Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
macao


Geregistreerd op: 22-7-2009


Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 11 Nov 2017, 20:29  Onderwerp: malwarebytes meldingen-
Ik werk met malwarebytes premium en krijg steeds de volgende meldingen zoals je hieronder kan zien ten eerste zijn deze gevaarlijk en ten tweede hoe geraak ik daar van verlost
Dank bij voor baat,
Macao
 

 
Elektro


Geregistreerd op: 12-5-2005
Woonplaats: Vlaams Brabant

Profiel
Prive Bericht
E-mail
Geplaatst: Zo 12 Nov 2017, 9:22  Onderwerp: malwarebytsmeldingen
Beste,
Ik had dat vorige week ook en het waren er 80
Zou dus ook graag weten hoe dat komt want dat is niet de eerste maal,heb die nu in quarantaine gezet.

grtjs.
Groetjes van Elektro
Desktop:windows 7 home premium 64 bit
PCU intelcore i3 3,07ghz
Ram 4GB DDR3
Outlook 2007,IE11,firefox54.0.1
windows media player.
Laptop:windows 7 home premium 64 bit IE11
Ram 4Gb DDR2
PCU intel Pentium T4300
abbs


Geregistreerd op: 16-12-2016
Woonplaats: Leidschendam

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 12 Nov 2017, 11:44 
Hallo,

Waarschijnlijk gebruiken jullie Chrome.

Malwarebytes is bezig om hier een oplossing voor te vinden, om nu van je problemen af te komen hebben ze een stappen plan gemaakt.
Stappenplan: Malwarebytes.
Ik heb hem vertaald naar Nederlands: Vertaald.

Het zijn 3 stappen, lukt stap 1. niet ga dan naar Stap 2., lukt die niet helpt Stap 3. zeker. Wink
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Sony


Geregistreerd op: 19-2-2005
Woonplaats: Boom

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 12 Nov 2017, 11:50 
@macao en Elektro

Quote:
Chrome schoonmaken als het Malwarebytes niet lukt.

Verwijder Chrome van je pc en gebruik andere browsers, zo vermijd je veel miserie.

Sony
abbs


Geregistreerd op: 16-12-2016
Woonplaats: Leidschendam

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 12 Nov 2017, 12:00 
@Sony,

Dat gaat niet helpen het zit in de Synchronisatie, ga nou niet zomaar dingen zeggen.
Lees eerst door wat er aan de hand kan zijn.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
macao


Geregistreerd op: 22-7-2009


Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 12 Nov 2017, 13:48 
Dag Abbs;
Bedankt voor alle moeite te doen maar ik heb de 3 stappen uitgevoerd zonder resultaat.
Ik heb Chrome verwijdert zoals Sony schreef en dat is wel gelukt krijg geen meldingen meer ook wil ik gebruik maken om sony te bedanken voor zijn moeite,
Ik wens jullie beiden nog een fijne zondag alhoewel zoals het buiten eruit ziet is niet zo prettig probeer er het beste van te maken,
Groetjes Macao
abbs


Geregistreerd op: 16-12-2016
Woonplaats: Leidschendam

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 12 Nov 2017, 16:12 
Hallo,

Heel mooi dat het gelukt is, maar gebruik jij de functie Synchronisatie van Google Chrome?
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
macao


Geregistreerd op: 22-7-2009


Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 12 Nov 2017, 16:26 
Ik had dat volledig (De driestappen gevolgd) en wat ik zojuist heb uitgetest Abbs ik had met geek google verwijdert dus ook de restanten en ik heb google chrome er daarna terug opgezet en alles werkt perfect zonder waarschuwingen in Malwarebytes,
Groetjes Macao Very Happy Wink
abbs


Geregistreerd op: 16-12-2016
Woonplaats: Leidschendam

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 12 Nov 2017, 17:51 
Hallo,

Mijn vraag is: maar je gebruik van de functie Synchronisatie van Google Chrome?
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
macao


Geregistreerd op: 22-7-2009


Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 12 Nov 2017, 18:32 
Ja ik gebruik die
abbs


Geregistreerd op: 16-12-2016
Woonplaats: Leidschendam

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 12 Nov 2017, 18:38 
macao schreef:
Ja ik gebruik die

Oke, heb je na die stappen eerst getest of de problemen over waren, voor je Chrome heb verwijderd?
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
macao


Geregistreerd op: 22-7-2009


Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 12 Nov 2017, 19:37 
Na de drie stappen heb ik malwarebytes terug laten scannen maar het heeft niet de nodige resultaten opgeleverd er waren wel vier minder meldingen ,
Groetjes Macao
abbs


Geregistreerd op: 16-12-2016
Woonplaats: Leidschendam

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 12 Nov 2017, 20:39 
Hallo,

Zou je daar het logje willen plaatsen:


Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
 

 
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Open het logbestand kopieer en plak de inhoud in je volgend bericht.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Sony


Geregistreerd op: 19-2-2005
Woonplaats: Boom

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 13 Nov 2017, 10:51 
macao,

Quote:
Ik heb Chrome verwijdert zoals Sony schreef en dat is wel gelukt krijg geen meldingen meer

Bedankt voor het melden.

Sony
macao


Geregistreerd op: 22-7-2009


Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 13 Nov 2017, 11:17 
Dag Abbs,
Wat zin heeft het nog om een rapport op te sturen zoals ik heb gemeld is alles in orde en krijg ik geen meldingen meer van malwarebytes ,
Groetjes Macao

 
Ga naar: 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Tijden zijn in CET (Europa)
BELANGRIJK:
SeniorenNet heeft GEEN banden met de auteurs van berichten op dit Forum.
SeniorenNet is commercieel, religieus en politiek volledig onafhankelijk.
De mening, inhoud, gevolg, informatie of doel van de berichten vertegenwoordigt enkel deze van de auteur van het bericht en dus niet noodzakelijk deze van SeniorenNet.