Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
jenske


Geregistreerd op: 17-2-2006
Woonplaats: voorkempen

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 30 Jan 2018, 11:27  Onderwerp: email in Edge
Sedert een week a veertien dagen kan ik de ontvangst van email niet meer vertrouwen. Ik zag wel dat er berichtjes waren toegekomen in postvak In van Proximus Mail maar waren tegengehouden in Spam daar waar ik die voorheen ook in Edge ontving. Wat is er mis ? Een berichtje naar mijzelf komt goed aan. Of het alleen met deze van Seniorennet mis gaat heb ik nog niet kunnen vaststellen. 
pcekspeer


Geregistreerd op: 6-8-2010
Woonplaats: 3530 houthalen limburg

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 30 Jan 2018, 12:13 
Je vertelt niet van wie of wat je ongewenste berichten kreeg, van sennet?
Kreeg je ze binnen in Proximus?
Wat heeft Edge ermee te maken, dat is een browser? Ga je met deze browser naar Proximus?
Wink
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
Sony


Geregistreerd op: 19-2-2005
Woonplaats: Boom

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 30 Jan 2018, 16:41 
jenske,

In je e-mail programma SeniorenNet bij de vertrouwde afzenders zetten.

Sony
I ❤️ SeniorenNet
jenske


Geregistreerd op: 17-2-2006
Woonplaats: voorkempen

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 30 Jan 2018, 17:07 
Het zijn emails die ik via Proximus Mail van Seniorennet ontvang, die sedert enkele dagen in Spam worden tegen gehouden en ik niet kan openen. - Het antwoord dat ik zo even van Sony ontving stond  eveneens in Spam. De link die in het antwoord stond om mij te verwittigen, kon ik ook niet openen. -- Hoe ik Seniorennet bij vertrouwde afzenders moet zetten snap ik niet.  Waar kan ik dat in mijn mailprogramma doen ?  
jenske


Geregistreerd op: 17-2-2006
Woonplaats: voorkempen

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 30 Jan 2018, 17:36 
Ik denk dat ik gevonden heb waar Vertrouwde Afzenders aan te klikken is. Door via via een berichtje van Seniorennet verder te klikken kon ik de keuze maken. Ik wacht nog even af maar het zal wel gelukt zijn. Hartelijk dank. -- Ik heb naar Proximus gebeld. Het zijn zij dat de betreffende berichten tegenhouden en het is ikzelf moet de instelling aanpassen. De manier waarop en hoe heb ik gelukkig van u gekregen.  
jenske


Geregistreerd op: 17-2-2006
Woonplaats: voorkempen

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 01 Feb 2018, 11:38 
te vergeefs nog altijd geen oplossing. Het zijn voornamelijk de berichten van Seniorennet die in Spam van Mail Proximus Skynet terecht komen. -- Vertrouwde afzenders vind ik niet in mijn email programma. - Proximus kan mij niet helpen zeggen ze. 
Sony


Geregistreerd op: 19-2-2005
Woonplaats: Boom

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 02 Feb 2018, 12:41 
jenske,

Klik onder E-mail op Regels
Klik op Een nieuwe regel toevoegen
 

 
Geef de regel een toepasselijke naam
 

 

Klik op Voorwaarde toeveoegen
 

 

Klik op Verzender/Van
 

 

Als de e-mails die je van SeniorenNet toegestuurd krijgt
als afzender www.seniorennet.be hebben dan vult je dat
in, anders vul je de juiste afzender gegevens in.
Klik op Actie toevoegen
 

 

Klik op Verplaatsen naar map
 

 

Selecteer de map INBOX
Klik op Opslaan

 

 

Laat aan Proximus maar weten hoe een afzender bij de
vertrouwde afzenders kan geplaatst worden.

Sony
I ❤️ SeniorenNet
jenske


Geregistreerd op: 17-2-2006
Woonplaats: voorkempen

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 05 Feb 2018, 11:37 
Sony hartelijk dank, het plaatsen van een nieuw regel is de oplossing. Ik ben een gelukkig man. Het blijft wel een raadsel hoe het probleem er nu na zovele jaren is gekomen en zonder aanleiding van mijnentwege. Proximus is hoogstwaarschijnlijk de schuldige maar waarom ? 

Hartelijke groeten. 
Sony


Geregistreerd op: 19-2-2005
Woonplaats: Boom

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 05 Feb 2018, 15:52 
jenske,

bedankt voor het melden. Dat het aan Proximus ligt ?  Mogelijk.
Dat ze zelf de oplossing niet weten dat vind ik erg.

Sony
I ❤️ SeniorenNet
verhaegen
Support SeniorenNet

Geregistreerd op: 3-4-2003
Woonplaats: kapellen

Profiel
Prive Bericht
E-mail
Geplaatst: Ma 05 Feb 2018, 16:18 
het zal inderdaad aan proximus zijn spamfilter liggen , is al méér gebeurd , ook telenet heeft dat soms
die helpdesck's zijn meestal uitgegeven aan derden  , en kennen meestal alléén de dingen die ze op ne lijst staan hebben
kunnen en mogen ook maar beperkt dingen doen

bij mij zaten der ook een paar in de spam (een stuk of 4) , waarom maar een paar , dat weet ik niet
want de meeste kreeg ik wél door

(ik was eens gaan zien na het topic hier te lezen )
maar we hebben al eens meegemaakt dat heel sennet op de spamlijst van telenet kwam
dan heeft pascal nog moeten bellen naar telenet , want ze moesten hun spamfilter aanpassen

 
Ga naar: 
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Tijden zijn in CET (Europa)
BELANGRIJK:
SeniorenNet heeft GEEN banden met de auteurs van berichten op dit Forum.
SeniorenNet is commercieel, religieus en politiek volledig onafhankelijk.
De mening, inhoud, gevolg, informatie of doel van de berichten vertegenwoordigt enkel deze van de auteur van het bericht en dus niet noodzakelijk deze van SeniorenNet.