Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

ubuntu instaleren op een laptop met een qwerty toetsenbord

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index // Computer - Linux / Unix Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
de compostmeester

BerichtGeplaatst: Wo 05 Apr 2017, 10:42    Onderwerp: ubuntu instaleren op een laptop met een qwerty toetsenbord Reageer met quote

Hallo,
Ik ga op een laptop een versie van Ubuntu 16.04 installeren, het gaat over een volledige nieuwe installatie, op die laptop staat een versie van Windows Vista, het installeren van Ubuntu loopt vlot (heb er al meerdere gedaan en heb hier geen problemen mee) Het probleem waar ik geen raad weet is dat het toetsenbord van de laptop een qwerty toetsenbord is en dat ik de instellingen daarvan niet weet, graag had ik graag de toetsenbord instellingen gehad, zodat ik het toetsenbord probleemloos kan doen werken.(volstaat het aangevinkte "Engels (Verenigde Staten Internationaal met dode toetsen)of moet ik een andere instelling nemen,zoja had ik graag geweten welke instelling.
Graag een snelle reactie, daar de laptop gebruikt moet worden na het paasverlof door een leerling.
Bedankt alvast,

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
hovel

BerichtGeplaatst: Wo 05 Apr 2017, 22:00    Onderwerp: Reageer met quote

Engels (Verenigde staten) of Nederlands (Nederland) hebben beide een qwerty toetsenbord.

ASUS F554L, Intel Core i7, 3,1Ghz, 8GB, 500GB; Windows 10 (x64), Compaq Presario CQ70, dual-core, 2Ghz, 3GB, 1TB; Windows 10 (x32), Comodo Internet Security, FreeCommander, CCleaner, Defragler; Linux Mageia-6; LibreOffice, Firefox, Thunderbird, Gimp.
Naar boven
de compostmeester

BerichtGeplaatst: Do 06 Apr 2017, 7:50    Onderwerp: Reageer met quote

Hovel,
Bedankt voor je hulp en antwoord ,ik ga eerdaags proberen de Ubuntu te instaleren, bedankt nogmaals.

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index // Computer - Linux / Unix Tijden zijn in EET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: