Bart Oers van het iPerspectief te Gent

Hier vertellen de leden kort wie ze zijn, wat hun interesses zijn, welke toestel enz…

Bart Oers van het iPerspectief te Gent

Berichtdoor hetperspectiefmac » 22 Aug 2017 22:01

Beste senioren,

Reeds van 1986 had ik mijn eerste Apple Mac die wij gebruikten op het bureau van ons vader. We mogen ons dan ook als pioniers noemen die een Apple wisten te waarderen en gebruiken op ons architectenbureau. Daar ik IT les begon te geven (Flash, InDesign, etc.) heb ik 10 jaar geleden aan de Provinciegouverneur bij pot en pint een voorstel gedaan om Mac cursussen te geven... niemand deed dit en dus zeker een gat in de markt (in het land der blinden is éénoog Koning ;-)) . Een decennium later mogen we stellen dat onze school HET PERSPECTIEF te Gent de juiste weg heeft gekozen en we twee maal per jaar (semester) zowel jong maar VOORAL minder jong tegen een heel DEMOCRATISCHE prijs (1,5€/u) de wereld van Apple Mac doen ontdekken. Deze ontdekking is van nooit een Mac gezien tot gevorderden... en uitaard zijn alle senioren welkom... met vriendelijke Mac groeten Bart O
hetperspectiefmac
Starter

Re: Bart Oers van het iPerspectief te Gent

Berichtdoor Hobbit » 22 Aug 2017 23:30

Wees welkom op ons forum
Met je  kennis van de lessen in het perspectief kan je zeker vele leden helpen met het zoeken achter een oplossing voor hun vragen
Tevens zou het mooi zijn moest jij je cursisten op de hoogte brengen van ons bestaan: ons forum, de ASB website, de iPad website en onze Facebook groep.
En niet te vergeten onze maandelijkse ASB bijeenkomsten in Brugge. Het Gentse is niet zo ver van Brugge
Eén Ring om allen te regeren,
Eén Ring om hen te vinden,
Eén Ring die hen brengen zal, en in duisternis binden
Gebruikers-avatar
Hobbit
Site Admin

Re: Bart Oers van het iPerspectief te Gent

Berichtdoor hetperspectiefmac » 23 Aug 2017 00:10

Is een prima voorstel en maak ik werk van bij mijn nieuwe lichting cursisten om hen op de hoogte te brengen van het bestaan van dit forum. Ik denk overigens dat er reeds een aantal volgers les bij mij volgden de voorbije jaren.

met vriendelijke groeten
Bart O
hetperspectiefmac
Starter

Terug naar Voorstelling nieuwe leden