Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
JeroenVB

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 25 Apr 2018, 16:29  Onderwerp: Gezocht! Senioren die terug willen gaan studeren
Hallo iedereen!

Kwestie van een beetje geheimzinnig te beginnen:

Ik ben op zoek naar actieve 60+ ers die terug gaan studeren, of misschien twijfelen om te gaan studeren. Waarom kan ik helaas nog niet verklappen, maar het heeft misschien wel iets te maken met televisie. 

Wat is je profiel?

- Je bent 60+
- Je bent een vlotte babbelaar 
- Je bent in goede gezondheid
- Je houdt er van om nieuwe uitdagingen aan te gaan
- Je bent een doorzetter
- Je wil heel graag (opnieuw) gaan studeren, bij voorkeur een richting aan een hogeschool of aan een universiteit
- Je gaat graag om met studerende jongeren 
- je wil graag het hedendaagse studentenleven beter leren kennen en misschien ook een keertje beleven

Voldoe je aan de meeste van deze eisen, of ken je iemand die helemaal in dit plaatje past? Dan mag je me altijd contacteren, ofwel via dit forum, ofwel via vanboxem.jeroen@outlook.com

Interesse? Aarzel niet om contact op te nemen, en dan licht ik met alle plezier een tipje van de sluier op.

Jeroen 

Ga naar: