Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
Ice

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 18 Jun 2018, 11:25  Onderwerp: Weer worden vooroordelen bevestigd
Molenbeekse tiener van 18 springt uit venster om aan tante met hamer te ontsnappen.

Opvoeding begint thuis en kinderen volgen het voorbeeld dat ze krijgen.
Barbaren zijn het, geen woorden voor behalve dat zoiets met zulk wangedrag hier niet thuishoort! 

En dan zijn we verwonderd dat snotneuzen al ruzies beslechten met geweld, met messen op zak rondlopen in scholen en op straat mensen aanvallen ed...mooi voorbeeld van een volwassene om een meningsverschil op te lossen: erop los meppen met de hamer!  Evil or Very Mad
Bende idioten....uiteraard vermeldt de leugenpers geen 'achtergrond' maar we weten wat het betekent als het molenbeek betreft...

En NOG van datte:

Kinderen nachtwinkeluitbater gaan caféklant te lijf met zwaard:"Moeten er eerst doden vallen?"
Quote:
Enkele cafégangers wilden vrijdagavond genieten van een gezellig voetbalavondje in het populaire café De Blokhut aan de Sint-Truidersteenweg. 
Een discussie met de buren over parkeerplaatsen escaleerde echter volledig. 
Met een baseballknuppel en Arabisch zwaard werden klanten van het café aangevallen.

“Plots gingen twee minderjarige kinderen naar binnen en ze kwamen weer buiten met zo’n baseballknuppel en een zwaard.
Het gaat om een typisch Arabisch exemplaar van bijna een meter, licht gebogen en met een handvat. Eerst staken ze nog met het omhulsel, maar dat werd verwijderd en zo sloegen ze richting mijn klant. 
Luc V. werd bewusteloos geslagen. Een getuige zag dat hij door het zwaard werd geraakt. “Ik heb een snee van vier centimeter achter mijn oor. Mijn kraakbeen is gebroken en moest worden genaaid”, laat het slachtoffer weten.
Je houdt het toch niet meer voor mogelijk?
Voor een parkeerplaats wordt je bijna afgeslacht met een zwaard!

En wát doet de politie behalve inbeslagname van de wapens?
NIKS! De vader van het uitschot geboeid meenemen en terug loslaten zoals gewoonlijk.  Evil or Very Mad
hendrikjozef

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 18 Jun 2018, 14:09 
de politie doet genoeg maar die daar boven staan en die  daar boven staan en die daar boven staan laten het soms  afweten
sanne

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 18 Jun 2018, 14:57 
Als de politie zijn werk zou doen, krijgen ze zo wie zo heel de massa buitenlandersliefhebbers achter hen.  Die gaan dan eisen dat de politieagent, die zijn werk doet, moet opgepakt worden.  Dat zij zelf gevaarlijk spel speelden, dat telt niet.  
Ik begrijp de politie soms ook wel.  Ze doen hun werk, en krijgen iedereen tegen zich en diegenen die ze dan aangehouden worden wandelen al lachend de volgende dag buiten de gevangenis, ondersteund door een dure advocaat, die wij betalen.
een wijs mens is hij die weet dat hij niets weet.
MaLoReg

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 19 Jun 2018, 8:44 
Het rare is wel dat al deze boeven lammetjes zijn in eigen land dus de conclusie : wij zijn véél té tolerant! A la Vita.ASUS X751L series. 8GB Win-8 Intel
core 1,9Ghz
IPad-Air
Printer HP3050A
Wi-fi
boeffer

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 19 Jun 2018, 23:10 
't Stad is nu wel zo, bij ruzie hoort gans de straat mee. En op 't straat worden er dan  autodeuren zeer hard open en dicht gegooid. Mss is't de mijne?
Maar ik verstond daar niks van.
Google&Outlook&Smartphone apps. Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920 X 1080 ; 4:3=1440 x 1080; Windows 10

Ga naar: