In de Vier Seizoenen Winter Reeks 9

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

13 mar 2018, 06:42

Goede morgen seizoentjes,

niet al te goed geslapen. moeder heeft nu een electrische lattestoor. werd te zwaar om op te trekken.
Gimly krijgt elke avond zijn 2 cc metacam. de pasta is voor zijn spijsvertering. hij mankt niet meer.
vandaag enkel leesvoer gaan halen. ik heb nog eten. maar ik moet wel afspraken gaan maken in het zonnehuis, is er gisteren niet van gekomen.
we hebben eindelijk het attest van een geveegde schoorsteen gekregen.
voor de rest : op de buro van ventje zijn er weer ziek. hij gaat weer 3 dagen alleen zitten.
gisteren naar een film van star trek gekeken. voordien naar een misdaadserie gekeken.
vandaag verder doen met de was. 't zijn allemaal fleecen.
ventje moest gisteren hals over kop naar zeebrugge een presentatie gaan doen. ze hadden de mail alleen naar hem doorgestuurd met alle gevolgen van dien. als je afwezig bent kan je je mail niet lezen.
volgende week weer kouder met vriespunten. ja, maart roert zijn staart en dan beginnen we met aprilse grillen.
Gimly ligt op zijn dweil. seffens wordt dat de zetel. en dan weer de dweil enz.
gisteren een verzoek gestuurd naar de poezenhaven. nu kan ik eindelijk de filmpjes bekijken. zij vangen katten op met ataxie. er is zelf eentje bij met het syndroom van down. wist niet dat katten ook het syndroom van down konden krijgen. wat die mensen doen verdient een medaille en ze hebben geen subsidies.
ik hoor een geweldige snurk! Gimly is vast in dromenland.
ik ga mijn pillenontbijt nemen.
dan de sociale media en een back-up maken.
Fijne dinsdag, groetjes en een knuffel.
Cats Rule!

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

13 mar 2018, 08:09

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes, 

HVT, gisteren geraakte ik ook niet vooruit, alles gebeurde in slow motion. Ben dan ook vroeg gaan slapen en dat heeft mij deugd gedaan. Want daar vrijdag voor mij wegvalt, moet ik vandaag boven poetsen in plaats van morgen. Maar voel me beter nu. 

Oma-C, denk dat de regen van vandaag voor een hele dag gaat zijn. Dan maken we het binnen maar gezellig. 

Anjelier, amai, jouw slaplantjes komen al uit. Moet leuk zijn zoiets planten en dan daadwerkelijk zien groeien. Fijn dat je zo'n leuke babbel gehad hebt met jouw vriendin. 

Zwanenmeer al een tijdje niet gelezen ofwel heb ik erover gekeken. 

Muddy Maddy, ventje staat er vandaag dan alleen voor. Fijn dat Gimly's pootje beter is. Hoop dat zijn maagmedicatie werkt. Doe je maar een regenjas aan, als je je leesvoer gaat halen. Sterkte voor jouw vader en voor jullie in het algemeen. 

Wingerd, denk dat wij het laatste nog niet gezien hebben. 

Wij hebben vandaag een feestvarken in huis. Niels wordt namelijk vandaag 13 jaar. Hij heeft juist een reusachtig geschenk gekregen, een hele grote touwbal met daaraan nog eens ik weet niet hoeveel aparte knooptouwen. Hij zit er nu met dichte ogen aan het knabbelen, dus hij is er heel blij mee. Heeft vorige week zelfs een kaartje gehad voor zijn verjaardag van een lief Seizoentje. Ga hem vandaag nog wat extra verwennen. We mogen dankbaar zijn dat hij voor zijn leeftijd nog zo goed is. Enkel trappen lopen, doet hij al lang niet meer, maar voor de rest hebben we niet te klagen over zijn gezondheid en hier hou ik even hout vast. Ben gelukkig  dat hij nog zo flink is. 

Zo, ga badje nemen en beginnen met het HH. Hopelijk vlot het vandaag beter dan gisteren. 

Ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een zo'n fijn mogelijke dag. Dikke knuffel voor wie hem wil. Liefs aan jullie allen. 

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

13 mar 2018, 09:03

HAPPY BIRTHDAY TO NIELS! 
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

13 mar 2018, 09:40

Afbeelding

Een fijne verjaardag voor Niels..  :lol: :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

13 mar 2018, 09:49

Afbeelding

Een regendag vandaag maar toch een goede morgen..
niks aan te doen .. we zoeken maar binnenwerkjes
dan gaat de dag ook voorbij...

M-M fijn dat Gimly beter is en hopelijk nog beter wordt..
met al die zieken op ventjes werk  :roll: straks hervalt hij ook weer
hopelijk is hij genoeg hersteld om niet te hervallen...
Sterkte voor de hele familie... en die elektrische rolluiken zijn heel handig
je hebt geen kracht meer nodig.. :) het motortje doet het wel
slim gezien van jouw moeder..
doe maar een regenjas aan als je om leesvoer gaat....hier komt het met de post... :lol:

clive beetje aanpassing van de poetsweek... er eens met de Franse slag
doorgaan kan voor een keer ook geen kwaad, niemand komt kijken...  :roll: :oops:
sterkte met alle bekommernissen die moeten...

voor alle seizoentjes .. goeie moed ... na regen komt zon...
er is nog nooit iets blijven duren... de natuur herstelt zichzelf :roll:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

zwanenmeer
Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01

13 mar 2018, 11:15

Prettige verjaardag voor Niels :
Beterschap voor de zieke seizoentjes en familie leden //
Hier ook regen ......  
Gisteren buiten onkruid uitgedaan .... 
Wingerd : het is niet te  geloven ... wat gaan we nog allemaal meemaken ??? Hopelijk is het redelijk goed met jullie gezondheid .. duimen !! 

Afbeelding
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "

wingerd
Lid geworden op: 05 mei 2010, 23:13

13 mar 2018, 11:54

AfbeeldingVoor Niels en Clive

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

13 mar 2018, 13:00

Afbeelding


woef woef woef woera!!!

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

13 mar 2018, 13:05

hallo allemaal,

deze voormiddag met K. boodschappen gedaan
die in het centrum heeft zij gereden
die in de B... heb ik gereden.
vanaf nu moet ik zelf rijden naar de C. de S. en de B.
want ik kan het goed genoeg zegt ze....
jawel, maar er mogen geen andere auto's op de baan zijn.... :roll: :roll: :roll:

voor de rest zijn we begonnen aan een kast in de slaapkamer 
we hebben het niet af gekregen, maar we hebben weer vondsten gedaan...
wat heb ik toch veel geborduurd, gehaakt, gebreid...
ik sta er telkens verstomd van als ik weer eens iets terug vind dat ik niet meer wist dat ik het had.
ik val alsnog niet zonder handdoeken en bh's...
alleen zijn die laatste allemaal te klein...

zo, regenachtige groetjes vanuit het Rivierenland zoals onze brandweerzone heet.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

13 mar 2018, 17:59

AfbeeldingVanavond geen tijd om te babbelen sorry.. :oops: heb andere probs.

Een fijne nacht aan iedereen sterkte aan wie het kan gebruiken...en tot morgen...
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

13 mar 2018, 19:47

wat de probs ook mogen zijn hopelijk geraken ze vlug en naar best vermogen opgelost oma-C 

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

13 mar 2018, 20:30

Afbeelding

Goedenavond Seizoentjes, 

Van hart bedankt voor alle verjaardagswensen voor Niels, echt hartverwarmend !!!

Heel veel liefs voor jullie allemaal en voor straks een zachte slaapwel.

zwanenmeer
Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01

13 mar 2018, 21:05

Voor OMA C : 
we duimen dat het vlug beter mag gaan .. 
Afbeelding

een goede nachtrust voor alle seizoentjes ! 
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

14 mar 2018, 07:03

Goede morgen seizoentjes,

aan de kust dikke mist. ventje is met de BTB. alle afspraken zijn gemaakt: volgende week druk druk druk. Gimly zit op de trap, seffens komt hij wel weer beneden.
in het zonnehuis gezien dat het weer dat russisch meisje is voor de mani & pedi: dus een praatje zal uitgesloten zijn. :cry:
heb gisteren wel een praatje gemaakt met Joyce: onze transgender in de straat. ze had last van haar hormonen. ha, ik hoor dat de deur van de gang opengezet wordt.
vandaag verder doen, ik heb twee manden op te plooien en nog een stukje kast+ het sorteren van mijn twee mandjes met medicijnen.
ventje vertelde dat ze deze keer niet naar Brussel moeten met hun eindejaarsafrekening, ze komen zelf want: ze hebben geen plaats meer om de dossiers te stockeren! 8O :roll: tast nu mijn zakken af!
Nu Gimly zijn nagels geknipt zijn hoor ik hem niet meer aan de achterdeur krabben. hij moet nog tot vrijdag metacam nemen.
Oma C: ik hoop dat de problemen rap opgelost geraken.
Clive: heeft Niels zijn verjaardag goed gevierd? niet te zat? :lol:hoe oud is hij nu 14?
Helena: dat is toch een compliment als ze zeggen dat ge goed met de auto rijdt? ik wou dat ik het nog kon.
enfin, gisteren naar de buurtpolitie gekeken. en naar jeroen smeus. ik vind dat hij niet moet kletsen met die katrien achter de camera. vind dat storend.
ga nog eerst iets opzoeken op de wiki en dan naar de sociale media.
Fijne woensdag, groetjes en een knuffel.
Cats Rule!

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

14 mar 2018, 07:41

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes, 

Oma-C, een heel moeilijke dag voor jou, een heel moeilijke periode die je doormoet. Hoop dat de andere problemen opgelost geraken op de beste manier. Ik wens jou veel sterkte en er brandt al een theelichtje voor jou.

Muddy Maddy, volgende week dan een heel drukke week. Vind dat nooit leuk als je zo'n week hebt waarin het lijkt dat je eigenlijk dagen tekort komt om alles te verwezenlijken. 
Niels heeft zijn verjaardag goed gevierd met zijn nieuwe speelgoed en hij was misschien een beetje tipsy  :D. Hij is gisteren 13 geworden. Maar hij doet het voor zijn leeftijd nog erg goed. Is Gimly zijn pootje nu volledig genezen ? En nog even en hij moet geen maagmedicatie meer nemen. 

Gisteren alles boven gepoetst in plaats van vandaag en vandaag dan de 2 benedenverdiepingen dweilklaar maken in plaats van morgen. En dan morgen dweilen in plaats van vrijdag. Maar volgende week zou alles weer gewoon moeten verlopen. En zo heb ik het het liefst. 

Zo, ga Niels zijn ontbijt geven en dan badje in en beginnen, dan kan ik af en toe een pauze inlassen 
Ik ga niet alle namen noemen , maar wens ieder een zo' n fijn mogelijke woensdag . Heel veel sterkte voor diegenen die het kunnen gebruiken en een warme knuffel voor jullie allemaal