Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Topic gesloten
Paul Siemons

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 05 Jul 2018, 7:29 
En nog altijd géén daders gevonden …… raar dat de geloofsgenoten nog geen steden aan het platbranden zijn?
Ice

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 05 Jul 2018, 7:40 
Paul, het is ook 'maar' een vrouw? Rolling Eyes
Zelfs een crimineel is bij moslims meer waard?
Zie de rellen in Nantes, nadat een 22-jarige moslim werd doodgeschoten, die crimineel werd al gezocht voor overvallen.
Paul Siemons

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 05 Jul 2018, 8:02 
Ice schreef:
Paul, het is ook 'maar' een vrouw? Rolling Eyes
Zelfs een crimineel is bij moslims meer waard?
Zie de rellen in Nantes, nadat een 22-jarige moslim werd doodgeschoten, die crimineel werd al gezocht voor overvallen.

Ice, ik stelde me de vraag waar de reactie bleef van de "geloofsgemeenschap" moest het een "racistische" daad zijn geweest... vrouw of geen vrouw : ze hebben al voor minder alles overhoop gezet!
vercingetorix

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 05 Jul 2018, 8:29 
Een moslima wordt omstreeks 23h00 aangevallen.
  • 23h00 ? Is dat niet vrij laat om nog alleen boodschappen te gaan doen ? Dééd ze wel boodschappen ? Dat wordt niet vermeld. Persoonlijk denk ik van niet. Ik denk dat deze jonge'dame' zich voor iets of iemand zich uit de voeten maakte
omdat ze de voorschriften niet had gevolgd. De sharia indachtig dat een vrouw 4 getuigen moet hebben en een man geen enkele ligt hier al aan te komen : de mannen hebben het recht een vrouw te kastijden.
Kort gezegd, ik denk dat zij die vrouw een lesje wilden leren en tegelijkertijd de schuld in de schoenen van de racistische belgen trachtten te schuiven. Ze weigerde misschien een "eerbaar" voorstel, moslims doen namelijk nooit een on-eerbaar voorstel, en door haar voorlopige weigering laat zij haar familie in schande achter. Hoe zet je zoiets recht ? Bah ja natuurlijk, want het is de wil van allah. Het enige dat ik merkwaardig vind aan deze zaak is het totaal gebrek aan verontwaardiging bij de moslims ....
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil
maior domus

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 05 Jul 2018, 8:35 
vercingetorix schreef:
Het enige dat ik merkwaardig vind aan deze zaak is het totaal gebrek aan verontwaardiging bij de moslims ....

En helemaal niet merkwaardig, maar wel wraakroepend: de volgehouden desinformatie door onze poco media.
resultaten behaald in het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
Paul Siemons

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 05 Jul 2018, 8:36 
vercingetorix schreef:
Het enige dat ik merkwaardig vind aan deze zaak is het totaal gebrek aan verontwaardiging bij de moslims ....

Ik ook!
vercingetorix

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 05 Jul 2018, 8:50 
Paul Siemons schreef:
vercingetorix schreef:

Ik ook!

Maar dat van die hoofddoek afrukken is ook iets nieuw. Een vrouw zonder hoofddoek is een hoer. Dat weten we.
Ze hebben haar dus verheven tot hoer, haar haren waren zichtbaar voor iedereen die wilde kijken en zich zodoende kon opgeilen aan haar haar (? ). Ze hadden waarschijnlijk het uur uit het oog verloren en ook de plaats van de verheffing, want er kwam namelijk geen volk kijken. Uit frustratie hebben ze dan maar haar bovenkleding uitgetrokken en zijn ze beginnen in kerven in dat hoerenvlees. Dàt, beste lezers herkent u allemaal zonder uitzondering als één van onze vlaamse / waalse waarden.
Maar dat van die kopvod afrukken lijkt mij overigens nog niet zo'n gek idee.
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil
Idefix

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 05 Jul 2018, 9:59 
Paul Siemons schreef:
En nog altijd géén daders gevonden …… raar dat de geloofsgenoten nog geen steden aan het platbranden zijn?

De reden is dat het misschien "jongeren" waren...……………….Dat " met messen iemands gezicht en lichaam verminken ' klinkt me ergens bekend in de oren maar niet in "onze cultuur". Wink
De zon is gratis voor iedereen
redpoppy
Moderator SeniorenNet

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 05 Jul 2018, 14:42 
vermits de dame in kwestie zich hier niet kan verdedigen waarom en hoe de omstandigheden juist gebeurd zijn, lijkt het me beter dit topic af te sluiten.Met respect voor ieders mening, maar Seniorennet mag en kan geen deel uitmaken van racisme. Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I ♥ Seniorennet

Ga naar: