Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
vercingetorix

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 19 Mei 2018, 11:43  Onderwerp: zuhal demir op vrt
In de Afspraak heeft Zuhal Demir de kans van haar leven laten liggen.
De heer Abrouch die de shariapartij wil invoeren vertikte het haar zelfs maar één seconde aan te kijken : jawel, omdat ze een vrouw is. Dit is discriminatie en racisme tegenover Demir, met heel kijkend vlaanderen als getuige.
Waarom treedt Unia niet op hiertegen ? Omdat racisme en discriminatie alléén en uitsluitend komt van vlamingen tegen magrebbijnen . Unia is dus per definitie een racistische organisatie. Punt.
Waarom Demir geen klacht neerlegt tegen deze middeleeuwer is onbegrijpelijk, er zijn feiten en bewijzen te over.
Waarom doen vlamingen dit niet ? Juist, omdat ze veel te tolerant zijn. Of is die tolerantie een dekmantel voor racisme zoals sommigen hier beweren ? Of is het eerder een gebrek aan beoordelingsvermogen dat Zuhal belet een klacht neer te leggen. Of zijn er "richtlijnen" van de partij ?
Waarom heeft Demir het programma niet ostentatief verlaten zoals Dewinter indertijd toen hij door een Knackjournalistje verweten werd in de zevende dag, zoveel intelligentie te hebben als de heer abu jajah in zijn enkel.
Jajah zat erbij en ... genoot. Bartje Schols werd ongerust, omdat Demir zo'n beetje volhield, kwestie dat zijn "hoogstaand" programma niet ontaarde in populisme, hij heeft liever dat een linkse rakker zoals tom lannoye zijn pseudo-intellectueel zegje komt doen. Van linkse homo-ratten weten we ondertussen wel al een tijdje hoe ze naar het leven kijken. En ik kan het weten, ik heb er zo drie in de familie. Dit geheel terzijde, zoals een bekend litterair voetbalcommentator-schrijver pleegt te zeggen.
Zuhal Demir kŕn nog steeds klacht neerleggen, met 100 keer meer kans op een veroordeling dan die flikken met Ginnih Beels.
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil
Wil.

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 19 Mei 2018, 11:59 
Er bestaat geen wet die zegt dat je de andere mensen rond de tafel moet aankijken. Dat zal dus moeilijk zijn om iemand daarvoor te veroordelen. Het kan onbeschoft zijn, net zoals met je mond open eten, maar het is niet tegen een of andere wet. Sorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 19 Mei 2018, 15:29 
Ooh, maar unia is op de goede weg, hoor!!

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/unia-treft-homofoob-boek-aan-dat-oproept-tot-steniging-homo-s-in-antwerpse-boekenwinkels~a3dc166b/.

Tiens, datzelfde staat ook in de koran, wanneer komt de verontwaardiging van unia daarvoor?
Of is oproepen om homo's van de hoogste toren smijten niet hetzelfde?
Nu zal unia kleur moeten bekennen door ook de koran als homofoob boek te erkennen, niet?
Quote:

Om die eis kracht bij te zetten, stuurde Unia in juni vorig jaar een deurwaarder naar enkele Antwerpse boekenwinkels.
Die constateerde dat het boek ‘De Grote Zonden’ nog steeds te koop is.
In dat boek wordt opgeroepen om homo’s te stenigen of van het dak te gooien.

Unia vindt het verontrustend dat dit soort teksten in de praktijk niet strafbaar wordt gesteld.
“Unia heeft dan ook een klacht ingediend bij het Antwerpse parket om deze straffeloosheid aan te kaarten en we wachten nu tot het onderzoek is afgerond”, zegt Unia-directeur Els Keytsman.

Als unia consequent is, dan dient de koran ook strafbaar gesteld te worden vermits dat haatboekje dezelfde teksten bevat en naast homofobie nog veel meer tot haat, racisme en geweld oproept en zelfs aanslagen/jihad verheerlijkt.

Dus, unia: waar blijft de klacht tegen dát boek: de koran?? 
Wil.

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 19 Mei 2018, 15:41 
Ice, over moeten stenigen staat niets in de koran. Het woord stenigen komt 5 keer voor maar in andere context, zoals deze : Zij zeiden: "Als gij niet ophoudt, o Noach, zult gij voorzeker worden gestenigd." (S 26: 116)
[Mo zélf heeft wel mensen laten stenigen. Het hoort dus wel bij de islamideologie, maar je vindt het niet in de koran].

Maar er staat genoeg andere praat in die oproept tot geweld tegen niet-moslims om tot actie over te gaan. Ze durven niet.

Laatst aangepast door Wil. op Za 19 Mei 2018, 15:43, in totaal 1 keer bewerkt
Sorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
MaLoReg

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 19 Mei 2018, 15:41 
Ach....Unia vindt het maar 'verontrustend' dat is geen sterke bewering. A la Vita.ASUS X751L series. 8GB Win-8 Intel
core 1,9Ghz
IPad-Air
Printer HP3050A
Wi-fi
Ice

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 19 Mei 2018, 15:47 
Wil. schreef:
Er bestaat geen wet die zegt dat je de andere mensen rond de tafel moet aankijken. Dat zal dus moeilijk zijn om iemand daarvoor te veroordelen. Het kan onbeschoft zijn, net zoals met je mond open eten, maar het is niet tegen een of andere wet.

ah nee?
Deze idioot bekent zélf dat hij Zuhal Demir weigert aan te kijken omdat ze vrouw is
Hij bevestigt dus zélf dat hij haar openlijk discrimineert vanwege haar vrouw-zijn.

Behalve onbeschoftheid en minachting is dit een schending van de gelijkheid man/vrouw in onze grondwet én schending van haar mensenrechten.
Of gelden die wetten dan opeens weer niet voor zulke debielen die het zélf toegeven? Rolling Eyes

Quote:
Toen staatssecretaris Zuhal Demir met hem in debat wilde gaan, weigerde hij om haar rechtstreeks aan te kijken omdat ze een vrouw is.
“Ik ga mijn ogen niet op deze persoon fixeren.
Maar ik luister naar haar, ik ben beleefd,” verklaarde hij nadat de presentator hem daarop attent maakte.
Het is persoonlijk, zei Ahrouch. 
Hij weigert haar zelfs een VROUW te noemen: 'persoon'?!! 
Hoe duidelijker wil je het dan nog hebben eigenlijk?!  Shocked

En met je mond open eten kan irritant en onbeleefd zijn maar dat zijn fatsoensnormen, niet te vergelijken met beledigen en minachten op basis van geslacht, dát heet namelijk DISCRIMINATIE en is wél strafbaar!

Laatst aangepast door Ice op Za 19 Mei 2018, 15:51, in totaal 1 keer bewerkt
MaLoReg

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 19 Mei 2018, 15:50 
Ice zo gaat dat daar, heb een tijd doorgebracht in Abu Dhabi en onlangs in Qatar dus ik ken het klappen van de zweep zo'n beetje: een 'vrouw' is een 'ding'. A la Vita.ASUS X751L series. 8GB Win-8 Intel
core 1,9Ghz
IPad-Air
Printer HP3050A
Wi-fi
Ice

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 19 Mei 2018, 15:58 
Wil. schreef:
Ice, over moeten stenigen staat niets in de koran. Het woord stenigen komt 5 keer voor maar in andere context, zoals deze : Zij zeiden: "Als gij niet ophoudt, o Noach, zult gij voorzeker worden gestenigd." (S 26: 116)
[Mo zélf heeft wel mensen laten stenigen. Het hoort dus wel bij de islamideologie, maar je vindt het niet in de koran].

Maar er staat genoeg andere praat in die oproept tot geweld tegen niet-moslims om tot actie over te gaan. Ze durven niet.

Maakt niks uit dat stenigen er niet letterlijk instaat, homo's van de hoogste toren werpen, oproepen om homo's te vermoorden is OOK homofobie en daar ging het unia over....dus móeten ze ook de koran als homofoob bestempelen!
Ice

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 19 Mei 2018, 16:02 
MaLoReg schreef:
Ice zo gaat dat daar, heb een tijd doorgebracht in Abu Dhabi en onlangs in Qatar dus ik ken het klappen van de zweep zo'n beetje: een 'vrouw' is een 'ding'.

Natuurlijk, iedereen weet dat en dat ze doen wat ze niet kunnen laten in hun woestijnen maar NIET hier!
Hier zullen ze vrouwen respecteren zoals dat híer gaat en als GELIJKE erkennen én behandelen of ze kunnen ophoepelen! Evil or Very Mad
MaLoReg

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 19 Mei 2018, 16:26 
Alleen de laatste 4 woorden van je zin geraken maar ni van de grond, dat 'ophoepelen' hé........
De namen die ik nu in de media zie verschijnen-hoe ge sommige uitspreekt weet 'k ni maar tis ni van Janssens of Peeters en onlangs dacht ik nog: 'k ga er eens opletten, bvb presenteren op TV, awél
dat word daar hoelanger hoe erger, 't kan onschuldig klinken maar ik vrees dat de overname al stillekes aan begonnen is.
A la Vita.ASUS X751L series. 8GB Win-8 Intel
core 1,9Ghz
IPad-Air
Printer HP3050A
Wi-fi
flupke2

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 19 Mei 2018, 16:31 
https://www.youtube.com/watch?v=skrr9oNSND4

Bekijk dit eens . Als Zuhal Demir die kleren zou aangehad hebben bij haar optreden in De afspraak, zou die kerel dan ook geweigerd hebben om haar aan te kijken ?  Question Shocked
MaLoReg

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 19 Mei 2018, 16:34 
Als m dan zou weigeren dan is het absoluut nen homo! A la Vita.ASUS X751L series. 8GB Win-8 Intel
core 1,9Ghz
IPad-Air
Printer HP3050A
Wi-fi
boeffer

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Za 19 Mei 2018, 17:09 
Zet dan een zonnenbril op.  W10 en niks riskant. Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920 X 1080 ; 4:3=1440 x 1080; Windows 10
Phoebe

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 20 Mei 2018, 11:34 
Wie  al eens naar Barcelona is geweest weet dat er sinds jaar en dag ongeveer in het midden van La Rambla een zaak is waar op geregelde tijdstippen op het balkon een imitatie 'Marilyn Monroe met witte opwaaiende jurk ' komt reclame maken voor wat er binnen aangeboden wordt.  Veel volk blijft daar staan kijken en filmen . Zo zag ik ook een moslim met baard en potske en lang kleed ijverig staan filmen om de 'heerlijkheden' die deze blonde vrouw liet zien, namelijk 'billen tot aan haar poep' , vast te leggen op zijn toestel . Zijn vrouw , stond er stil en  braaf bij ,  haar 'heerlijkheden'  volledig  verborgen in zwarte sluiers en dito kleren tot op haar enkels  , zoals het voor een goeie moslima hoort .

Allah was waarschijnlijk niet thuis of ook op vakantie ?!
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
vercingetorix

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 20 Mei 2018, 12:33 
Wanneer de correcten vinden dat de politie van Mechelen racisten zijn wegens dat Ginnih Beels anekdootje
terwijl diezelfde correcten vinden dat in het geval abrouch in de afspraak alles normaal verliep en er van racisme enz. géén sprake was, dan zijn het de vuilste en walgelijkste en stinkende smeerlappen die er zijn.
Dit alléén maar om stemmen te halen.
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil

Ga naar: