Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
Heras

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 13 Okt 2018, 17:25  Onderwerp: Nazomer
Ons mieke heeft vandaag nog genoten van de heerlijke nazomer,het zonnetje deed deugd.
We moesten er nog van genieten,want misschien is het morgen wel gedaan. Very Happy Very Happy

Zeg nooit nooit meer
rebelle

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 13 Okt 2018, 18:34 
Hier genieten we er ook van hoor . We gaan terug wandelen langs de malelei . Daar kunnen ze los lopen en ze vinden het zo leuk . Straks wordt het er drassig en dan zie ik het niet meer zitten met die modderpootjes en modderbuik .  What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
rebelle

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 17 Okt 2018, 15:30 
Zondag nog heerlijk genoten met de hondjes . Sinds maandag geveld met koorts . Ben in jaren niet meer zo ziek geweest pffff. 

What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Heras

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 17 Okt 2018, 16:23 
Beste rebelle hopelijk hersteld ge snel.Voor de griep is het eigenlijk nog vroeg,maar niets is onmogelijk.
Laat de hondjes u nu maar eens troosten,verzorg u goed en de volgende fotos zijn met de ganse roedel en
een herstelde rebelle.
Groetjes
Zeg nooit nooit meer
rebelle

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 21 Okt 2018, 19:18 
Ik voel me nog een beetje slapjes . Maar heb intussentijd al veel in de tuin gewerkt . Het is snoeitijd he . En nu het nog droog is moet het gebeuren .  What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
rebelle

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 31 Okt 2018, 16:38 

Met zijn allen heerlijk genoten van het zonnetje .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
rebelle

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 09 Nov 2018, 14:38 

We blijven genieten👍👍👍👍
Wiana

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 09 Nov 2018, 14:55 
Dat zal wel, rebelle, in zo'n knisperig tapijt !
En  't baasje zal wel  "blaadjes plukken" zeker, als ze naar binnen komen ? Wink

Jaja, zo blijf  je van  straat !  LOL

Grtjs
rebelle

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 09 Nov 2018, 17:09 
Wiana schreef:
Dat zal wel, rebelle, in zo'n knisperig tapijt !
En  't baasje zal wel  "blaadjes plukken" zeker, als ze naar binnen komen ? Wink

Jaja, zo blijf  je van  straat !  LOL

Grtjs

Inderdaad , ik hoef me niet te vervelen deze dagen . Ik heb hier een paar decorateurs die de herfstsfeer binnenbrengen  .

Ga naar: