|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
alfa
|
Geplaatst: Do 26 Jan 2006, 17:21 Onderwerp: chroom.... |
|
|
hallo,
Op diverse gezondheids-sites wordt chroom aanbevolen als steuntje bij het lijnen...
Chroom zou ervoor zorgen dat het lichaam de opgenomen energie mindersnel opslaat.
Wie heeft positieve/ negatieve ervaring met chroom bij het afslanken ?
(Ik stelde de vraag ook in de mailgroep , maar iedereen is er druk-druk bezig met het opstarten van de nieuwe sessie.)
Uiteraard spreek ik iet over allerlei illegale verkopen via internet ; ik zou naar mijn apotheker stappen om chroom te kopen .
|
|
| Naar boven |
|
 |
Dirk Vlaaien
|
Geplaatst: Za 28 Jan 2006, 20:57 Onderwerp: |
|
|
Hallo alfa.
Ik heb vroeger eens chroom genomen,als hulpmiddel bij het afvallen.
Dit waren pillen van Pharma nord.
Het hielp maar gedeeltelijk.
In het begin snoepte ik minder,maar na een tijd kon ik aan de verleiding
van zoet toch niet meer weerstaan.
Groetjes.
http://www.gezondheid.be/picts/hartjes-snoep.jpg
Img van de foto verwijderd door de moderator, omdat de foto te groot was wat het lezen van deze topic moeilijk maakt De afbeelding is via deze link nog te bekijken.
|
|
| Naar boven |
|
 |
Rolle99
|
Geplaatst: Wo 15 Apr 2009, 12:23 Onderwerp: |
|
|
Bij mijn weten zou chroom helpen om af te kicken van suiker, maar ik denk dat dat meer tussen de oren zit.
Trouwens hoef je niet naar de apoteker voor zoiets. Die chroomtabletten vindt je in bijna alle reform winkels. Die producten van Pharma Nord zijn vrij duur.
_________________ Enjoy.
Win 7 Ult SP1-32bits//RAM 3 GB// HD 156GB + 313GB//IE9 + FF 9//Anti virus en firewall:AVG 13//MBAM//CCleaner. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|