Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
fonzarelli

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 20 Sep 2016, 18:43  Onderwerp: Van Gils & Pascal
Heb mij gisteravond mateloos geërgerd aan de snebberige betweterigheid van dat w**f, komt overal tussen en denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft.
Maar ja, 't zal misschien wel aan mij liggen, moet ze in ieder geval niet hebben.
Beklaag de Jambers. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

AV,
Fonzarelli.
Fazal

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 20 Sep 2016, 19:26 
Waarom niet? 't Is toch een schoon w**f. Very Happy Iedere nieuwe dag is opnieuw de eerste dag van uw leven, maar leef alsof het uw laatste zou (kunnen) zijn!
Gast

Geplaatst: Di 20 Sep 2016, 20:02 
Fonzarelli

Dat is wellicht omdat je een oude brombeer bent.
Ik ben onlangs naar een voordracht van Pascale geweest, dat is een fijne vrouw en naast de boeken die ze schrijft maakt ze ook prachtige keramiek.
Naast een mooie vrouw is het ook een talentvolle vrouw.
Gast

Geplaatst: Wo 21 Sep 2016, 8:32  Onderwerp: Re: Van Gils & Pascal
fonzarelli schreef:
Heb mij gisteravond mateloos geërgerd aan de snebberige betweterigheid van dat w**f, komt overal tussen en denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft.
Maar ja, 't zal misschien wel aan mij liggen, moet ze in ieder geval niet hebben.
Beklaag de Jambers. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

AV,
Fonzarelli.

Naessen en Jambers als je ze op hun zwakste plek raakt staan ze moord en brand te schreeuwen.
kathuis

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 04 Okt 2016, 19:00  Onderwerp: eten
Als de paspop nu gewoon kookt zonder te doen alsof ze de wetenschapper is die ze intervieuwt... dan was er al minder vuil aan de lucht. Het was ergerlijk zoals ze iedereen onderbrak om toch maar de aandacht te vestigen op het eigen persoontje. Madame sans g^ene.... 7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).
Op sennet geleerd : zalig zijn de armen van geest Sad
MyriamC

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 05 Okt 2016, 11:47 
Ik moet haar ook niet. De naam Jambers heeft haar gelanceerd. Moest ze een anonieme vrouw zijn, ze zou zoveel succes niet hebben. Ze zou niet eens de kans gekregen hebben om kookboeken op de markt te brengen.
nanou

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 08 Maa 2017, 17:37 
Haar kookboeken vind ik niet erg duidelijk en snel na te maken . Zij zal zeker weten wat ze doet maar om nu opeens DE wijsheid ivm eten en dieten te claimen ....nee danku ! Geef mij dan maar Jeroen Meus die gewoon dagelijkse en lekkere kost toont !

Ga naar: