Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
joerky

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 11 Okt 2017, 19:47  Onderwerp: e-mail later doorsturen naar mezelf.
Hallo,
Dit item is misschien al wel besproken geweest, maar ik vind het niet zo direct terug. De situatie is : ik wil mezelf, ergens in februari 2018 doen herinneren aan een gebeurtenis die later op de maand zal plaats vatten. Hoe kan ik dit bewerkstelligen ? Groetjes Joerky.
Win10 SP1 Prof/Intel(R)Core(TM)i3CPU M380 2.53 GHz-RAM 3GB/280GB/64 bits/IE11/WinFirewall+avast!antivirus/CCleaner-MBAM/Malwarebytes Anti Malware/AdwCleaner/WDSmartWare.
Mozilla Firefox/SuperAntiSpyware
janneke dust2

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 11 Okt 2017, 20:41 
Daarvoor zijn er agenda's. Op een PC, tablet of smartphone kan je zelfs instellen dat deze een geluid geeft. MD8852 (2009) ,Win10pro-64b,i5-2.67GHz,8GB RAM,500GB SSD,1TB HD + eSATA 2TB
Tablet ICONIA W700 win10 64bit 4GB 128GB
Firefox, Microsoft Outlook 2016
ovl

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 11 Okt 2017, 21:42 
of verstuur tegen februari een e-kaart naar jezelf, je kan de datum van verzending bepalen evenals de tekst die je erop zet ! Wees aandachtig, verwijder de e-mailadressen indien je een mail doorstuurt.
Gebruik "BCC" in plaats van "Aan" wanneer je een mail verstuurt aan meerdere personen
Zeg neen aan Spammers.
joerky

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 11 Okt 2017, 22:19 
Hallokes,
"]Daarvoor zijn er agenda's !! Ja akkoord, daarvoor zijn er agenda's. Hoe agenda's, waar agenda's ? Ik ken de werking van die "agenda's" niet. Hoe werk je daarmee ? En dan nog, ............. een E-Card !! Daar moet ik ook nog eens naar kijken. Want, veel kaas, heb ik van het gebruik van E-Cards nog niet gegeten. Ik denk dat het simpelste zal zijn, dat ik nu een post-it op mijn laptopje plaats, om mij eraan te herinneren dat er in februari 2018 iets belangrijks zal gebeuren. Ik zie niet echt een oplossing, maar soît. We zien wel. Groetjes Joerky.
Win10 SP1 Prof/Intel(R)Core(TM)i3CPU M380 2.53 GHz-RAM 3GB/280GB/64 bits/IE11/WinFirewall+avast!antivirus/CCleaner-MBAM/Malwarebytes Anti Malware/AdwCleaner/WDSmartWare.
Danny.

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 12 Okt 2017, 7:31 
Joerky, ik maak gebruik van de Google agenda, en daar kan ik bijvoorbeeld instellen dat ik de 1 januari 2075 er moet aan herinnerd worden dat het nieuwjaar is, maar of ik dit dan nog zal kunnen lezen weet ik niet Wink

Die agenda kan ik ook op mijn GSM bekijken, en al wat ik op de PC instel is ook zichtbaar op mijn GSM en omgekeerd, ook krijg ik een berichtje op een bepaalde, door mijzelf ingestelde tijd, dat het "zover is".

Maar ja Joerky, je moet af en toe een beetje meer kaas eten Wink

Groetjes

Danny
Toen wij in 1958 huwden hadden wij niet veel, veel daarvan hebben wij nu nog steeds.
Windows 10, Medion E6431, Firefox, Thunderbird
Sony

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 12 Okt 2017, 9:56 
joerky,

met outlook van Office gaat dat, terwijl het nieuw bericht venster open is.
Klik bovenaan op het tabblad Opties
Klik op Bezorging uitstellen
Dan kunt je het nodige invullen:

Sony
joerky

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 12 Okt 2017, 20:26 
Danny,
Bijzonder leuke repliek op mijn mailtje. Heb hem 2 maal gelezen. Een geluk dat er nog mensen zijn met zin voor humor. En wat die kaas betreft : ik heb hier zojuist, terwijl ik naar "Het Lichaam van Coppens" aan het zien was, blokjes Affligemkaas gegeten. Echt een aanrader. Groetjes, Joerky.
joerky

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 12 Okt 2017, 20:28 
Sony,
Jouw optie ga ik eens bestuderen. Outlook van Office ?! Ziet er veelbelovend uit. Ik kijk er naar uit. Groetjes Joerky.
maior domus

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 13 Okt 2017, 21:38 
joerky schreef:
Ik denk dat het simpelste zal zijn, dat ik nu een post-it op mijn laptopje plaats, om mij eraan te herinneren dat er in februari 2018 iets belangrijks zal gebeuren.

Ik hoop dat er geen komeet op ons gaat neerstorten. Shocked
resultaten behaald in het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
joerky

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 13 Okt 2017, 21:53 
Janneke dust2,
'k Heb potverdekke "Agenda" ontdekt. Ziet er een cool dingetje uit. Meteen een "reminderke" ingestoken voor februari 2018. Saluukes Joerky.

Ga naar: