Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
clive

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 11 Okt 2017, 7:26 

Goedemorgen Seizoentjes,

Muddy Maddy, Gimly heeft dan voor wekker gespeeld. Niels moet zijn ontbijt nog hebben en ligt hier geduldig naast mij. Zijn vitaminedrankje heeft hij reeds gehad.
Oei, ik heb jou aangestoken met mijn weddenschap van 1¤ Very Happy , jij hebt op de lotto gespeeld. Dat heb ik nog nooit gedaan, eerlijk gezegd. Maar vrees dat ik nu wel mijn ganse ¤ kwijt ben Very Happy . Ben iets te enthousiast over de Rode Duivels geweest.
Dan komt volgende week jouw poetshulp. En geen verpleging meer , denk je vanaf volgende week ? Hopelijk kun je al veel zelf.
Hoop dat het weekend voor jullie meevalt zonder gezelschap van moeder.

Het is woensdag, dus ga ik boven alles poesten, nieuwe dekbedden leggen, de oude wassen enz. Mijn minst favoriete poetsdag. Moet dan ook nog dringend naar de Post. Heb geluk, want mag eindelijk terug fietsen zolang ik maar geen bruukse bewegingen maak met het remmen en zo.
Zaterdag ex-buurmeisje en haar man, de ouders van baby D, gaan helpen met hun verhuis naar hun nieuw huisje. Ga wel geen dingen tillen, maar ben aangesteld om de kasten te vullen. Manlief en buurman ( haar papa) moeten de kasten terug in elkaar zetten. Ga goed meehelpen, maar mij niet forceren. En ' s avonds moeten we mosselen gaan eten. Dus moet ik die zaterdag geen eten maken, dat komt dan goed uit.

Zo, ga Niels zijn ontbijt geven en dan beginnen met het HH. IK ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een fijne woensdag. Knuffel voor heb die een dosis sterkte nodig hebben en liefs aan jullie allen.
Oma-C

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 11 Okt 2017, 8:16 

De week is weer half...en ik sta klaar om naar de markt te gaan...

M-M, een gezellig weekend... eender met wat...Smile

clive, toch maar oppassen met de verhuis,..... een verkeerde beweging doe je rap en onbewust...Rolling Eyes

M-J, beterschap en sterkte voor beiden... Confused

Alle seizoentjes een aangename woensdag.... sterkte wie het nodig heeft en tot.....
"Het gaat niet over hoe het allemaal
had kunnen zijn ...het gaat over wat jij
er NU van maakt."
Helena van Troje

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 11 Okt 2017, 10:29 
Wat ik allemaal tegenkwam van en naar de kine en de beenhouwer:
een mooi lichtblauw - wit geruit zakdoekje, dat nat lag te wezen op de stoep
een eindje verder kon ik een paar kousen oprapen als ik wou
een bestelwagen met aanhanger van "treemusketiers", boomonderhoud en vellen van bomen
goed gevonden die naam
voor mij reed een mijnheer met een fluo vestje met de tekst: "ik moest dit aan doen van mijn mama"
een oma met kleinkind die aan de vissportwinkel stond en een uitleg had over de hengels en co
kindje goed voorbereid op de visvangst later Razz

Het was droog over en weer dat is altijd al het lichtpuntje van de dag.

Mijn was is gisteren toch nog zo goed als droog geraakt aan de draad, lekker gespoeld met regenwater...
Eerst eens kijken naar de buienradar en nog twee wasjes ophangen als het kan.

Aan iedereen een fijne dag gewenst.
Oma-C

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 11 Okt 2017, 17:16 

Een gezellige avond iedereen... Smile

De markt is voor mij om groentjes en fruit te kopen...
ik ga ook maar alleen naar die kramen... die staan in een zijstraat
hoewel het vanmorgen niet heel druk was...ook door de werken die tot daar gevorderd zijn...
je kan bijna nergens door en mensen met een auto zitten helemaal strop om een plaatsje te vinden.. Confused
maar ik ga tevoet met de caddy dan kan ik overal door ... 20 minuten stappen
en alleen zien dat je niet struikelt want het is een boeltje met die grote werken....
tegen eind van 't jaar moet het helemaal klaar zijn.. Rolling Eyes
Dan nog in de post en de bank binnengeweest...en tegen de middag was ik terug thuis.

Alle seizoentjes een fijne avond... en ik mag straks niet vergeten de vuilzak nog buiten te zetten Embarassed
er NU van maakt."
clive

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 11 Okt 2017, 21:49 

Goedenavond Seizoentjes,

HVT, lyrisch over dingen die je ziet onderweg, mooi.

Oma-C, wat een mooi plaatje en een mooie tekst .

Vandaag terug mogen fietsen, eindelijk en het kwam goed van pas, want moest op de Post zijn. Waar een vriendelijke postbeambte een glimlach om mijn gezicht toverde. Dan nog in de vroege avond een warm telefoontje. Soms valt alles op zijn plaats.

Kwam jullie nog een fijne avond wensen en een zachte slaapzacht wensen. Knuffel en tot morgen.
Muddy Maddy

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 12 Okt 2017, 5:48 
Goede morgen seizoentjes,

ventje vandaag op zending.
gisteren twee pakjes gekregen van B- post. mijn hoedje is geleverd! Very Happy net op tijd want zondag komen ze.
moeder heeft niet gezegd dat wij naar het konniginhof wilden. want we kennen dat. hij gaat weer pijn hebben en ze gaan daar zijn "bier" niet hebben enz.
vermoed dat buurvrouw onkruid alles staat af te luisteren wat ik tegen de verpleging zeg.( haar keuken is boven waar mijn badkamer is) want deze morgen ging ze weg en had: jawel een regenhoedje aan! ( had er ook eentje besteld omdat ik met paraplu's in ruzie kom.) maar toen ik weg moest, had ik het mijne niet nodig want het was al opgehouden met regenen.
het tweede pakje bevat een mini-trapladdertje en een frame om de blauwe zak vast te houden. ook ventjes autosticker van Iron maiden is toegekomen.
maandag komt er een nieuwe thuishulp. Op woensdag kunnen ze niemand meer "leveren". ze werkt al 10 jaar bij hen zeiden ze. dus als ik met haar niet overeen kom dan weten ze het ook niet meer. dus alle maandag om de 14 dagen.
vandaag hier beneden alles "motherproof" maken, want ze zal wel weer iets op te merken hebben. de dag zelf zegt ze niets, maar ik hoor het dan later.
gisteren een frietje gestekt.
voor vandaag heb ik ook eten.
Gimly kwam vannacht van de zolderverdiep en ging toen ik naar het toilet ging even het badmatje mollesteren.
vandaag normaal rappe R.
morgen boodschappen.
de normale gang van zaken.
Fijne donderdag allen, groetjes en een knuffel.
Cats Rule!
clive

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 12 Okt 2017, 7:08 

Goedemorgen Seizoentjes;

Muddy Maddy, jouw pakjes zijn dan aangekomen inclusief jouw mooie hoedje, fijn zo. En voortaan om de andere week op maandag een nieuwe poetshulp. Hoop dat het klikt tussen jullie. En buurvrouw onkruid zou jou afluisteren, dan maar voorzichtig zijn met wat je zegt Smile . IK heb weinig problemen met een paraplu zolang het maar niet waait, dan doe ik liever mijn kap op van mijn regenjasje. Vind ik dan gemakkelijker. Maak er een mooie dag van.

Vandaag de 2 benedenverdiepingen dweilklaar maken voor morgen = alles afvegen met nat. Bespaart me morgen dan tijd en energie want kan dan onmiddellijk beginnen et dweilen. Behalve de keuken, die veeg ik morgen grondig af, maar dat is vlug gebeurd. In de living zij het nu vooral mijn Halloweentjes die ik moet afvegen met een verfborstel. En overal nieuwe theelichtjes zetten , want die zijn gisteren vanzelf gedoofd. En doe die graag aan, ook voor alle Seizoentjes die het op dit moment zwaar hebben op welke manier dan ook. Het is maar een kaarsje, maar toch.

Zo, ga badje in en doe dan boven al meteen alles, dan is er al 1 verdieping gedaan; Maar eerst moet ik in de keuken een vers appeltje snijden voor Niels, dat krijgt hij door de dag in plaats van snoep, hij is er gek op en het is veel beter voor zijn figuur. Hij zou echt een beetje moeten afvallen, want het is een stevige Labrador. Is nooit superslank geweest, hij was ook een echt stevige pup, maar sinds Simon overleden is, is hij op 2 jaar gestaag bijgekomen. En nu moeten er dus wat kilootjes af voor zijn eigen goed.

Zo, ik ga plaats maken voor Oma-C. Ik wens jullie allemaal zonder uitzondering een fijne donderdag. Liefs en een dikke knuffel aan jullie allen. Liefs.
Oma-C

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 12 Okt 2017, 8:33 

Goede donderdag iedereen... ik heb de zon meegebracht...
't was een hele mooie zonsopgang...
ik ben weer wat aan t opkrabbelen , ....maar met moeite !
De duizeligheid blijft maar aanslepen....ja...'t heeft z'n tijd nodig
ik ben soms net een 'drunken sailor' ...dus langzaam aan
sorry dus voor de weinige reacties...ik lees wel alles... Rolling Eyes

wie gezond is ... houden zo.. er zijn veel verkoudheden onderweg Rolling Eyes
en ik wens allen die pijn en last hebben, sterkte en moed.....
er NU van maakt."
Helena van Troje

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 12 Okt 2017, 9:52 
Nog heel even de tijd nemen om jullie allemaal een fijne donderdag te wensen.
Ik ga erin varen om een beetje orde te scheppen vooraleer mijn theevisite komt deze namiddag.
Zover als mogelijk al alles klaar aken om te eten vanavond, want ik ben weeral eens naar een lezing.
De derde in de reeks rond Busleyden. Gelukkig ziet het er naar uit dat het droog zal zijn vanavond.
Ben benieuwd wat de promotor van onze jongste zijn thesis indertijd te vertellen heeft.
Benieuwd ook om eens iemand in levende lijve te zien die een rol speelde in het leven van een van mijn kinderen.
Eens ze naar school gaan ben je ze voor een groot stuk kwijt vind ik. Maar ja, zoals Kahlil Gibran zei:"Uw kinderen zijn uw kinderen niet."

Ik ga eraan beginnen!
Oma-C

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 12 Okt 2017, 16:54 

Voor alle seizoentjes een gezellige avond na een mooie zonnige dag...
sterkte wie het nodig heeft en moed wie het kan gebruiken....

Goede nacht en tot later Smile
er NU van maakt."
Muddy Maddy

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 13 Okt 2017, 5:58 
Goede morgen seizoentjes,

brr, vrijdag de 13 de. ja, ik ben bijgelovig. normaal ga ik die dag dan de deur niet uit, maar ventje heeft me gedwongen om vandaag naar de kapster te gaan. en we moeten eerst boodschappen gaan doen.
bij de kapster had er voor vandaag iemand afgezegd dus mag ik om 4 u 30 mij haren laten doen om mijn moeder iets tevreden te stellen. ik zou normaal moeten zeggen foert: als je me niet neemt zoals ik ben, blijf dan thuis. maar dat is altijd zo geweest. zo mocht ik geen lange broeken dragen. dus zodra het kon heb ik al altijd lange broeken gedragen.
schoonmoeder zei: je zal ze moeten verslijten zoals ze is. die weet het ondertussen ook al van DE pruik en vroeg me serieus of ik dat werkelijk ging doen! stel je voor! gewoon omdat mijn haar nu lelijk is.
mocht ik chemo gekrgen hebben en mijn haar was uitgevallen dan misschien wel maar gewoon omdat mijn haar fijn is en nu lelijk? neen, neen en nog eens neen.
krijg er spontaan hoofdpijn van.
Rappe R deed gisteren haar naam eer aan. ze was hier om 7 u 15. vandaag komt de bazin. Gimly zit weer achter de zetel.
vandaag verder de living "motherproof" maken, morgen de keuken want maandag komt de nieuwe thuishulp. gisteren alleen maar het salontafeltje gedeclutterd en ik voelde het aan mijn rug. zette ik gisteren een onderzetter voor ventjes glas wijn, zet hij hem er toch niet naast zeker? mannen zeker?
hij schakelt zijn gsm nu elke avond uit om zijn batterij te sparen. de mijne ligt meestal beneden. en soms vergeet ik hem mee te nemen op boodschap.
ik heb weer de kriebel in mijn keel dus ben ik mij weer zenuwachtig aan het maken.
ga mijn glas citroenwater uitdrinken en dan eens nadenken wat we allemaal moeten meebregen.
Fijne vrijdag, groetjes en een knuffel voor elk
Cats Rule!
clive

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 13 Okt 2017, 6:34 

Goedemorgen Seizoentjes,

Muddy Maddy, ik geloof niet in vrijdag de 13°. Heb nog nooit iets aan de hand gehad op zo'n vrijdag. Wou een plaatje zetten van deze dag, maar ze waren niet mooi. En jij gaat namiddag fijn naar de kapper, jouw haartjes zullen weer mooi zijn. Ik moet de 27° gaan, een beetje laten bijknippen, de kleur is nog mooi. Moet vandaag wel mijn nageltjes gaal laten doen om 15.45H, dan moet ik klaar zijn met het HH. Anders kan ik daar niet van genieten als ik weet dat in het HH alles nog niet gedaan is. Maar heb gisteren alles al dweilklaar gemaakt, dus dat moet lukken. En jouw nieuwe poetshulp komt eraan volgende week.
Moet je nog lang verzorgd worden ? Hoop van niet. Kopje voor Gimly.

De spullen van Niels zitten al in de wasmachine en kunnen zo meteen in de droogkast, lijstje van wat ik vandaag moet doen is ook al geschreven, dus kan ik starten. Manlief werkt vandaag van thuis uit, maar hij gaat boven in mijn hobbykamer zitten, dus moet ik hem niet storen. Vanavond laat dan de boodschappen doen. En morgen de verhuis van ex-buurmeisje waar ik niets ga tillen, gaat en mag nog niet, maar waar is samen met de mama ( mijn buurvrouw dus) de kasten ga vullen. ' s Avonds moeten we mosselen gaan eten, dus dat komt goed uit. Moet dan wel vanavond de strijk doen of morgenochtend heeeeel vroeg, zullen wel zien.

Hoop dat alles met iedereen in orde is , die wij al een tijdje hier niet meer gelezen hebben;

Ik ga plaats maken voor Oma-C en ga badje in en doe dan meteen alles al boven, dan is er al 1 verdieping volledig klaar.

Ik ga niet alle namen noemen, maar wens jullie allemaal een fijne dag. Liefs en heel veel knuffels voor jullie allen.
Oma-C

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 13 Okt 2017, 8:42 

Goede morgen ...' Laura' is er ook al.. we zijn weer content Wink
we gaan proberen genieten van het (waarschijnlijk) laatste zomertje... :oops
wat is dit jaar snel en raar voorbijgegaan.. ik ga na de vrijdagpoets nog wat verderdoen aan de kaartjes
want daar is nogal wat werk aan... en 't is zo weer eindejaar.. Rolling Eyes Embarassed
Ik ben ook niet bijgelovig... wat komen moet zal komen ... en dan zien we 't wel Laughing

M-M is je hoedje mooi.? en je moet je alleen mooi maken voor jezelf en je man
en je niks aantrekken wat een ander zegt Twisted Evil leef jouw leven.!!!.. 't is van jou...!!
en geniet van de kappersbeurt Smile

clive maar goed dat je niet gaat heffen en dragen... anders zullen jouw nageltjes
niet lang mooi blijven (grapje) Laughing
Jouw man van thuis uit aan 't werk.. ik denk dat het gemakkelijk is ... niet in de files moeten staan Rolling Eyes
en laat morgen de mosselen smaken... (ik had er vorige week gemaakt en ze waren lekker) Smile

M-J, hopelijk gaat het nog steeds de goeie kant op met de revalidering van jouw man..
en heb jij je ondertussen ook een beetje kunnen organiseren... sterkte en moed.. Smile

anjelier, Helena, zwanenmeer, bobijntje, wingerd, en alle seizoentjes die ik weer vergeet
ik moet mijn lijstje er weer eens bijnemen Embarassed
Voor allen een aangename vrijdag en een mooi weekend..!
er NU van maakt."
Muddy Maddy

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 13 Okt 2017, 9:17 
@ oma C: in feite heb jij gelijk. ik moet me niet mooi maken omdat mijn moeder mij lelijk vind. J zei het vanmorgen ook al toen ik zei dat de broek die ik ga aantrekken met elastic is en moeder liever mijn kont in een jeans ziet. ( heb geen kont, denk ik) en dat hoedje is heel mooi zei Rappe R. en bovendien is dien jeans op onverklaarbare wijze verdwenen. Laughing Cats Rule!
Oma-C

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 13 Okt 2017, 17:35 

Een goede avond allen... het was een fijne dag vandaag...zalig warm en goed om buiten te zijn...

M-M Laughing Laughing Laughing fijn weekend... Smile

Mijn boodschappen zijn gedaan, de poets is gedaan... laat het weekend maar komen Laughing
met dit goeie weer is het heerlijk...ik ga zeker wandelen...
Allen een gezellige avond en tot later Smile

er NU van maakt."

Ga naar: