Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
Taleke

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 26 Maa 2018, 21:43  Onderwerp: gluten en suikervrij cake of dessert
hallo iemand een recept voor gebak of dessert dat glutenvrij en suikervrij (of suiker die diabetici mogen gebruiken) heeft?
alvast bedankt
wardje

Profiel
Prive Bericht
denlowie

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 29 Maa 2018, 8:44 

Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)
Taleke

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 02 Apr 2018, 17:47 
Denlowie, ik veronderstel dat het als grapje bedoeld is maar met een schoondochter met ziekte van crohn en zwangerschapsdiabetisch is het voor mij niet makkelijk eten te maken voor haar. 
Prima Vera

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 02 Apr 2018, 20:44 
Bij Aveve verkopen ze vervangsuiker, geschikt voor diabetici én speciaal om cakes en taarten te maken, verhouding is 1/1.
Hij is wel duur 10 eur/kg. 
denlowie

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 03 Apr 2018, 9:19 
Taleke schreef:
Denlowie, ik veronderstel dat het als grapje bedoeld is maar met een schoondochter met ziekte van crohn en zwangerschapsdiabetisch is het voor mij niet makkelijk eten te maken voor haar.

Natuurlijk is dit een grap man, mijn vrouw is al gans haar leven gluten en lactose vrij, maar mensen met een handicap hebben ook recht dat men er eens een grapje over maakt ! Laughing

Deze foto komt van een horeca website, en geloof me vrij voor deze mensen is het ook niet gemakkelijk met al die allergenen, vroeger bestond dit blijkbaar niet.
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)

Ga naar: