|
SeniorenNet Het forum voor elke 50-plusser!
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
belgam
|
Geplaatst: Za 19 Dec 2009, 15:20 Onderwerp: Re: Tanken met dats24 kaart bij Colruyt |
|
|
| Witse schreef: |
Als er geen verschil van prijs is met Dats24 kaart en bancontact is voor mij het niet nodig om er een aan te vragen.
Er kan wel een bijkomende korting zijn als u in een bedrijf werkt die dat overeengekomen is maar als gepensioneerde kan dat niet meer.
bedankt allemaal
witse |
Als je tankt met een datskaart krijg je altijd een korting bovenop.
|
|
| Naar boven |
|
 |
chapper
|
Geplaatst: Wo 01 Aug 2012, 22:16 Onderwerp: |
|
|
ben een paar keer gaan tanken bij dats super 95, en had vodden met injectoren motor viel stil,in de garage vroeg men mij waar ik ging tanken en vertelde hen dat ook veranderd van pomp en geen probleem meer gehad? toeval of niet......
|
|
| Naar boven |
|
 |
chapper
|
Geplaatst: Ma 20 Aug 2012, 15:51 Onderwerp: |
|
|
mensen, ik ben vorige week met mijn wagen naar de autokeuring geweest en zowat over van alles gepraat met de controleur tot hij op een gegeven moment vroeg of ik tevreden was van mijn wagen, waarop ik antwoorde ja maar ik heb wel een tijdje geleden problemen gehad met injectoren, wanneer ik moest stoppen viel ik soms stil niet altijd maar toch en ik stelde hem de vraag of dat zou kunnen zijn van slechte benzine te tanken bij DATS en deze vertelde mij zonder omweg dat de benzine van DATS overschotten zijn en dat zij deze opkopen........ en het rare is ik ga al maanden niet meer bij DATS en om het te proberen of het klopte toch nog eens gaan tanken en ik had het opnieuw aan mijne tutter,een busje injectoren reiniger gekocht van 9euro en viel niet meer stil, dit kan toch geen toeval meer zijn!
|
|
| Naar boven |
|
 |
|
|