Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
Nikiske294

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 18 Aug 2018, 10:33  Onderwerp: Vreemde mail
Ik heb de laatste weken al enkele keren de volgende mail gekregen en ik vraag me af of ik dit kan vertrouwen en gaan kijken wat er aan de hand is: (heb zelf sterretjes in mail gezet omdat ik mijn mailadres niet openbaar wil maken, sorry)
[table]

Your profile is listed as the recovery email for nicole*****@hotmail.com. Don't recognize this profile? click here.

[img width=5,height=19]file:///C:/Users/Gebruiker/AppData/Local/Packages/microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe/TempState/msohtmlclip/clip_image001.png[/img]

[img width=5,height=67]file:///C:/Users/Gebruiker/AppData/Local/Packages/microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe/TempState/msohtmlclip/clip_image002.png[/img]

Sign-in attempt was blocked for your linked account
nicole*****@hotmail.com Someone just used your password to try to sign in to your account.

CHECK ACTIVITY

[img width=5,height=67]file:///C:/Users/Gebruiker/AppData/Local/Packages/microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe/TempState/msohtmlclip/clip_image003.png[/img]

[img width=5,height=67]file:///C:/Users/Gebruiker/AppData/Local/Packages/microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe/TempState/msohtmlclip/clip_image003.png[/img]

[img width=5,height=67]file:///C:/Users/Gebruiker/AppData/Local/Packages/microsoft.windowscommunicationsapps_8wekyb3d8bbwe/TempState/msohtmlclip/clip_image002.png[/img]

You received this email to let you know about important changes to your
account and services. © 2018 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA et:6

[/table]
hovel

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 18 Aug 2018, 13:46 
Dit is duidelijk NIET te vertrouwen!
Dit is malware. Dit is een poging om aan uw gegevens te geraken of om uw pc te infecteren.
Nergens op klikken.
e-mail verwijderen.
Nikiske294

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 18 Aug 2018, 17:58 
Bedankt voor je antwoord, ik had zoiets al vermoed.
Sony

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 18 Aug 2018, 20:07 
Nikiske294,

als je op CHECK ACTIVITY klikt ga je naar pharma

Sony
I ❤️ SeniorenNet

Ga naar: