Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
yoly

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 22 Feb 2018, 12:44  Onderwerp: Stereotorentje speelt plots geen muziek van USB
Al jaren speelt in de keuken een kleine microketen muziek van USB  stick zonder problemen. Nu kan dit plots niet meer, zelfde USB stick maar ook andere niet meer. Kent iemand hier de oorzaak van ? Radio doet het nog perfect.
pcekspeer

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 22 Feb 2018, 13:21 
Enig idee hoeveel merken van mikroketens er zijn?
Zouden die allemaal op dezelfde manier werken?
Merk en type?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
yoly

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 22 Feb 2018, 16:14 
een sony cmt g1p s master
pcekspeer

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 22 Feb 2018, 16:29 
De adviezen gevolgd vd handleiding?
https://www.sony.nl/electronics/support/res/manuals/4283/42838135M.pdf

Ondersteuning?
https://www.sony.be/nl/electronics/support
Wink
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
yoly

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 22 Feb 2018, 19:05 
Bedankt, ja ik heb alles al nagekeken voor ik dit berichtje plaatste. Het is dezelfde USB stick die al 5 jaar speelt maar ook een andere doet  het niet. Het lezen begint en de ene zegt wel hoeveel liedjes erop staan maar wil ze gewoon niet meer afspelen. De andere zet  zich wel aan het begin maar hij wil niet starten en blijft knipperen op 000 .Ik begin te denken dat het leessysteem naar de knoppen is. Maar voordat ik vervang voor een stereoketen met dab+ radio dacht ik hier toch de vraag eens te stellen waar dit aan zou kunnen liggen.
pcekspeer

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 22 Feb 2018, 19:08 
Altijd handig als je bij het melden ve probleem je ook aangeeft wat je allemaal al zelf gedaan hebt om het op te lossen. PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
yoly

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 22 Feb 2018, 19:44 
Bedankt, ja ik heb alles al nagekeken voor ik dit berichtje plaatste. Het is dezelfde USB stick die al 5 jaar speelt maar ook een andere doet  het niet. Het lezen begint en de ene zegt wel hoeveel liedjes erop staan maar wil ze gewoon niet meer afspelen. De andere zet  zich wel aan het begin maar hij wil niet starten en blijft knipperen op 000 .Ik begin te denken dat het leessysteem naar de knoppen is. Maar voordat ik vervang voor een stereoketen met dab+ radio dacht ik hier toch de vraag eens te stellen waar dit aan zou kunnen liggen.
maior domus

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 14 Maa 2018, 2:20 
Het zal wel kapot zijn.
In de vuilbak kieperen en andere installatie kopen.
Lang leve de wegwerpmaatschappij.
resultaten behaald in het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
verhaegen
Support SeniorenNet

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 14 Maa 2018, 8:51 
heb je die stick al op een ander apparaat geprobeerd te laten afspelen
bv. bij een vriend of vriendin ?

Ga naar: