Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
plopperdeplop

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 03 Aug 2017, 17:45  Onderwerp: De E-Sigaret
Mijn partner als verstokte rookster zou dit verslaafd gedrag maar al te graag voor altijd willen afleren.Er werd haar voorgesteld om de e-sigaret uit te proberen.Wie heeft daar ervaring mee? Zou dat echt helpen om van haar verslaving verlost te worden? Graag info.
Met dank!
MaLoReg

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 04 Aug 2017, 8:04 
Waarom zou ze dat moeten afleren als ze genoegen schept in roken?
Ik denk niet dat een e cigaret de oplossing is maar indien ze het wilt proberen dan is het best dat ze een 'echte' tabak uitvoering kiest (die flesjes vloeistof heb je in allerlei bestanddelen van fruitsmaak naar....)
A la Vita.ASUS X751L series. 8GB Win-8 Intel
core 1,9Ghz
IPad-Air
Printer HP3050A
Wi-fi
wardje

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 04 Aug 2017, 11:02 
plopperdeplop , er is maar 1 middel radicaal stoppen , heb dat over 25 jaar ook gedaan , en rookte van mijn 14jaar , dus 23 jaar veel gerookt en weet nog goed de datum ,maar heb in het totaal geen goesting meer om te roken.
Het zit hem tssn de oren , t'is niet gemakkelijk maar iedere dag dat ge niet gerookt hebt is gewonnen en zo overwin je de drang.
"De aanhouder wint altijd " Very Happy Very Happy
alloo

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 05 Aug 2017, 19:53 
wardje schreef:
plopperdeplop , er is maar 1 middel radicaal stoppen , heb dat over 25 jaar ook gedaan , en rookte van mijn 14jaar , dus 23 jaar veel gerookt en weet nog goed de datum ,maar heb in het totaal geen goesting meer om te roken.
Het zit hem tssn de oren , t'is niet gemakkelijk maar iedere dag dat ge niet gerookt hebt is gewonnen en zo overwin je de drang.
"De aanhouder wint altijd " Very Happy Very Happy

Zo is het wardje,ik ben gestopt in 1980 dus 37 jaar, en heb er ook veel last van gehad,maar heb altijd doorgebeten .Het is eigen wilskracht, en al de anderen middeltjes is geldkloppenrij.
groetjes Fons
denlowie

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 06 Aug 2017, 8:36 
Mensen spreken over verslaving, ik zie het als een gewoonte !

Ik heb 30 jaar om 10:00 uur stipt een bepaalde café bezocht soms voor 5 minuten en soms voor een uur.

Op een bepaald moment zei ik tegen mij zelf, ik ga daar niet heen, ik heb weken soms naar daar gereden en gestopt en terug weg gereden en op een bepaalde ogenblik was ik het gewoon om daar niet meer te gaan !

En zulke gewoontes maak ik me niet meer aan, ik ga nog elke dag op café maar niet elke dag in de zelfde, ik heb een een 5 tal die ik weekelijks bezoek, van restaurants het zelfde, vroeger was dit de maandag Italiaan, wel nu is het de maandag wat in mijn hooft komt of waar ik passeer.
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)

Ga naar: