Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Kazerne Moorslede Delbuck

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index // Legerdienst Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gast

BerichtGeplaatst: Zo 19 Okt 2014, 7:38    Onderwerp: Kazerne Moorslede Delbuck Reageer met quote

Ik deed mijn legerdienst in Delbruck in 1972. Was er ondergebracht in de 6e Genie - Stafcompagnie. Nog mensen die daar waren ?

Naar boven
brompot

BerichtGeplaatst: Ma 08 Dec 2014, 18:27    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,
Ik was van mei 1972 tot en met januari 1973 bij het 6de geniebtaljon
Bij de EQT Cie.
Ben nieuw op seniorennet en nog niet zeer handig, heb al berichten opgemaakt, maar die zijn plots verdwenen.
Hopelijk lukt het nu wel
groetjes

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
firemon

BerichtGeplaatst: Wo 03 Mei 2017, 20:47    Onderwerp: Reageer met quote

Hey, Ik was daar van September 69 tot eind juli 1970 bovenste verdieping EQT Cie kamer 439, en voor diegene die het nog niet moesten weten het 6e Genie Bataljon is niet meer, de vlag is overgedragen aan het legermuseum. En terwijl je daar was was het miserie soms maar naderhand relativeer je dat en word het toch een plezante tijd. Ik herinner mij nog een paar namen Fons Coeck, Willy Mous, Remy Verkoeyen, ik heb nog altijd een schoenborstel van de Suickerbuyck, R. Cordenier "de zorro",Van Damme Raymond, Scheers,Willy enNijs F en nog wel 20 andere. Allen die toen dienst deden mogen mij altijd contacteren.

Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index // Legerdienst Tijden zijn in EET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: