Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privť berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
Gast

Geplaatst: Wo 15 Nov 2017, 9:22 
Quote:
En ALTIJD op de man spelen, NOOIT argumenten.

Plopper moet je een beetje kennen. Moest op de pocomedia gezegd worden dat de PP haar roots heeft bij de fasischten van Franco zal hij dat wel zeggen anders niet.
Het rare is dat hij altijd commentaar heeft op het Vlaams-Nationalisme met hun collaboratieperiode maar zedig zwijgt over de banden van de PP met het Franco-regime en zijn wandaden, en deze partij ( PP ) als democratisch bestempeld zelfs al gebruiken ze dezelfde methodes als het Franco-regime.
Niks van aantrekken, brengt leven in de brouwerij. Laughing
Gast

Geplaatst: Wo 15 Nov 2017, 9:59 
Dicksy schreef:
Quote:
En ALTIJD op de man spelen, NOOIT argumenten.

Plopper moet je een beetje kennen. Moest op de pocomedia gezegd worden dat de PP haar roots heeft bij de fasischten van Franco zal hij dat wel zeggen anders niet.
Het rare is dat hij altijd commentaar heeft op het Vlaams-Nationalisme met hun collaboratieperiode maar zedig zwijgt over de banden van de PP met het Franco-regime en zijn wandaden, en deze partij ( PP ) als democratisch bestempeld zelfs al gebruiken ze dezelfde methodes als het Franco-regime.
Niks van aantrekken, brengt leven in de brouwerij. Laughing

Ja jong , politiek is een hutsepotje , hť Wink De NV(A) die ontsproten is uit een collaborende partij en die een verzetspartij als vriendje heeft die opkomt tegen een partij die eigelijk dikke vrienden waren van de collaborateurs. In een rechts , al dan niet extreem , huishouden wordt er blijkbaar meer geruzied dan aan de linkse kant. Ik denk dat de linksen meer met mekaar overeenkomen omdat ze beter weten waar ze mee bezig zijn en waarvoor ze staan , wat hun deontologie is. Het enige gemeenschappelijke dat je bij rechts kan vinden is egoisme , en dan gebeurt het uiteraard ze met mekaar in de clinch gaan om wie het meest zichzelf mag verrijken of binnenhalen. De rechtsen kennen alleen maar de "pak de poen" deontologie.
frits1955

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 15 Nov 2017, 10:33 
"Het rare is dat hij altijd commentaar heeft op het Vlaams-Nationalisme met hun collaboratieperiode maar zedig zwijgt over de banden van de PP met het Franco-regime en zijn wandaden, en deze partij ( PP ) als democratisch bestempeld zelfs al gebruiken ze dezelfde methodes als het Franco-regime. "

In hoeverre is het nog relevant om naar het verre verleden te zitten verwijzen - de PP van vandaag de dag fascistisch noemen is gewoon zever - dat slaat nergens op. Net zo min als de NVA van vandaag moet vastgenageld worden op verre roots in onfrisse collaboratiemiddens. Bekijk en beoordeel de daden van politici en partijen van vandaag met een hedendaagse bril -dat lijkt me al een hele klus.
Ik kan overigens aan iedereen met een minimum aan politieke interesse de 4 "brieven" aan Bart De Wever aanraden die sinds zaterdag in de Morgen verschenen - van de hand van Joel de Ceulaer . Zeer goed geschreven en een mooie samenvatting van het verschijnsel De Wever. Dat is die kerel die al voor de 3de keer de statuten van zijn eigen partij in de vuilbak gooit ivm zijn 5de opeenvolgende Stalinistische verkiezing als partijvoorzitter...
Jan Meuleman

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 15 Nov 2017, 11:09 
Toch mooi dat onze linkse bende steeds in elke discussie over N-VA begint te zeveren, terwijl het onderwerp hier toch CataloniŽ betreft. Maar ja, het zal hen in de genen zitten. De rooie moeten van mijn geld blijven. Ze moeten maar werken ipv op mijn kosten te leven.
Gast

Geplaatst: Wo 15 Nov 2017, 11:49 
Quote:
Ik kan overigens aan iedereen met een minimum aan politieke interesse de 4 "brieven" aan Bart De Wever aanraden die sinds zaterdag in de Morgen verschenen - van de hand van Joel de Ceulaer .

Bart De Wever zal hier ( normaal ) wel op gepaste wijze op reageren met steekhoudende argumenten. Hou je ons op de hoogte of De Morgen het wederwoord, of de reactie, van BDW geplaatst heeft ! Ik twijfel er sterk aan maar kan mij natuurlijk ook vergissen.
Flashback

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 15 Nov 2017, 12:08 
Jan Meuleman schreef:
... Flashback, hier nog een die volgens u partijdig is : Jordi Savall

Tja, dat is pas een voorbeeld van partijdigheid ! Precies hij die in 2014 de Spaanse 'Nationale Muziekprijs' weigerde in ontvangst te nemen. Een rasechte Catalaanse nationalist ...
Heb je nog boekjes gelezen ?
Gast

Geplaatst: Wo 15 Nov 2017, 12:20 
Jan Meuleman schreef:
Toch mooi dat onze linkse bende steeds in elke discussie over N-VA begint te zeveren, terwijl het onderwerp hier toch CataloniŽ betreft. Maar ja, het zal hen in de genen zitten.

Waarom wil jij hier over Catalonie zeveren ? Doen de Nederlanders dat ook ? Als de NV(A) zich niet geuit had als vriendje van de Catalanen , dan ging Belgie geen betrokken partij zijn geweest , en ging ook de NV(A) hier niet steeds in dat verband aangehaald geweest zijn.
Fokke

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 15 Nov 2017, 12:46 
The Spirit of Flanders schreef:
Jan Meuleman schreef:
Toch mooi dat onze linkse bende steeds in elke discussie over N-VA begint te zeveren, terwijl het onderwerp hier toch CataloniŽ betreft. Maar ja, het zal hen in de genen zitten.

Waarom wil jij hier over Catalonie zeveren ? Doen de Nederlanders dat ook ? Als de NV(A) zich niet geuit had als vriendje van de Catalanen , dan ging Belgie geen betrokken partij zijn geweest , en ging ook de NV(A) hier niet steeds in dat verband aangehaald geweest zijn.

De PVDA is slimmer! Zij UITEN zich niet als vriendje van de Lenins, de Mao's en de Polpots van deze wereld... Laughing
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
Jan Meuleman

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 15 Nov 2017, 13:23 
Jan Meuleman schreef:

Waarom ik over CataloniŽ schrijf? Tiens dat is het onderwerp van de draad. Maar gij hebt dat natuurlijk niet gezien. Voor de slimmeriken is het altijd een draad over N-VA.
Tiens, BelgiŽ is nu plots betrokken partij. Omdat Michel het geweld van Rajoy's knokploeg afkeurde of omdat Puigdemont een vriend is van BDW?
Heel Europa is betrokken partij als je ziet hoe het Franco regime van Rajoy de burgers van Europa behandelt. Of zijn Catalanen minderwaardig zoals in de ogen van Juncker, Tusk, en andere Marianne ze mogen geweld gebruiken Thyssen?
De rooie moeten van mijn geld blijven. Ze moeten maar werken ipv op mijn kosten te leven.
Gast

Geplaatst: Wo 15 Nov 2017, 13:49 
Jan Meuleman schreef:
Jan Meuleman schreef:

Waarom ik over CataloniŽ schrijf? Tiens dat is het onderwerp van de draad. Maar gij hebt dat natuurlijk niet gezien. Voor de slimmeriken is het altijd een draad over N-VA.
Tiens, BelgiŽ is nu plots betrokken partij. Omdat Michel het geweld van Rajoy's knokploeg afkeurde of omdat Puigdemont een vriend is van BDW?
Heel Europa is betrokken partij als je ziet hoe het Franco regime van Rajoy de burgers van Europa behandelt. Of zijn Catalanen minderwaardig zoals in de ogen van Juncker, Tusk, en andere Marianne ze mogen geweld gebruiken Thyssen?

Waarom moet Puigdemont de NV(A) een bloemeke toewerpen ? Waarom kon hij niet naar Den Haag of naar Straatsburg vluchten waar waardige rechtbanken zetelen ? Dat hij maar vlug vlucht naar Ecuador of voor mijn part naar Marokko of Turkije , als we maar verlost geraken van het geblaas van Spaanse stieren. Wij hebben met hun problemen niets te maken , net zomin als wij ons iets aantrekken van wat er nu in Iran gebeurt. Wat in Spanje gebeurt is hooguit een klus voor Europa , maar niet voor een deelstaat ervan.
Gast

Geplaatst: Wo 15 Nov 2017, 13:57 
Quote:
Waarom moet Puigdemont de NV(A) een bloemeke toewerpen ? Waarom kon hij niet naar Den Haag of naar Straatsburg vluchten waar waardige rechtbanken zetelen ?

Puigdemont heeft herhaaldelijk de tussenkomst van de EU gevraagd in deze kwestie maar ze bleven liever stoÔcijns doof. Dus als de berg niet naar Mozes wil komen moet Mozes maar naar de berg gaan.

" Brussel, dat sinds een aantal decennia de Europese instellingen huisvest, wordt beschouwd als de de facto hoofdstad van de Europese Unie (EU). Officieel heeft de Europese Unie echter geen hoofdstad noch de intentie er een vast te leggen. De stad huisvest onder meer de officiŽle hoofdzetels van de Europese Commissie, de Raad van de Europese Unie, de Europese Raad en de tweede zetel van het Europees Parlement.
Fokke

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 15 Nov 2017, 13:59 
Jan Meuleman schreef:
Jan Meuleman schreef:

Waarom moet Puigdemont de NV(A) een bloemeke toewerpen ? Waarom kon hij niet naar Den Haag of naar Straatsburg vluchten waar waardige rechtbanken zetelen ? Dat hij maar vlug vlucht naar Ecuador of voor mijn part naar Marokko of Turkije , als we maar verlost geraken van het geblaas van Spaanse stieren. Wij hebben met hun problemen niets te maken , net zomin als wij ons iets aantrekken van wat er nu in Iran gebeurt. Wat in Spanje gebeurt is hooguit een klus voor Europa , maar niet voor een deelstaat ervan.

"Wij hebben met hun problemen niets te maken ..."
Zeg je nu dat wij ook niets te maken hebben met de problemen van Irak, SyriŽ, Mali,, Ivoorkust, ... de miljoenen Afrikaanse vluchtelingen...???
Dat zal de vluchtelingenindustrie niet graag horen! En ook de Gutmenschen in binnen- en buitenland niet! Evil or Very Mad Laughing
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
Gast

Geplaatst: Wo 15 Nov 2017, 15:43 
Dicksy schreef:
Quote:
Waarom moet Puigdemont de NV(A) een bloemeke toewerpen ? Waarom kon hij niet naar Den Haag of naar Straatsburg vluchten waar waardige rechtbanken zetelen ?

Puigdemont heeft herhaaldelijk de tussenkomst van de EU gevraagd in deze kwestie maar ze bleven liever stoÔcijns doof. Dus als de berg niet naar Mozes wil komen moet Mozes maar naar de berg gaan.

" Brussel, dat sinds een aantal decennia de Europese instellingen huisvest, wordt beschouwd als de de facto hoofdstad van de Europese Unie (EU). Officieel heeft de Europese Unie echter geen hoofdstad noch de intentie er een vast te leggen. De stad huisvest onder meer de officiŽle hoofdzetels van de Europese Commissie, de Raad van de Europese Unie, de Europese Raad en de tweede zetel van het Europees Parlement.

En was zijn idee dan dat het Europees Parlement hem in audientie ging ontvangen ? Een uitleg zoals een ander om niet te moeten toegeven dat BDW hem onderdak heeft aangeboden; "We" zijn niet meer van gisteren nietwaar Laughing

Fokke schreef:
....
Zeg je nu dat wij ook niets te maken hebben met de problemen van Irak, SyriŽ, Mali,, Ivoorkust, ... de miljoenen Afrikaanse vluchtelingen...???
Dat zal de vluchtelingenindustrie niet graag horen! En ook de Gutmenschen in binnen- en buitenland niet! Evil or Very Mad Laughing

( ge zijt precies goed wakker vandaag Laughing ) Natuurlijk hebben wij iets te maken met die problemen , maar zeg me eens , hoeveel keer komt dat ter sprake bij onze politiekers. Alleen de NGO 's laten van zich , en onze politiekers moeten immers veel tijd en een gans debat aan een Spaans luxeprobleem besteden.
Fokke

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 15 Nov 2017, 15:51 
Dicksy schreef:
Quote:

En was zijn idee dan dat het Europees Parlement hem in audientie ging ontvangen ? Een uitleg zoals een ander om niet te moeten toegeven dat BDW hem onderdak heeft aangeboden; "We" zijn niet meer van gisteren nietwaar Laughing
Fokke schreef:
....

( ge zijt precies goed wakker vandaag Laughing ) Natuurlijk hebben wij iets te maken met die problemen , maar zeg me eens , hoeveel keer komt dat ter sprake bij onze politiekers. Alleen de NGO 's laten van zich , en onze politiekers moeten immers veel tijd en een gans debat aan een Spaans luxeprobleem besteden.

Ik ben goed wakker omdat ik mij niet in slaap laat wiegen door de politiekcorrecte media en hun politieke broodheren die alleen naar buiten brengen wat de brave burger MAG weten. Ik ben geen brave burger... Laughing
Flashback

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 15 Nov 2017, 15:57 
Fokke schreef:
... Zeg je nu dat wij ook niets te maken hebben met de problemen van Irak, SyriŽ, Mali,, Ivoorkust, ... de miljoenen Afrikaanse vluchtelingen...???

Misschien maar goed dat BDW niet zoveel buitenlandse vrienden heeft !
Mochten die allemaal naar Brussel komen als 'hoofdstad van Europa' Rolling Eyes

Ga naar: