Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
janieburton

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Di 08 Mei 2018, 22:45  Onderwerp: België zal over 12 jaar een moslimmeerderheid hebben
Dit volgens Redouane Ahrouch.

Qua demografie en voorspelling kan dit tellen.

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nationaal/oprichter-islampartij-wil-staatssecretaris-demir-niet-aankijken-in-de-afspraak/ar-AAwYmSv?li=BBqiQ9V&ocid=mailsignout
Wil.

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 09 Mei 2018, 0:40 
Hij sprak over Brussel; niet over belgië.

Over Brussel zal hij wel gelijk hebben. Ik hoop dat er elders (Frankrijk/Zweden) eerst een levensgroot probleem ontstaat waar de democratie nauwelijks nog een oplossing voor heeft. Dan zullen de ogen misschien opengaan bij ons en kan men nog trachten de zaak recht te trekken. Ik ben benieuwd hoe sterk de traditionele partijen dan zullen opgeschoven zijn naar de standpunten die het Vlaams Blok ooit naar voor schoof.
Sorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pcekspeer

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 09 Mei 2018, 7:51 
Hebben jullie nu ook zo'n schrik?
Ik wel hoor, waar gaan we allemaal eindigen, in een moskee?
Met ook nog een joods keppelke op ons vlaams koppeke zeker?
Dat ook nog?
Ik sla nu echt helemaal in paniek...
En mijn vriendin Ria die net als BDW heel goed latijn kent, vertelde me dat paniek in het latijn TERROR is...
Nu ben ik dus ook nog een terrorist, verdomme.
Ik zeg tegen haar, sha Ria, wanu?

2018+12= 2030

https://www.youtube.com/watch?v=PX_maWh2u6k
https://www.independent.co.uk/arts-entertainment/music/news/bob-geldof-the-world-could-end-by-2030-8864186.html

Brrr, brrr!
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
frits1955

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 09 Mei 2018, 9:15 
" "Ik ben benieuwd hoe sterk de traditionele partijen dan zullen opgeschoven zijn naar de standpunten die het Vlaams
Blok ooit naar voor schoof."

De NVA is al een flink deel verder geschoven dan die standpunten uit het 70 punten plan.
MichelN

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 09 Mei 2018, 9:53 
frits1955 schreef:
De NVA is al een flink deel verder geschoven dan die standpunten uit het 70 punten plan.

Ha ja, geef eens wat voorbeelden dan?
frits1955

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 09 Mei 2018, 10:34 
Voorbeelden? Ik zal er u twee vers van de pers geven. Het zou in de hoogtijdagen van het Blok ondenkbaar geweest zijn dan een schepen een huwelijk niet wil voltrekken omdat de bruid hem geen hand wilt geven . Die schepen is 200% in zijn ongelijk - zijn persoonlijke NVA mening is van nul en generlei waarde bij het uitoefenen van zijn job.
Verder zou het indertijd volkomen ondenkbaar zijn  dat een partijvoorzitter en burgemeester van de grootste stad van Vlaanderen een voorstel lanceert om aan het leefloon van mensen te zitten als ze hun kinderen niet regelmatig naar de kleuterklas sturen. Totale onzin - en De Wever weet dat - omdat er helemaal geen schoolplicht is in dit land.
In de 2 gevallen gaat het om een vorm van electoraal profileren die we vroeger niet of nauwelijks kenden nl. ballonnetjes oplaten waarbij enkel het oplaten van tel is; de inhoud is immers waardeloos en onwettelijk. Maar we hebben er wel  alle nieuwskanalen mee gehaald...
Phoebe

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 09 Mei 2018, 10:57 
Ik denk dat  in de hoogdagen van het Blok die moslim radicalen het niet in hun hoofd zouden gehaald hebben om zich te 'aventuren' de handdruk te weigeren aan een ambtenaar . Het is door de jaren pampering van verzameld links en hun  'watten' aanpak  heen dat zij hun onaangepast gedrag opdringen aan ons   en kijk  ...  de pampering gaat verder ipv. van door wetgevend werk paal en perk te stellen  aan hun onaangepast gedrag van uit hun zandbakken en regeltjes vanuit de vroege Middeleeuwen.

Verder vind ik de voorgestelde maatregel om leefloon in te houden van dit hardleers en analfabetisch en/of onverschillig gedrag van allochtonen gewoon goed. Zij,  die hun kinderen niet willen de kans geven om zich te integreren teneinde hen alle kansen op een toekomst te geven in het land waar ze hun hand komen uitsteken om ze  zomaar te vullen maken doen eigenlijk op de keper beschouwd aan 'schuldig verzuim' .
Misschien denken ze wel  .. goh , niet nodig om ze naar school te sturen .. Wij zullen ons later wel manifesteren en we worden dan wel geholpen op gelijk welke manier ook . Laat de Vlaming maar bulten .
Het is niet omdat er nog geen schoolplicht is dat de maatregel geen reden zou hebben om gestemd te worden .
Alle zachte initiatieven hebben en kennen ondertussen geen resultaat  en hun kroost komt naar het eerste leerjaar volledig zonder kennis van Nederlands.  Dat resulteert in een achterstand die nooit meer echt kan ingehaald worden ..En wat moet men dan doen ? Ok just  ,  duur speciaal  apart onderwijs en steun voorzien in de klasjes . De  autochtone belastingbetaler zal wel blijven betalen nietwaar ?

Of moeten allochtoontjes ontzien worden en   moet men hen maar  laten aanmodderen .. gesteund en betaald door het land waar ze komen neerploffen  zonder dat er voor hen ook plichten gelden in al dat 'recht' dat ze opeisen en krijgen ? 
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
frits1955

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 09 Mei 2018, 11:25 
""gesteund en betaald door het land waar ze komen neerploffen  zonder dat er voor hen ook plichten gelden in al dat
'recht' dat ze opeisen en krijgen ? "

Neen, natuurlijk niet. Van mij mag men  de grondige kennis van en het kunnen gebruiken van het Nederlands(in Vlaanderen) en het Frans(  Brussel/Wallonië) in wetteksten gieten die dan gelden voor iedereen die permanent verblijft in één van de landsdelen. Maar men moet het dan wettelijk maken en veralgemenen- niet enkel mensen met een leefloon viseren. En probeer nu eens te accepteren dat een groot deel van mensen met allochtone achtergrond ondertussen hier geboren is en niet hier komt "neerploffen" - dat is gewoon een leugen. In het verleden heeft men inderdaad wel  de integratie op taalgebied maar laten aanmodderen en nu zit je met een hoop mensen die nog steeds de landstaal niet kunnen gebruiken - voor mij is het kunnen spreken van het Nederlands voor dat soort mensen essentieel -zonder enige twijfel.

Verder heeft handdrukken geven volstrekt niets te maken met wetgeving en hebben kleuters nog altijd geen schoolplicht. Wat gaat De Wever overigens doen met werkende mensen die hun kinderen niet naar de kleuterschool doen? Hun loon aanslaan?
Wil.

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 09 Mei 2018, 11:48 
frits1955 schreef:
"En probeer nu eens te accepteren dat een groot deel van mensen met allochtone achtergrond ondertussen hier geboren is en niet hier komt "neerploffen" - dat is gewoon een leugen.

In hoeverre ze dan ook 'autochtonen' geworden zijn, kun je aflezen uit het aantal van hen dat ook hier begraven wordt wanneer ze overlijden. Een groot deel van hen wordt overgevlogen in een kist naar hun land van herkomst.
Dat geeft ongeveer aan in hoeverre ze 'erbij willen horen'. Ook daarom: schaf die dubbele nationaliteit af.

Quote:
Wat gaat De Wever overigens doen met werkende mensen die hun kinderen niet naar de kleuterschool doen? Hun loon aanslaan?
Werkende mensen sturen hun kinderen maar al te graag naar de kleuterschool. Anders moet iemand op die kinderen passen of ze moeten naar een crèche, wat dan weer een dure zaak wordt.

Het is in het belang van iedereen dat kinderen naar de kleuterschool gaan. Vooral op het vlak van taalverwerving doet dat wonderen. Als ouders weigeren hun kinderen dat voordeel te gunnen, dan moeten ze financieel bestraft worden. Het is een vorm van mishandeling. Groot gelijk heeft BDW.
pcekspeer

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 09 Mei 2018, 12:19 
Wil. schreef:
Vooral op het vlak van taalverwerving doet dat wonderen. .

Samen met dat BDWeetje, ben jij zowat de enige die, ongepast, ongekende en te dure woordjes gebruikt, om daarmee een pijnlijk zwart gat uit de opvoeding te verbergen...althans proberen...
Spartelen jullie maar met onbenulligheden allerhande, immers, ...2019 komt er echt wel aan!
Keihard dit keer!

Bestraffen is jullie sterkste karaktertrekje in de gebruikelijk opvoedingsmethoden vd partaaai?
Oef!

Laatst aangepast door pcekspeer op Wo 09 Mei 2018, 12:53, in totaal 1 keer bewerkt
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
Wil.

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 09 Mei 2018, 12:36 
pcekspeer schreef:
Wil. schreef:
Vooral op het vlak van taalverwerving doet dat wonderen. .

Samen met dat BDWeetje, ben jij zowat de enige die, ongepast, ongekende en te dure woordjes gebruikt, om daarmee een pijnlijk zwart gat uit de opvoeding te verbergen...althans proberen...

Ik was wel tegen een schoolmeester bezig, hé, Pc'ke.  Tegen jou zou ik niet over 'taalverwerving' spreken, maar over 'leren klappen' Laughing 
pcekspeer

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 09 Mei 2018, 12:51 
Wil. schreef:
 Tegen jou zou ik niet over 'taalverwerving' spreken, maar over 'leren klappen' Laughing 

Leegloperij is van alle tijden, blijvend en daardoor met opvallende en pijnlijke zwarte gaten als onvermijdelijke gevolgen.
Tsja.
frits1955

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 09 Mei 2018, 12:52 
""In hoeverre ze dan ook 'autochtonen' geworden zijn, kun je aflezen uit het aantal van hen dat ook hier begraven wordt wanneer ze overlijden. Een groot deel van hen wordt overgevlogen in een kist naar hun land van herkomst.
"

Dus allochtone mensen van de 2de en 3de generatie worden voor een groot deel  overgevlogen naar...waar? Hun land van herkomst is België. Voor de 1ste generatie wil ik dat nog aannemen maar voor de rest? Ik herinner me een aantal allochtone leerlingen die hun " land van herkomst" (?) nog nooit gezien hadden.
Maar misschien is het tijd voor een mooi grafiekje met recente cijfergegevens dienaangaande?
Wil.

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 09 Mei 2018, 14:42 
Doe maar eens navraag: die mensen hebben een verzekering voor 'de laatste terugkeer'.  Aangezien ze nog allemaal Marokkaan of Turk zijn, mogen ze in de grond van hun voorouders begraven worden. Een groot deel van hen heeft die voorzorgsmaatregel genomen. Sorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pcekspeer

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 09 Mei 2018, 15:12 
Wil. schreef:
Doe maar eens navraag: die mensen hebben een verzekering voor 'de laatste terugkeer'.  Een groot deel van hen heeft die voorzorgsmaatregel genomen.

Natte vingerwerk betekent een grondige afkeer vh betere werk, laat het ons daar maar op houden.
Oeverloos dus.

Ga naar: