In de Vier Seizoenen reeks 14 Lente 2019

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

26 mei 2019, 10:03

Hallo iedereen,

We zijn net terug van het stemmen, we moesten niet wachten , konden zo direct doorgaan.We hebben er een wandeling van gemaakt, zo ver is het nu ook niet.

Deze namiddag naar schoolfeest, volgens ik vernomen heb gaan de kleintjes circus spelen, ben eens benieuwd :D .Dat de zon ook maar van de partij is :D .Gisteren hebben ze toch flink kunnen doorwerken aan het tuinhuis, wat ze wilden gedaan hebben is ook gedaan.

Dames, tot morgen allemaal.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

26 mei 2019, 10:07

Afbeelding

Goede morgen allen.... hier ben ik al terug van mijn stemplicht...
het was binnen en buiten... heel makkelijk... wij stemmen al jaren met PC
toen ik naar huis kwam was de meute nog onderweg... :lol:
Ik hoop dat alles goed verloopt en we eens
een deftige bestuur krijgen en geen kleuterklas die
altijd kibbelt en ruzie maakt... elk voor zich op kosten van de kleine mens... :twisted:
Ik denk dat die job goed betaalt :roll: ze doen er moeite genoeg voor... :oops:

Allen een fijne zondag verder... hier is 't grijs en regenachtig maar niet koud..
we zien wel wat we krijgen.... tot later.... :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

26 mei 2019, 12:37

Willen wij er ons eens mee moeien en een eigen partijtje stichten?
De begroting was vast in evenwicht want zo te lezen zet ieder hier zijn tering naar de nering.
Dat zou al dat zijn.
Verder zijn we ervaringsdeskundigen wat betreft openbaar vervoer.
Ach ja, we moeten er ons toch bij neerleggen.

Hier was het deze keer ook binnen en buiten: alles goed aangegeven, goed uitgelegd, vriendelijke jonge mensen in het bureau zelf.
Ik was op voorhand al zenuwachtig want ik wou niet weer, gelijk de vorige keer, in een heel smal gangetje staan wachten, zonder zicht op een uitgang. Als daar brand was uitgebroken zaten we als ratten in de val.

Nu maar hopen dat ik deze namiddag de wandeling uit kan wandelen.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

26 mei 2019, 17:47

Afbeelding

Allen nog een fijne dag verder en 't amusement
met al die uitslagen van de verkiezingen op TV :roll:
Ik zie morgen wel wie het gehaald heeft... :?
't zijn toch allemaal dezelfde zakkenvullers
Dat ondervinden we nadien wel weer... :oops: :oops:

Fijne zondag verder en tot later.... :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

zwanenmeer
Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01

26 mei 2019, 23:18

Goede avond / nacht aan alle seizoentjes ..
Hier stemmen we nog met het rode potlood / er waren toch meer dan 50 mensen voor mij rond 9u vanmorgen ....
Gisteren geen regen gezien :-) ben gaan wandelen in de Eifel :-)
Verder veel moed en sterkte voor de seizoentjes met behandelingen en testen //
Morgen kan ik bijlezen en beter reageren ..
Slaap wel iedereen :-)
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

27 mei 2019, 09:02

Afbeelding

Goede morgen met een zonnestraal...:)
Hier vannacht(en gisteravond) een regenbui gehad
alles is nog nat, maar nu schijnt de zon... :) en hopelijk blijft het zo....

De politiek.?.... die doen toch wat ze willen ....
we zien wel of het allemaal goedkomt (wat ze beloofd hebben) :roll:
maar "veel beloven en weinig geven"..... is hun gewoonte hé
Al wat ze geven moeten we zelf toch terug betalen op een of andere manier :oops:

zwanenmeer, zelf genieten van wat kan, dan heb je dat al zeker :lol:

Iedereen een fijne maandag,... tot later
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

27 mei 2019, 12:24

Afbeelding

Goedemiddag Seizoentjes,

Alles van het HH al gedaan, krijg bezoek deze namiddag en dan moet alles dubbel netjes zijn voor mij.
Matice reageert heel goed op zijn antibioticakuur, je ziet niets meer op zijn neusje. Maar hij is een slechte pillenpakker. Dat weten we nu ook weer.
Gisteren heeft manlief weer op de hondenplein gestaan en Matice deed het redelijk goed, is heel snel afgeleid door vanalles en nog wat. En het is een echte kleptomaan :D , niets is veilig voor hem, niet te schatten.
Een nieuwe regering vormen gaat weer een circus worden, vrees ik.

Ik wens elk van jullie een hele mooie maandag, liefs aan jullie allemaal.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

27 mei 2019, 19:52

Afbeelding

Voor allen een fijne avond en straks een goeie nacht... :wink:
tot morgen... :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

28 mei 2019, 07:29

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes,

Muddy Maddy al 2 dagen niet gezien, hoop dat daar alles oké is en het gewoon tijdsgebrek is.
Gisteren dan leuk bezoek gehad van een vriendin, de namiddag was zo om.
Vandaag alles boven poesten. En de was en de strijk van de dekbedden .
Matice heeft zijn laatste antibiotica ingenomen deze ochtend, hij is ervan af. En je ziet niets meer op zijn neusje. Als dat wel zo was geweest, moesten we terug naar de dierenarts en zou hij zwaardere antibiotica krijgen, maar dat hoeft dus gelukkig niet.
Zo, ik wens alle Seizoentjes een aangename dinsdag. Liefs en een knuffel voor wie hem wil.

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

28 mei 2019, 08:32

Goede morgen seizoentjes,

Voor u zit een pas opgestaan persoon die gisteren naar brugge was. het was daar paniekstation omdat er belastingsbrieven waren toegekomen. Gelukkig gaat de boel wss snel opgelost worden en het is het gewoon een kwestie van cijfertjes invullen. Ventje moest ook naar zijn moeder en daar is het meer bla-bla. ( had speciaal een uur vrijaf genomen, maar het was toch 6 uur eer hij bij mijn moeder binnenkwam. hij had voor zijn moeder een orchidee gekocht en zag ineens een plant voor mij dus heb ik er een plant aan over gehouden. ( soort lisplant met lange stelen een blauwe bloemen)
bij moeder een slaapzak geleend omdat Suus in juli naar hier wil komen. ze was ( moeder) er van overtuigd dat die slaapzak rood was. Neen, dat was de luchtmatras! Enfin. heb dan nog een klein tafeltje meegedaan dat papa nog gemaakt heeft toen hij veel jonger was en houtbewerking zijn hobby was. Moeder vroeg wat ze met al die spullen moest doen, kan dat niet op "vinted" zetten hè, das voor kleren. Thuis tegen 7 uur en wat een lawaai! waren wij niet beschaamd dat hij meer dan 12 uur zonder zakje had gezeten???? Nu bekijkt hij me ook van geen kanten. och, 't zal wel koelen zonder blazen. op mijn bleke jeansbroek marinade van de kippenpilontjes gemorst, is er niet uit. ga proberen de vlekken aan te stippen met wat javel, alles is qua jeans toch in de mode ( vlekken, gescheurd...)Ha, Gimly komt eindelijk goede morgen zeggen in de keuken waar ik koffie ben gaan zetten en waar ik zie dat mijn nieuwe plant al zijn dosis regen krijgt. ( bij moeder zijn de ramen net gewassen) Straks met regenhoedje naar de liedl en de beenhouwer. het avondeten van gisteren is dus voor vanavond: spaghetti. ventje was bij zijn moeder volgepropt met eclairs. ik had met de mijne canneloni gegeten. moet nieuwe soep maken en vanavond onze boodschappen weer online en woensdagavond worden ze dan geleverd. in het terug komen woensdag van werk zal ventje dan de zakken stenen moeten halen. ai, hier is het drash national. het schoolplein zal rap geleegd zijn van kletsende ouders. zal op de buienrader kijken hoe laat het het veiligst is mijn boodschappen ga doen zonder tè nat te zijn.
Fijne dinsdag allen!
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

28 mei 2019, 10:01

Afbeelding

Goede morgen iedereen,
Hier nog geen onweer of regen...vannacht heeft het
wat geregend maar dat is nodig voor de natuur :wink:
Het was voorspeld dat het wel eens hevig kon zijn...
we zien wel hier is het nog afwisselend zonnig en grijs :oops:

ik doe m'n werk in stukjes want mijn rug wil niet goed mee,
die moet elke dag stilaan op gang komen...dat lukt straks weer wel :wink:
Rust roest... en dat voel ik de laatste tijd heel goed
zelfs na een half uur tv kijken :oops:

Ik wens jullie allen een aangename dag,en sterkte aan wie het nodig heeft :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

zwanenmeer
Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01

28 mei 2019, 11:48

Dag seizoentjes allemaal ,
Hier is het onweer , voorlopîg , voorbij .. de regentonnen zijn terug vol .... spaarzaam zijn .. regen is goud dat gratis uit de lucht valt ;-) :-)
Gisteren een fijne babbel aan telefoon gehad met Oma Senga : ze stuurt jullie allemaal veel groeten maar kan niet meer inloggen sinds hier allerlei veranderd is .
De boorwerken bij de buren duurden gisteren van 10u smorgens tot 21u savonds ....... :evil: 8O 8O
het zal ooit wel eens ophouden zeker ????
Heb ook een mailtje gestuurd naar Wingerd : lang niets meer van haar gehoord . Ik hoop dat ze in La douce France zijn en een beetje kunnen genieten .....
Voor alle mensen en dieren , nog een fijne dag : zonder al te veel pijn en ongemakken ...
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

28 mei 2019, 16:07

Afbeelding

Een goede middag allen,
Hier al een paar hagelbuien met onweer gehad
momenteel zijn ze weer iets nieuw aan 't klaarmaken
het is weer donker aan 't worden...
Het is maar buiten goddank... :roll:

Tussendoor nog wat tennis kijken vanuit Roland Garros(Parijs)
op La deux want de beide Eurosporten geven alleen
de Giro, koers van Italië...en nadien het tennis

zwanenmeer, lastig die werken maar overdag kan je niet reclameren
het mag van 7 u tot 22 u hé en dat kan lang zijn als je de last ervan hebt

Voor allen nog een gezellige dag...
Groetjes allen ... tot later :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

28 mei 2019, 22:21

Hallo iedereen,

Hier ook al veel geregend de laatste uren, wel extra goed voor de tuin.Regen is veel beter dan gieten.

Vandaag met vader op onderzoek geweest voor zijn longen, en het was oké , naar omstandigheden.Verder nog extra kleding gaan kopen, want in een wzc kun je nooit kleding genoeg hebben.We hebben toch gevonden wat we zochten.En voor je het weet , is het al laat.Gelukkig moest ik niet meer koken, enkel wat opwarmen( de rest van gisteren).

Dames, tot morgen allemaal.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

28 mei 2019, 23:09

Daarnet de vraag gekregen of er een vierpotige logé mocht komen morgenavond.
Zo hebben we weer gezelschap tot maandag avond denk ik.
De tuutmobiel is nog steeds op logement een paar straten verder, die komt morgen terug.
In het droog naar dokter en kine geraakt vandaag.

Slaap wel allemaal!