Voorstelling van "Hesseleerke"

Hier vertellen de leden kort wie ze zijn, wat hun interesses zijn, welke toestel enz…

Voorstelling van "Hesseleerke"

Berichtdoor Hesseleerke » 24 Nov 2016 16:34

Ik ben een gelukkige, gepensioneerde uit Hasselt. Reeds vele jaren maak ik gebruik van de moderne informatica, zowel professioneel als privé, maar dan wel altijd via een PC en laptop met Windows als besturingssysteem. Daarbij gebruiken mijn vrouw en ik ook een IPad en allebei een IPhone.
Eén van mijn hobby's is het filmen van familiegebeurtenissen. Ik probeer deze filmpjes wat af te werken met wat mooie titels en bijschriften, en ook wat te voorzien van wat aangename muziek.
Ik ben ook lid van enkele verenigingen en voor één van deze verenigingen beheer ik de website. Op deze website plaats ik o.a. wat foto's en video's van activiteiten van deze vereniging. Deze video's plaats ik eerst op een account van deze vereniging op YouTube, waarna ik in de website een link leg naar het betrokken filmpje op YouTube. Nu zijn er leden van deze vereniging die de website alleen bekijken via hun IPad. Zo ben ik er achter gekomen dat zij sommige van de geplaatste filmpjes niet kunnen bekijken en andere wel.
Ik ben dus, als mindere kenner van IPad en Iphone op zoek naar een oplossing voor dit probleem, zodat ook de leden-IPad en IPhone-gebruikers maximaal van de website kunnen genieten.
Hesseleerke
Starter

Re: Voorstelling van "Hesseleerke"

Berichtdoor macfab74 » 25 Nov 2016 00:46

Probeer eens de app VLC. Bestaat voor de mac, iPad en windows. Hij speelt praktisch alle formaten af.
https://vlc-media-player.nl.softonic.com/mac
macfab74
Forumgebruiker

Terug naar Voorstelling nieuwe leden