant links rijdt op een autostrade... Vraag dit anders maar eens aan een Englishman...
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|