Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
Wil.

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 30 Mei 2018, 8:54 
Phoebe schreef:
Ik begrijp de frustratie , Ice , maar toch is er niet veel aan te doen  .

Hoeveel geradicaliseerde allochtonen   , ex-Syriestrijders , bekeerden tot de Islam zouden er voor het ogenblik in de Belgische gevangenissen zitten ? Hoeveel denk je dat er binnenkort vrijkomen ?
Hoeveel zouden er al vrij  rondlopen die men kan catalogeren onder 'radicaal' ?   Zou men toekomen met een aantal 'honderden' ?

In 2016, op het hoogtepunt van de negatieve media-aandacht voor de gruwelijkheden die door de Islamitische Staat in Syrië werden begaan, bleek uit een onderzoek bij Britse moslims dat als het ging over vragen betreffende steun aan het kalifaat/Islamitische Staat, 7% van de moslims uit het onderzoek verklaarde dat ze het kalifaat steunde. Bij de controlegroep bleef die steun beperkt tot 2%.

We kunnen echter vrij zeker zijn dat het aantal moslims dat het kalifaat steunt veel groter is. Op die vraag gaf immers 14% van de moslims als antwoord: ‘weet ik niet’, terwijl in de controlegroep niet meer dan 1% op die wijze reageerde. Het is dus waarschijnlijk dat het aantal moslims dat het kalifaat steunt in deze groep, dichter bij 20% komt.

In hoeverre zouden de moslims op het vasteland daarvan verschillen? Er lopen in Europa minstens 45 miljoen moslims rond. Neem 7% en je hebt al 3.150.000 mensen met jihadistische voorkeuren. 
Sorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
boeffer

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 30 Mei 2018, 11:59 
Men hoopt ze hier een vak te leren zodat men ginds  investeringen kan doen. Winkels, een fatsoenlijke bank, jobs/interim etc. 
Ginds zegt men dan, men komt onze olie pikken en hier is't van....
W10 en niks riskant. Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920 X 1080 ; 4:3=1440 x 1080; Windows 10
tokkio

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 30 Mei 2018, 16:36 
Quote:
Als klap op de vuurpijl komen dan meteen alle politieke judassen hun 'medeleven' betuigen voor de slachtoffers, de
huichelaars want zíj zijn de verantwoordelijken voor élke aanslag,
telkens wéér...

En ik vind het raar dat er nu geen betoging is ,zoals voor dat meisje dat ongelukkig is dood geschoten,omdat dat busje van die mensensmokkelaar niet wou stoppen.
Nu zij er 2 politie agentes en toevallige automobilist vermoord......
Wie gaat nu de verantwoording op zich nemen, die wereldvreemde rechter, De Geens, De jambon,
Vijgen na pasen en ze maken de put nog dieper waar het kalf verdronken is.
De geens zegde dat die waarschijnlijk in 2020 zou vrij komen ,en daarom nu al penitair verlof kreeg.....om zich aan te passen aan de maatschappij.... Hallo??????
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
vercingetorix

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 31 Mei 2018, 17:54 
tokkio schreef:
Quote:
Als klap op de vuurpijl komen dan meteen alle politieke judassen hun 'medeleven' betuigen voor de slachtoffers, de
huichelaars want zíj zijn de verantwoordelijken voor élke aanslag,
telkens wéér...
En ik vind het raar dat er nu geen betoging is ,zoals voor dat meisje dat ongelukkig is dood geschoten,omdat dat busje van die mensensmokkelaar niet wou stoppen.
Nu zij er 2 politie agentes en toevallige automobilist vermoord......
Wie gaat nu de verantwoording op zich nemen, die wereldvreemde rechter, De Geens, De jambon,
Vijgen na pasen en ze maken de put nog dieper waar het kalf verdronken is.
De geens zegde dat die waarschijnlijk in 2020 zou vrij komen ,en daarom nu al penitair verlof kreeg.....om zich aan te passen aan de maatschappij.... Hallo??????

Ja tokkio, zijt gij niet akkoord misschien dat die ISIS-moordenaars en consoorten een tweede kans moeten krijgen ?
Zijn wij humaan of niet. En onder ons gezegd en gezwegen : die drie doden in Luik, bah ja, niets aan te doen hé, maar om daar nu zoveel tamtam rond te maken ... Geen familie van "ons", dus ja ...
GEEN TWEEDE KANS VOOR HEN, ZE ZIJN NAMELIJK DOOD !
Deze keer echter kunnen "ze" niet, in de verste verte niet, beweren dat de bevolking populistisch is, wat tegenwoordig synoniem staat voor racistisch.
Behalve die cipier die ze verwittigde, maar dat was eerder uit diskriminatoir oogpunt.
Had hij toelating om die gast te bespionneren ? Heeft hij op die wijze niet de psychische diagnose gesteld waar alleen de bevoegde maar afwezige psychologen toe bevoegd zijn ?
Dit heeft ongetwijfeld meegespeeld in de besluitvorming dat het tijd was om te doden. De volle verantwoordelijkheid ligt dus bij die cipier. Zeker niet bij die direkteur die vanuit zijn ivoren toren doet wat hij mensenrechtengewijs wil.
En waarom waren die twee agentes nèt op dàt ogenblik dààr ? Toch alleen maar om hem uit te dagen zeker. En die jongeman heeft zijn middenvinger opgestoken nadat hij zag hoe hij die twee had afgeslacht. Ja, loontje komt om zijn boontje. Weet ge wat tokkio, wij moeten met z'n allen burgerlijk ongehoorzaam worden en desnoods een volle maand in staking gaan tot ze doen wat ze moeten doen : dergelijke moorden voorkomen.
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil
Fazal

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Do 31 Mei 2018, 18:41 
Ik doe mee!
Maar dan zijn we nog altijd maar met twee!
En er zullen er niet veel meer bij komen, helaas.
Iedere nieuwe dag is opnieuw de eerste dag van uw leven, maar leef alsof het uw laatste zou (kunnen) zijn!
Paul Siemons

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 02 Jun 2018, 15:27 
Mechelse gevangenen scanderen “Allah Akbar” tijdens minuut stilte voor slachtoffers Luik
Mechelen -In de gevangenis van Mechelen is woensdag de nationale minuut stilte voor de slachtoffers van Luik helemaal teloorgegaan. Toen ‘de minuut’ startte begonnen verschillende gevangenen op de deuren te bonken en “Allah Akbar” te scanderen.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180601_03541766

berretz

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 03 Jun 2018, 8:07 
Uitleveren aan Irak.
tokkio

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Ma 04 Jun 2018, 17:26 
Quote:
Ja tokkio, zijt gij niet akkoord misschien dat die ISIS-moordenaars en consoorten een tweede kans moeten krijgen ?
Natuurlijk krijgen die van mij een 2de kans, ik zou ze in een B130 steken, en dan boven Irak de laatklep openen,dan kunnen ze uitstappen.....zonder parachute. Very Happy
En ik ben al burgerlijk ongehoorzaam, heb nog in geen 30 jaar gaan stemmen. Very Happy Very Happy
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Ga naar: