Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
Karel Devijver

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 28 Nov 2013, 8:34  Onderwerp: Nieuwe euthanasiewet
Alle godsdiensten, geen enkele uitgezonderd hebben door de eeuwen heen in naam van hun god zich schuldig gemaakt aan grenzeloze wreedheden en slachtpartijen en nu steigeren ze bovendien ook nog bij het tot stand komen van een wet die in uitzonderlijke gevallen het uitzichtloze lijden kan stoppen.
Een leraar van mij op de middelbare school zei altijd:"Waren alle mensen wijs, de aarde was een paradijs.
Karel Devijver.
Prima Vera

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 28 Nov 2013, 9:21 
Had je een ander standpunt van de CD&V verwacht? Ik niet. Ze moeten toch opkomen voor de menselijke waarden. Als zij het niet doen, wie dan wel. Rolling Eyes

Katholieken hebben altijd hypochrieten geweest als het op het menselijke welzijn aankomt. Wat zouden ze nu anders reageren?
lionben

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 12 Jul 2015, 11:24  Onderwerp: Re: Nieuwe euthanasiewet
Karel Devijver schreef:
Alle godsdiensten, geen enkele uitgezonderd hebben door de eeuwen heen in naam van hun god zich schuldig gemaakt aan grenzeloze wreedheden en slachtpartijen en nu steigeren ze bovendien ook nog bij het tot stand komen van een wet die in uitzonderlijke gevallen het uitzichtloze lijden kan stoppen.
Een leraar van mij op de middelbare school zei altijd:"Waren alle mensen wijs, de aarde was een paradijs.
Karel Devijver.

Volledig mee eens
joviaal persoon
sudo

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 09 Sep 2015, 8:01 
Ik zou durven zeggen "Deze wereld is duizend keer meer waard, waren er geen mensen op aard" Met linux zou je veilig kunnen internetten, zonder al die spywaretools.
Is linux moeilijk ? Niet moeilijker dan het leren werken met windows.

Ga naar: