Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
silkehintjes

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 06 Jan 2018, 11:42  Onderwerp: Eindwerk relatie op latere leeftijd
Beste meneer, mevrouw

Mijn naam is Silke Hintjes, studente Journalistiek aan de Erasmushogeschool in Brussel.

In juni studeer ik af en mag ik mezelf dus journaliste noemen, maar daarvoor moet ik eerst nog een eindwerk maken. Mijn eindwerk gaat over mensen die op latere leeftijd op zoek gaan naar een nieuwe relatie.
Hiervoor ben ik dus op zoek naar 55-plussers die graag een nieuwe relatie willen en me daar graag alles over vertellen.

Bij deze wou ik u vragen of u zo iemand bent en me zou willen helpen met mijn eindwerk.  Ik zou u een paar vragen stellen over uw zoektocht en waarom u precies een nieuwe partner wil.

Ik erger me aan het feit dat er nog altijd een groot taboe bestaat over romantiek, intimiteit en seksualiteit op latere leeftijd. Daarom dat ik het zo belangrijk vind om mijn eindwerk hierover te maken. Zoals gezegd zou ik daar dus graag met u over praten.

Het uiteindelijke doel van mijn eindwerk is om een televisiereportage te maken. Zou u het leuk vinden mocht ik u later, nadat we elkaar wat beter hebben leren kennen en ik uw verhaal ken (zonder camera uiteraard), ook wat vragen stellen voor de camera? Het zou voor mijn reportage ook leuk zijn mocht ik u misschien kunnen volgen in uw zoektocht naar een nieuwe partner.

In mijn uiteindelijke reportage zou ik het verhaal van twee à drie mensen in beeld brengen.

Uiteraard wil ik benadrukken dat mocht u akkoord gaan en ik u mag filmen, ik alle respect heb voor uw privacy. Als u wil dat ik bepaalde dingen niet film, dan doe ik dat zeker niet. Na afloop kan u ook de reportage bekijken
en zeggen of u akkoord gaat met wat ik wil gaan publiceren.

Hopelijk bent u even enthousiast over mijn project als ik. Ik hoop van harte dat u me zou willen helpen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben hierover, dan kunt u me altijd bereiken via silke.hintjes@student.ehb.be

Alvast enorm bedankt!

Met vriendelijke groeten
Silke Hintjes

Ga naar: