Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
Adrianus Martinus

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 16 Maa 2009, 13:37  Onderwerp: Laaielichters op grondslag
Ik neem aan dat je in Vlaanderen ook over de grens kunt kijken.Niet dat ik mijn zuiderburen onze rommelmarkt-tv-uitzendingen zou willen aanprijzen...
Maar gisteren niet toevallig Zembla gezien over 'Philadelphia'? Doen ze dat in Vlaanderen ook: met centen bestemd voor geestelijk gehandicapten de mooie meneer uithangen? Kastelen opkopen? Investeren in kakhotels? Zonnekoning spelen over de rug van mijn gehandicapte broer?
Die Zonnekoningen hier zijn vooral CDAmaffiosi die onze Hollandse God Van Je Tante in de eerste plaats zien als het vlaggeschip van hun Visitekaartjesverzameling Op Grondslag. Als het confessionele sluitzegel van hun paapse of blikkendomineenetwerk.
Hoe heet dat tuig bij jullie eigenlijk? Zijn dat ook van die laaielichters op grondslag??
Rage, rage, against the dying of the light!
katana

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 16 Maa 2009, 14:48 
Graag wat meer uitleg beste Adrianus , katana heeft een luisterend oor Smile Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
telloorlekker

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 16 Maa 2009, 20:04 
Waar men bij slaapt heeft men de luizen van... m.a.w. dacht je dat het in Belgique anders was ? Wink Embarassed Crying or Very sad
Adrianus Martinus

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 17 Maa 2009, 16:54  Onderwerp: Laaielichters op grondslag
beste Katana,

Wat valt er uit te leggen? Zeg het maar.

adrianus
Rage, rage, against the dying of the light!
spiksin

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 17 Maa 2009, 18:18 
Same here Adrianus , same here man . Exclamation
Gast

Geplaatst: Di 17 Maa 2009, 18:42 
We zijn hier maar eenvoudige mensen en begrijpen geen Hollands gelul. Twisted Evil

Maar nu laat je me wel aan een schoolrijmpje denken. Arie, de barie, de boterpot, steek je vinger in .....
air

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 31 Maa 2009, 14:27 
kwezel schreef:
We zijn hier maar eenvoudige mensen en begrijpen geen Hollands gelul. Twisted Evil

Maar nu laat je me wel aan een schoolrijmpje denken. Arie, de barie, de boterpot, steek je vinger in .....

Dat valt hier dan onder de noemer: Vlaams gezever! Cool
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.
spiksin

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 01 Apr 2009, 8:03 
Maar dan in 't Engels .
50+-

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 02 Apr 2009, 22:19 
kwezel schreef:

.....

Troost je , als Vlaanderen met Nederland samensmelt , gaat het VB van de Ollanders eisen dat ze zich integreren o.a. door taalkursussen te volgen Laughing
Renegade

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 02 Apr 2009, 22:41 
Tiens, mogen ze weer computers gebruiken in de gevangenissen? Twisted Evil "Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).
Gast

Geplaatst: Vr 03 Apr 2009, 17:15 
Renegade schreef:
Tiens, mogen ze weer computers gebruiken in de gevangenissen? Twisted Evil
Laughing Laughing Laughing
Mathieu

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 15 Dec 2010, 18:48 
En zouden hollanders ondertussen wat bij geleerd hebben? Verondezrstel van niet en hier helemaal niet want hebben ze de bij een gehaalde centen van de Sunami al terug gevonden. Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Ga naar: