hyperlinks in outlook werken niet meer (oplossing hier )

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

07 nov 2005, 21:04

de nieuwe fixit
http://support.microsoft.com/default.as ... -us;823301


http://support.microsoft.com/kb/281679/nl

of dit doen : Ga in internet explorer naar het menu extra dan internet-opties
tabblad progamma,s en klik op webinstellingen herstellen
of:
U gaat naar Start en UItvoeren en geeft de opdracht REGSVR32 URLMON.DLL. Daarna drukt op ENTER. Vervolgens start u Internet Explorer en gaat u naar Extra en Internet-opties. Op het tabblad Programma's klikt u op de knop Webinstellingen herstellen.
of :
http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm
of :
het simpelste is : ie terug default zetten !
Start Internet Explorer (IE) op en ga naar "Extra - Internet opties" en klik op het tabblad "Programma's" het vinkje aan bij "Controleren of IE de standaard browser is" en klik "OK".

Sluit IE af en start deze opnieuw op. Je krijgt nu de vraag of elke keer met het opstarten van IE wil checken of IE je standaard browser is. Klik op deze vraag vervolgens "JA".
--------------------
of ga naar hier :
http://www.pcstress.net/nl/?p=cle
en klik daar op "download now "
download het en dubbelklik er dan op , en volg de wizzard !
Laatst gewijzigd door verhaegen op 11 feb 2011, 11:16, 3 keer totaal gewijzigd.

nachtbries
Lid geworden op: 04 nov 2004, 00:27
Locatie: kempen

06 dec 2005, 19:05

goeieavond Verhaegen :wink: jonge ,jonge wat een soep ik krijg die links percies niet in orde ik moet nog telkens jou links noteren of met de rechterkant aan klikken en dan bij favorieten zetten dan lukt wel om ze te openen ik heb al van alles gedaan dat ik er nu mee stop want ik ben er suf van geworden zo gauw als ik die sufheid door ben gaan we nog eens opnieuw proberen ok? en wat vind je van de aanpassing onder mijn berichten goed he nu weet ieder wat voor windows er op mijn pc staat zeg bestte tot de volgende zitting jos by night :wink:
I-Mac ,1tb ,outlook enz... tot horen of ziens

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

18 dec 2005, 14:00

ik ben hier precies iets vergeten (of iemand )
heb je dat nog ?
gooi die spamfighter dan in de vuilbak

nachtbries
Lid geworden op: 04 nov 2004, 00:27
Locatie: kempen

25 dec 2005, 16:27

hallo verhaegen, windows 98 2de edtie, vooraleerts Prettige feesten! en sorry dat ik zo laat reageer maar mijn pc is verleden week gecrashd ik ben van vrijdag voor kerstavond terug op het web . de anti -spam is reeds van mijn pc verwijdert , en mailwasher neemt nu enigzins de taak over om wat veiliger te werken op mijn outlook express . mijn links openen nu terug normaal, de man die hem hersteld had zei dat ik een keybug had en dat was gevaarlijk als ik met de bank zou werken klopt dat?dat beestje is er nu af dus alles terug okde groeten en bestte wensen voor je met deze dagen en bedankt voor alles we komen mekaar nog wel eens tegen want pc problemen heb je tussendoor toch eens . :wink: :wink:
I-Mac ,1tb ,outlook enz... tot horen of ziens

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

25 dec 2005, 17:33

de man die hem hersteld had zei dat ik een keybug had en dat was gevaarlijk als ik met de bank zou werken klopt dat?
---------------------------------------------
dat kan ik zo niet beoordelen , dat kan ik wel zien in een hjt log
maar er is een onderscheid :
er zijn er dus goede en slechte
een goede is bv. als je die zelf ingesteld hebt , of je toetsenbord zo ingesteld is om een bepaalde iets uit te voeren als je op die bepaalde toets drukt
bv. een printscreen maken
of teruggaan naar je bureaublad
een slechte is , bepaalde software die al je toetsaanslagen registreerd opslaat en ze later doorstuurt naar één welbepaald adres
----------------------------------------
en voor ik het vergeet ;
al het goede dat ik u maar toewensen kan !
en altijd welkom op het forum hoor 8)

mur
Lid geworden op: 31 jul 2005, 15:36

29 okt 2006, 15:22

mijnheer Verhaegen
ik zal het opscrijven zo als het er op komt Het gaat over van alles ik snap het niet
ik wil naar mijn imail gaan ,dan komt het een vierkant met aanmelde -in telenet.be voer uw gebruiksnaam van het wachtwoord in voor de volgende server. dan een ander van
er zijn fouten opgetreden bij het verwerken van taakverzoeken ,Raadpleeg de onderstaande lijst met foutenvoor meer details en zo voord
serverfaut 0x800ccc90
fautnumer 0x800ccc92
wat moet ik doen en wat heb ik faut gedaan

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

29 okt 2006, 17:02

Foutmelding 0x800CCC90, 0x800CCC91of 0x800CCC92 krijgt u wanneer de gebruikersnaam en wachtwoord worden geweigerd bij het aanmelden op de e-mailserver. Controleer uw gebruikersnaam en wachtwoord, waarschijnlijk is deze combinatie onjuist.

Open 'Outlook Express'
Klik in het menu 'Extra' op 'Accounts'
Selecteer het tabblad 'E-mail'
Selecteer het account van het probleem
Klik op 'Eigenschappen'
Selecteer het tabblad 'Servers'
Als servernaam voor de uitgaande e-mail moet zijn ingevuld: uit.telenet.be
Als servernaam voor de inkomende e-mail moet zijn ingevuld: in.telenet.be
Controleert u of uw gebruikersnaam correct is ingevuld.!!!!!!!!!!!!!
Vul uw wachtwoord voor alle zekerheid nogmaals in!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er mogen geen vinkjes staan bij de opties 'Aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie' en 'Voor deze server is verificatie vereist'.
Indien alle instellingen juist zijn en de fout zich toch blijft voordoen, is het account in uw e-mailprogramma waarschijnlijk beschadigd. Maak het account opnieuw aan.

want uw loginnaam en/of wachtwoord is niet juist !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kemperke
Lid geworden op: 04 okt 2006, 16:36
Locatie: antwerpen

08 nov 2006, 16:33

Het volgende,er komen een pak berichten binnen in postvak-in.Dus sorteren maar,E-mails met filmtje en muziek, belangrijke berichten,moppen die worden toegestuurd en dergelijke ieder in zijn map.De rest die blijft,verwijderen maar.Dat doe ik met het rode krijs in de balk bovenaan.Ik klik op verwijderde items, want dan kan ik er desgevallend eentje terug roepen zo dacht ik toch,maar na een korte tijd zijn ze verdwenen.Nu is mijn vraag is dat normaal.Zitten ze dan in de prullenbak.
radiominded

breitling
Lid geworden op: 24 jul 2006, 23:59

08 nov 2006, 17:03

Uitgaande van Outlook Express;
Klik eens op extra>opties>onderhoud ( als dat nog zo heet, gebruik momenteel een oudere versie) en staat er een vinkje voor verwijderen bij afsluiten?

mindbender_tm
Lid geworden op: 11 sep 2008, 18:36
Locatie: Kruishoutem

12 sep 2008, 18:17

Hallo
Ik heb ook het probleem dat de hyperlinks in Outlook niet werken. Ik heb aandachtig gelezen wat je moet doen, maar dat luk;t bij mij al niet bij de eerste stappen: Ik vind in het menu Extra geen Internet-opties. Er is wel een afdeling Opties, maar daar zit geen tabblad Programma's in! :(
windows XP prof.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

31 dec 2010, 15:22

uilenspiegeltje schreef:(outlook 2007)
ik vrees dat het te maken heeft met de veiligheids instellingen in je outlook 2007
of ge kunt deze eens proberen (meestal helpt dat )
Open Internet Explorer
Kies Extra - internet-opties - Klik op het tabblad "Programma" en klik op [Webinstellingen herstellen].


anders zal het dit worden
http://support.microsoft.com/kb/281679/nl

sloefke
Lid geworden op: 25 aug 2006, 08:39
Locatie: kempen

07 feb 2013, 10:34

hoi MR Verhaegen

heb ook last met hyperlinks die niet open gaan in out look en heb alles gedaan wat U voorgesteld hebt maar krijg het niet in orde.
Ik krijg telkens de melding Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeem beheerder.
Zou het iets kunnen zijn met beveiliging?
groetjes

deze link werkt niet http://www.pcstress.net/nl/?p=cle
Er zijn mensen die zijn zo arm… Ze hebben alleen maar geld

sloefke
Lid geworden op: 25 aug 2006, 08:39
Locatie: kempen

07 feb 2013, 11:27

heb deze oplossing gevonden bij community center van microsoft


Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen

Dit probleem wordt veroorzaakt door beschadigde of aangepaste koppelingen met de te gebruiken internet browser. Dit probleem wordt in 9 van de 10 gevallen veroorzaakt door Google Chrome. Wanneer Google Chrome geïnstalleerd is kent men dit probleem niet. Echter wanneer de software wordt verwijderd, blijven de door Chrome aangepaste registy entry’s gewoon bestaan met doodlopende verwijzingen.

Download het zip bestand explorer_repair_defaults.zip


Sla dit bestand op, op het bureaublad.

Wanneer je het zip bestand opent zie je dat er 1 .reg bestand in zit-> Sleep dit bestand naar het bureaublad en dubbel klik dit bestand.

Bevestig alle meldingen met OK of Ja. De register waarden die niet worden teruggezet na het verwijderen van Google Chrome worden met dit .reg bestand gecorrigeerd.

Deze tool kan je gebruiken als je deze melding krijgt
Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen
Er zijn mensen die zijn zo arm… Ze hebben alleen maar geld