Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
pcekspeer

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 14 Jul 2018, 11:15 
Fazal schreef:
Rolling Eyes

Maar als je het echt wil weten, wel, ik 'krijg' ¤5.000 per maand, en mijn vrouwtje ook!
Allemaal zonder er ook maar IETS voor te moeten doen!
Jalo 

ers ...? Kan mij niet schelen! 

Denk jij nu echt dat zo'n flauwe kul ook maar de minste kans maakt om aan te slaan?
Als jij jaloers kunt worden op wat iemand anders aan duiten heeft, dan schort er iets.
Mogelijk versta je dat?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
Fazal

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 14 Jul 2018, 14:36 
NEE, dat versta ik NIET, want jaloersheid is mij totaal vreemd!
En ik probeer zéker NIET aan te slaan. Waar zou dŕt goed voor zijn!???

Laat het zo man! Ik heb niks tégen u, zorg er dus maar voor dat ik niets krijg tégen u!
'Jij' probeert hier een eindeloze en 'persoonlijke' discussie te lanceren, en ook dŕt, is nooit 'mijn' bedoeling geweest!
Die discussie hangt mij nu al de keel uit en is trouwens voor niets nodig, want daar is niemand mee gediend.

Feit is, dat minderheidsgroepen de stijgende levensstandaard hier in België nooit meer zullen kunnen bijbenen.
En dŕt, is hetgeen dat ik hier, nog maar eens, extra in de verf wou zetten. 

https://www.demorgen.be/economie/belgie-heeft-op-zeven-na-hoogste-levensstandaard-in-eu-b8f30e91/
Iedere nieuwe dag is opnieuw de eerste dag van uw leven, maar leef alsof het uw laatste zou (kunnen) zijn!

Ga naar: