Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

probleem met foto's

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index // Computer - Linux / Unix Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lukie 22

BerichtGeplaatst: Vr 04 Aug 2017, 20:08    Onderwerp: probleem met foto's Reageer met quote

Hallo ik ben beginner met linux ( debian GNU/ linux 9 de foto's die ik opgeslagen heb staan in shotwell , bij het opslaan staat er alleen een jaartal bij, en het is zeer moeilijk om een foto te op te zoeken en te verplaaten op een site, hoe doen jullie dat, dank bij voorbaat gr lukie 22

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
hviaene

BerichtGeplaatst: Za 05 Aug 2017, 20:56    Onderwerp: Reageer met quote

Herzelfde probleem als bij beginnde Windows gebruikers: uw fotos staan niet in shotwell, maar zeer waarschijnlijk in uw home/Afbeeldingen (of home-Pitures). Dus moet je die daar geen zoeken.
Verder "bij het opslaan staat er alleen een jaartal bij" Waar staat dat jaartal in de bestandsnaam of ergens anders???
"moeilijk om een foto te op te zoeken en te verplaaten op een site" Over welke site heb je het????

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
lukie 22

BerichtGeplaatst: Do 10 Aug 2017, 22:06    Onderwerp: foto's Reageer met quote

hviaene het lukt mij niet een print screen op te sturen van mijn shotwell bestanden (jaartallen) ik ben maar een beginner , ik probeer verder , tot later gr lukie 22 bedankt

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
hviaene

BerichtGeplaatst: Vr 11 Aug 2017, 8:48    Onderwerp: Reageer met quote

Heb je nu al gekeken wat er staat in je home/Afbeeldingen (of persoonlijke map)???

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index // Computer - Linux / Unix Tijden zijn in EET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: