Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
Helena van Troje

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 09 Mei 2018, 13:13 
oei oei oei wat is een progje?
een cleaner daar blijf ik verre van
ooit gebruikt en voor het eerst in al de tijd dat ik computer(sinds1996) malware binnengehaald.

Ik werk met Safari Versie 11.1 (13605.1.33.1.4) op een Mac Book Pro Mac Os High Sierra 10.13.4
Ik verwijder geen cookies, geeft hopen toestanden als je dat doet
Ik verwijder ook geen geschiedenis.

Op een andere site moet ik opnieuw inloggen als het te lang geleden is, maar ik kom dagelijks op seniorennet.
Op diezelfde site krijg ik wel eens te lezen dat iemand anders zich toegang wou verschaffen tot de site met mijn coordinaten. Hoe ze dat dan weten dat weet ik ook niet.

Zolang dat opnieuw inloggen smetteloos verloopt vind ik dat niet echt erg, maar van zodra jullie nieuwe gegevens gaan vragen of het aanmaken van een nieuw account dan speel ik niet meer mee.
verhaegen
Support SeniorenNet

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 09 Mei 2018, 18:54 
van safari ben ik eigenlijk niet op de hoogte in combinatie met apple
maar qua cookies instellingen kan je hier
https://support.apple.com/kb/ph21411?locale=nl_NL

als men inlogt wordt er normaal een cookie op de computer geplaatst
als men de volgende keer dan inlogt is die cookie der al en moet men dat niet meer .....
maar als men de cookies telkens wist of dergelijke , dan moet men inderdaad telkens opnieuw inloggen
maar je kan het allemaal lezen op de lonk die ik gezet heb
Helena van Troje

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 09 Mei 2018, 19:21 
Dank je wel verhaegen.
De link was heel leerrijk.
Ik zou eigenlijk meer naar die Apple support moeten gaan, maar soms heb ik geen zin in die ellenlange ingewikkelde uitleggen.Vandaag was het leerrijk en verhelderend.

Ga naar: