Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

calcium en constipatie

Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index // Gezonde levenswijze Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
t962459

BerichtGeplaatst: Za 07 Okt 2017, 12:57    Onderwerp: calcium en constipatie Reageer met quote

hallo ik weet niet waar ik dat mag posten ik moet reeds een tijdje voor gans mijn leven calcium nemen, en daar ben ik enorm door geconstipeerd, ik eet veel droge vruchten en peren druiven drink 2 liter water weet iemand raad bedankt

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mira
Moderator SeniorenNet

BerichtGeplaatst: Za 07 Okt 2017, 13:40    Onderwerp: Reageer met quote

Beste, je andere identieke bericht werd verwijderd Wink

moderator mira

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
wyandotte-jan

BerichtGeplaatst: Wo 11 Okt 2017, 16:15    Onderwerp: Reageer met quote

Goeden Dag.

Voor je constipatie help goed vlozaad.
Hier de link :https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gezonde-voeding/108089-de-geneeskracht-van-vlozaad-of-psyllium.html

citaat van A Vogel uit de kleine dokter.

Zuurkool met kalkpoeder
Maak zelf je zuurkool.
Voor je kalktekort: Maak zelf uw zuurkool maar gebruik weinig zout en veel kruiden zoals tijm,jeneverbessen en vooal mostertzaad dat naast andere natuurlijke keukenkruiden,veel bijdraagt tot de conservering van zuurkool.Zuurkool,gemaakt van wittekool,is zeer kalkrijk en heeft als rauwkost een uitstekende geneeskracht.Maar we willen het kalkgehalte nog aanmerkelijk verhogen en zo mogelijk zelf een kalkpreparaat maken. Welnu u verpulvert eierschalen en strooit het poeder in de zuurkool-ongeveer een halfe lepelpoeder op een kilozuurkool. U kunt hiervoor ook kant en klaar oesterschaalpoeder gebruiken dat bij elke goede drogist verkrijgbaar is.Dit poeder kunt u met de gesneden rauwewittekool vermengen op de zelfde manier als u met kruiden gewent bent.De kool begint nu te gisten en er onstaat een natuurlijke melkzuurkalk dat heel gemakelijk door het lichaam wordt opgenomen.
Citaat einde

Op mijn blog http://blog.seniorennet.be/smakelijk_eten/ staat een bericht hoe je zuurkool maakt.

Version 2002
Service Pack 3

Computer:
Intel [R]
Pentium[R] D CPU 3.40GHz
3.40GHz,2.00GB RAM
Naar boven
t962459

BerichtGeplaatst: Wo 11 Okt 2017, 16:20    Onderwerp: calcium en constipatie Reageer met quote

bedankt zal ik eens proberen

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie    SeniorenNet Forum Index // Gezonde levenswijze Tijden zijn in EET (Europa)
Pagina 1 van 1

Ga naar: