In de Vier Seizoenen reeks 10: Zomer

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

zwanenmeer
Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01

11 sep 2018, 20:08

Oma C : BD 20  , dat is wel hoog .....  Geen wonder dat jij zo dikwijls duizelig bent . Hopelijk kunnen ze met medicatie een beetje helpen .... En zo blijf je aan de gang hé....... sterkte 

Ik ben  vandaag in 30 minuten met de auto door de keuring geraakt n ZONDER eerst een onderhoudsbeurt in de garage . Joepie !!!! 

Afbeelding
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

11 sep 2018, 23:07

Hallookes iedereen,

Clive: de week was ook goed begonnen met die verkeersagressie.Het gebeurt meer en meer.

Ik had 10 potjes van die kweeperen, dat is genoeg voor mij, manlief eet niet veel confituur.

Ons pas gezaaid gazon staat al mooi groen.We spuiten elke ochtend en avond.Spaanse woef moet nu wel meer binnen blijven, hij zou nogal zijn gangen gaan  :D.

Wij hebben er sinds zaterdag 1 kip bij.Bij schoonbroer liep al geruime tijd een kip in hun tuin, zomaar, ze weten niet waar die vandaan kwam.De hele zomer heeft die daar gelopen tot groot ongenoegen van schoonzus.Scharrelen in de bloementuin, het terras bevuilen, enz.Enfin, nu woont ze hier, het gaat redelijk goed met die andere kippen.We hebben dat kipje er s'avonds bijgezet en dan worden ze beter opgenomen in de groep volgens schoonbroer.

Dames tot morgen allemaal.

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

12 sep 2018, 06:57

Goede morgen seizoentjes,

Gisteren was ik naar Brugge om zaken te regelen. De papieren van het nalatenschap waren toegekomen en paniek. Aangezien de electriciteit bij ventje op de werkvloer vanaf 11 uur ging afgesloten zijn, heeft ie dan maar een halve dag genomen en ik ben mee-geweest. Er moeten nog enkele documenten ingesloten worden, maar we vonden alleen een brief met een adreswijziging en ventje gaat dus voor detective moeten spelen. Natuurlijk wilde ons Ma naar de Aldi, die nu ver weg ligt en hebben wij een deel onze vrijdagse boodschappen daar al gedaan. Dus vandaag alles inhalen wat gisteren gebeurd ging zijn, nog vlug naar de beenhouwer en bedenken wat ik ga eten. Thuis gekomen in de keuken ontdekt dat mijn preisoep gekeerd was. Ik heb geen plaats om ze in de frigo te steken.( pot van 6 l)
Ons Ma dacht verkeerdelijk dat ventje voor 12 u 30  daar ging zijn en wilde naar de mister. maar we hebben dan maar thuis gegeten. ik het restje van de kip/rijst/curry, ventje zijn plaatje en Ons Ma vogelnestjes met punten en strepen en puree. wij hebben dan gisterenavond brood gegeten zonder soep maar met de restjes van de brie en de herve. Ventje is dan nog blijven voetbal kijken en ik heb niet gevraagd hoe de uitslag is.
mijn pot tijdelijke haarkleuring van bij wish is toegekomen. als het makkelijk aanbrengen is, kan ik ook nog fluo kleurtjes gaan gebruiken of paars! Over mijn haar gesproken: Ons Ma vond dat het lang geworden was. ik vind van niet. Ik kan er nog geen paardenstaartje in doen, dus duidelijk niet gegroeid.
Er zat ook een rekening in de bus van die allergietesten. 7 euro voor 13 krasjes om te vermoeden wat we al wisten. Volgende week donderdag eens praten over de pijnkliniek. ik ken iemand waarbij ze een stimulator hebben moeten inplanteren want anders kon die mens niet meer lopen van pijn. Hij was daar zo'n 3 jaar goed mee, was dan weer op de sukkel toen bleek dat dat ding ook batterijtjes bevat! 1 operatie later kan hij weer lopen zonder pijn.
Gimly was redelijk boos gisteren. Nu ligt meneer al weer te maffen op zijn dweil. hij weet het nog niet, maar hij is vandaag heel de dag van mij! geen pappie, pappie, pappie meer! ( want gisteren had ik weer alle schuld dat hij alleen bleef)
De lidl recht tegenover ons Ma gaat nu betalend parkeren invoegen. je moet nu via slagbomen de parking op en af. en aangezien je er parkeert, gaan ze er vanuit dat je ook boodschappen komt doen en niet naar de biowinkel of de wasserij. ( of zoals velen doen, zo blijkt -hun wagen parkeren en met de bus naar brugge gaan in de weekends.) Enfin, eerst is heel de straat daar blauwe zone en nu dat. ach, we hebben hier ook onze sorres over parkeren. gisterenavond, vreemde auto, drie mensen, richting th.v.loo.
anderhalf uur later: drie mensen, 1 pizzadoos. 1 auto van de straat die geen parking meer had.
Ventje is op de buro en ze hebben alweer computerproblemen. 1 week na installatie van nieuwe systemen. maandag is er weer een grote vergadering om verder te vergaderen over de vorige vergadering en de feedback. om onozel van te worden. Eerst koffie opdrinken en dan is het ver tijd om choices te doen. de bonus van homescapes heb ik al, de derbytaak is ook al genomen. Camilla lackberg ligt op haar plaats om op te pakken tijdens de werkpauzes.
Fijne woensdag, groetjes van mij, poot van een viesgezinde Gimly.
Cats Rule!

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

12 sep 2018, 08:23

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes, 

Oma-C, jouw bloeddruk is wel echt hoog  :(. Goed dat je een holter krijgt. Hoop van harte dat ze daarna jouw medicatie kunnen aanpassen. Het kaarsje brandt al. Hou je maar een beetje rustig. 

HVT, dat was gisteren dan wel echt een pechdag voor jou. Kun je hebben, zo'n dag dat alles tegenzit. En doe er toch maar nog een jaar of 100 bij hoor. 

Zwanenmeer, proficiat met de keuring van jouw auto en dat zonder ervoor naar de  garage te gaan. Goed zo. 

Anjelier, ja , die verkeersagressie. Buurman van 2 huizen verder is er echt nog niet goed van en zelf ben ik ook geschrokken toen ik zag dat het slachtoffer mijn buurman was. Zag gisteren dat er wel een andere chauffeur in de bus zat. Denk wel dat die agressor ontslag heeft gekregen. Vond dat ook erg met dat die kindjes waaronder buurmans zoontje dat allemaal moesten zien. Gelukkig zijn er daar tenminste geen gewonden gevallen, noch de 3 personen in de camionette. 
Jullie gazon ook zo mooi groen , de onze ook. En proficiat met de uitbreiding van het gezin, zijnde de kip. 

Muddy Maddy, hoop dat de nalatenschap vlug in orde komt. En Gimly zo boos ?  Hij zal wel bijtrekken. Onze viervoeters konden ook zo'n dag hebben dat ze hier rondliepen als een donderwolkje. Alsof ze het hier niet goed hadden. Een " gesprekje" en een extra snoepje deed de bui dan meestal overgaan zodat ze terug hun eigen vrolijke zelf waren. En in de Lidl betalend parkeren ? Krijg je dan na het winkelen dat bedrag terug ? 
En op ventjes werk computerproblemen. 
Camilla Lackberg  heb ik leren kennen op mijn e-reader toen ik daar boeken opzette. Vind het fantastisch geschreven en uitermate spannend. 

Gisteren met  wat moeite boven toch alles gedaan gekregen en dan nog de strijk van de dekbedden gedaan en de opplooi van het badlinnen en toen was mijn lichtje uit. Vandaag overal stofzuigen en de gewone was doen en deze in de late namiddag strijken. Doe vandaag wel geen extra taak. 

Zo, ik ga niet alle namen noemen, maar wens jullie allemaal een fijne dag. Liefs aan jullie allen en sterkte voor wie het nodig heeft.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

12 sep 2018, 10:04

Afbeelding
Een goede morgen iedereen, zo vergeet ik niemand :wink:

Grijs is het hier en ik denk dat er regen van komt...
toch ga ik de ramen wassen, al is het maar alleen debinnenkant
als het regent.... de buitenkant is meest vuil maar ik ziewel...
ik moet er niet voor buiten, alles kan goed open zodat ikoveral goed bij kan. :roll:

M-M ik hoop ook dat het geloop voor de erfenis rap achter de rug is
en dat alles weer gewoon kan doorgaan, als er geen erfgenamen
in het buitenland zitten zou dat redelijk rap moeten opgelost zijn...
ik weet niet of je met een notaris werkt ...die zou dat snel kunnen oplossen...
maar als je geen notaris hebt moet je het zelf doen :oops: sterkte...

clive, al hard gewerkt gisteren... plezant als alles goed gaat hé.. :)

zwanenmeer, fijn dat je zonder problemen door de controle
met de auto gekomen bent, en gelukkig geen kosten
't mag ook al eens meevallen hé  :)

anjelier, een kip meer in het kippenhok, goed dat ze overeen komen
dus af en toe een eitje meer ook :)

Helena, vervelend als je afhangt van mensen die dan hun kat sturen...
heel vervelend hoe je dan behandeld wordt, alsof je het allemaal gratis krijgt
het kost genoeg en dan moet je het nog zelf doen ...met alle last vandien
ik wens je sterkte...

Voor allen een gezellige woensdag, ik ga eraan beginnen
schoondochter brengt straks de marktwaren...groenten en fruit
groetjes allen en tot later  :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

12 sep 2018, 11:19

Hallookes iedereen,

Ben hier al , moest iets opzoeken.

Mijn was hangt buiten , en nu zie ik dat het een beetje regent.Hoop dat hij deze avond toch nog droog is.Ik probeer wassen en strijken op 1 dag te doen.

Deze morgend al gestoofde peren klaargemaakt voor in te vriezen.Er hangen er nog aan de boom, dat is voor later.Die peertjes komen goed uit de diepvries.Mijn diepvriezer begint nu toch echt wel vol te geraken, moet soms al eens goed duwen op het  deksel om te sluiten.Ik heb zo'n grote diepvries, destijds nog gekocht bij de colruyt.Die doen soms zo'n actie waarbij je gebruikte diepvriezers kunt kopen.

Dames, tot morgen allemaal.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

12 sep 2018, 12:39

Hallo iedereen,

Ondanks de hitte deze zomer hoor ik overal dat de diepvriezers overvol geraken.
Ons dochter vroeg zelfs of ik nog steriliseerbokalen had van 1 1/2 liter.
Nu, die heeft ze verleden jaar al allemaal opgehaald.
Ik heb gezegd dat 2X3/4 ook anderhalf is. Dan moet ze maar twee potten opendoen.
Die verdrinkt in de appelen en de peren.

Niet veel te vertellen hier. Ik heb een bla bla bla mailtje teruggekregen van "den buro".
Denkt die mens nu dat ik een beetje onnozel ben en al een stukje seniel?
Die bazen vergeten dat wij niet meer die brave mensen zijn die alles slikken.
Ik denk erover J. alle weken te laten komen en die zal dan wel d strijk overnemen, dat doet ze graag, liever dan kuisen...En dan weet ik tenminste voor de rest van de tijd dat ze komt hoeveel ik zal betalen.
Elk jaar verandert die som van "den buro" navenant wie er op huisbezoek komt... 

Plezant met de winter die eraan komt, boodschappen was een van de taken van K.
Maar ik weet al twee ketens die aan thuisbezorging doen.
In tijd van nood brengt de beenhouwer met liefde het vlees aan huis.
Zal ik nog zelf mijn broodje bakken, is dat probleem ook opgelost. 
En wie dat hier niet proper vindt kan de dweil en de emmer krijgen en beginnen!

Ja, ik ben echt niet goed gezind over die werkwijze van "den buro"

Allez we gaan bokes eten en keep on smiling de rest van de dag. 

Op mijn vraag telefoon gekregen van mijn verantwoordelijke en nu een serieuze uitleg gehad.
Volgende week woensdag komt K. een keertje buiten de gewone uren.
Als een mens altijd maar alles over zich heen laat gaan is dat wel zo gemakkelijk.
Nu, volgens mij was dat wel niet zo verstandig van de inrichtende macht om vlak voor het verlof 52 service flats op te nemen in de dienstverlening. Die dan nog eens onmogelijk te bereiken zijn, tenzij met de auto.Enfin, de plooien zijn weer eens glad gestreken.Voor de hulpen is het ook niet tof, want die hebben er ondertussen weekend diensten bij gekregen. 

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

12 sep 2018, 17:07

AfbeeldingGoede namiddag iedereen,  de zon is er na wat motregen 
niet doorgekomen, grijze wolken komen nog meekijken...Afbeelding
en de motregen maakte zelfs niet alles nat..alleen vochtig.

Mijn ramen zijn weer proper, dan kan het weer regenen 
(zoals gewoonlijk)Afbeeldingmaar ze hebben hun recht gehad
het is weer netjes...morgen de donderdagse HH en 
nadien de boodschappen... wel allemaal op 't gemakske...Afbeelding

Voor al wie zich niet echt lekker voelt wens ik sterkte
met geduld en boterhammen komt alles wel weer goed...

Helena, uitleggen kunnen ze het wel hé.... maak je er niet dik in
het helpt je niks vooruit en 't is niet goed voor het tikkertje :roll: :oops:
maar ik begrijp dat je niet goed gezind bent...

Alle seizoentjes een gezellige woensdag verder 
en voor straks een goede nacht... tot laterAfbeelding
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

12 sep 2018, 20:56

Afbeelding
Goedenavond Seizoentjes, 

Neen , ben niet aan de drank  :D :D :D, maar kom jullie allemaal een zachte  nachtrust wensen. 
Liefs aan jullie allen en een sterkteknuffel voor wie er eentje nodig heeft. 

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

13 sep 2018, 00:04

:D :D :D :DClive

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

13 sep 2018, 06:58

Goede morgen seizoentjes,

Gisterenavond een delegatie dames aan de deur gehad die zich verkiesbaar stelden. Ik heb gezegd dat ik alleen stem op degene die voor m'n portemonee zorgt. Een serieus waterlek gehad ook. de footage staat op fb gefilmd door de ramptoeristen. Zou nu weer in orde zijn. Gimly is nog steeds viesgezind. er kan geen snor vanaf. ik mag hem nauwelijks strelen. ik krijg een halfhartig kopje en that's it.
ventje heeft cohesiedag. een schoon woord om te gaan hossen in de bossen. eerst een uitgebreid ontbijt, dan naar Damme voor sport en spel en dan terug voor mixed grill en dan ????
Ventje heeft ook de pech van weekendwacht te zijn. de effectieve is 14 dagen ziek: burn-out en leeftijd? 25!!!  't is godgeklaagd met de jongere generatie militairen. Als ze pijn hebben in hun kleine teen zijn ze al ziek! Ze zouden het dan beter vragen aan de mensen die hele dagen pijn hebben. Die ploeteren ook door: pijn of gene, het moet gedaan worden: kabouterkes bestaan niet en die pot goud onderaan de regenboog ook niet dus blijft maar lotjes krassen! ppfft. Dus vanavond dan maar de boodschappen doen voor meneerke. ok, de stoom is uit mijn oren.
Oma C: de nalatenschap wordt door de notaris in orde gebracht. papa had alleen gezorgd dat er wat geldzaken in orde waren, maar we moeten nu nog uitzoeken of ook de inboedel tegen brand verzekerd was en dat attest terug sturen. Er zitten anders geen skeletten in de kast die ook nog een deel moeten hebben bij ons weten. Die zaak zat anders in elkaar bij mijn dooppeter. had vast een deel gehad als die schone zonen en dochters van zijne bijzit er geen lepel in de potpap hadden. Toen ik hem enkele weken nadat we hem bezocht hadden nadat we getrouwd waren, belde on te vragen of hij een trouwfoto wilde zei hij dat hij het eerst aan Esther moest vragen. ( wie in brugge station vaak de wc nam, weet wie ik bedoel) *facepalm*
HVT: ik begrijp de frustratie. 't was maar dat ik het wist van A. dat ze in ziekteverlof was, want ze hadden mij niet gebeld en toen ik hulp nodig had, was zij in vakantie en och ramp, want veel vervangingen waren er niet. Ik lees soms dat zo'n huishoudhulp van buro veranderd en haar vaste klanten meebrengt. A. zou dat ook doen. Ik denk dat ik mij al voor zo'n serviceflat ga moeten inschrijven. tegen de tijd dat er ene plaats op de wachtlijst open komt ben ik er aan toe. Wij hebben huishulp nodig maar we moeten toch nog ons plan trekken. wij hebben hier geen boodschappen aan huis. in engeland wel. je mocht echter maar 12 flessen van 2 liter water per keer laten leveren. denk dat het anders te zwaar zou geweest zijn. En de wijk bestond al een tijdje maar stond nog niet op de kaart dus moest je zien dat je op de afgesproken tijd aan je telefoon stond om hen de weg te wijzen. Heb een jaar geleden gereclameerd aan delhaize dat ze niet in west-vlaanderen leveren aan huis. tot nu toe geen antwoord. Carref. doet dat nu ook, maar 't zijn alleen de hypermarkten die leveren. dus ook nuts! (keep breathing, that's the key)
Clive: mooie dromen gehad over de pup. ik ken het ras niet dus moet je er maar veel over vertellen.
Zwanemeer: leuk dat je nog bent gaan wandelen in de eifel. ventje zei overlaatst tegen mij: we zouden eens naar.... kunnen gaan, maar dat gaat niet meer gaan voor jouw hè. *scheldwoord* Ja, dat zou wel gaan mits de nodige pijnstilling en rustpauze en weten dat ik 's anderdaags een vod ben. Maar dat is nog geen reden om iets niet te doen.
Ik ga stoppen want de stoom begint weer uit mijn oren te komen en uit mijn neusgaten en mijn rikketik gaat overuren maken. ga straks een een tweet zenden naar davidje dat hij ook de vochtigheid in de lucht mede deelt in zijn weerpraatje. dan weet ik welke dag ik ga hebben.
Fijne dag, toedels!
Cats Rule!

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

13 sep 2018, 08:08

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes, 

Muddy Maddy , hoop dat bij jou thuis alles in orde komt, zowel de hulp in de huishouding als de afronding van de nalatenschap en een ook een beter humeur voor Gimly. Gelukkig is het waterlek opgelost.
Ventje moet dan gaan hossen in  de bossen vandaag. Sneu voor jullie weekend. 

En ja , de pup. Ik sta er mee op en ga ermee slapen  :D, mis Niels en mijn andere jongens alle dagen, maar het vooruitzicht van de pups snijdt de scherpste kantjes ervan af. Het is een Australian Cobberdog. De meeste mensen kennen het ras niet want ze bestaan nog maar 25 jaar, wat een heel kort is bij de hondenrassen. ZE worden normaal 15 jaar daar ze gekweekt zijn op gezondheid en de bloedlijn zeer zuiver is. Zo moet onze pup gecastreerd worden omdat we hebben aangegeven dat we niet gaan kweken met hem. Moesten we  dat we l doen, moet dat gebeuren met een cobberdog die goedgekeurd is door een erkende kweker om alzo de bloedlijn zuiver en puur te houden. Maar daar doen we dus niet aan mee. Noch aan hondenshows, mag niet omdat het veel te stresserend is voor zo' n hond. Het zijn heel lieve en kindvriendelijke honden. Ze zijn zeer gevoelig aan thuissituaties en worden ook ingezet als hulphond bij mensen met een lichamelijke beperking. 
De eerste 7 dagen mag hij geen bezoek, want die 7 dagen heeft hij nodig om via zijn geurvermogen ons te leren kennen en te aanvaarden als baasjes. Na die 7 dagen mogen we hem andere mensen leren laten kennen. 
Manlief en ik hebben heel wat paperassen moeten invullen om een pup te mogen aanschaffen. Maar we zijn dan eigenlijk al bijna onmiddellijk , toen we naar de mama en de papa in Nederland zij gaan kijken, goedgekeurd om er eentje te hebben, de vele documenten die we moesten invullen waren eigenlijk nog maar een formaliteit Ze verliezen ook geen haren en zijn hypoallergeen. En ze zijn toch oh zo mooi. 
Als hij een drietal weken na onze vakantie eindelijk thuis is, krijgen jullie allemaal, van wie ik het adres heb tenminste, een geboortekaartje en een zakje suikerbonen. De buren komen een weekje later een hapje en een drankje genieten om met hem kennis te maken. Zondag gaan manlief en  ik ontbijten in de stad en gaan we na het ontbijt naar Kontich waar een reuze grote dierenwinkel is en waar ik nog een hele lijst nodig heb voor de pup. Waar we vorige zondag waren geweest, hadden ze wel mooie spullen, maar echt niet veel en bovendien vond ik hem naderhand bekeken vrij prijzig. In Kontich zijn ze zeker goedkoper en ik heb daar ook een volle klantenkaart. Het enige " moeilijke " wat we moeten kopen = een halsbandje of een tuigje, want we hebben natuurlijk zijn maat niet. Maar dat komt wel in orde. En dan nog zorgen voor een hondenschool, maar weet wel  welke, namelijk de hondenschool van Niels zijn therapeut. Dat is een hele goede. 

Buurman van 2 huizen verder heeft een gebroken oogkas opgelopen en zijn sinussen zijn gescheurd, hij ziet er echt niet uit. Heb echt medelijden met hem. En dat allemaal in de naam van verkeersagressie. 

Zo, ik zie dat ik een heel epistel heb getypt, lees er maar over anders hoor. 

Ik wens iedereen een mooie donderdag en heel veel liefs. Knuffel voor wie hem nodig heeft.

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

13 sep 2018, 08:41

@ Clive: wat een fijne tekst over de pup. En een leuk idee. Zorg zeker voor een foto-ke dan zien we hem in al zijne glorie!

Spijtig dat je buurman zo toegetakeld is. Als ventje met mij ergens naartoe rijdt, zie je wat op de baan! richtingaanwijzers? nooit van gehoord of 't was in optie. Toen we dinsdag naar huis reden was er zo'n truck met oplegger voor ons. ook een auto, en die bleef maar proberen voorbij te steken. Langs de kant staat zo'n niet inhalen bord. ( zwart/rood autooke plakaat) Dat staat er ook voor een reden. Dus meneerke voor ons ziet zijn kans schoon, maar ziet niet dat binnen 30 meter er een vluchtheuvel staat, dus... moest die van armoede weer invoegen.
En dan heb je de dames die een SUV hebben. Staat chique zo'n vehicule maar je moet er mee kunnen leren rijden. Ik zit vaak met schrik in de auto want wat gaat de voorganger doen.
Ja, ons weekend valt in 't water. alweer.  ga er toch op uit ( ventje heeft de gsm van de kazerne mee) naar de action. ( heb niets nodig, maar ja...)
Toedels!
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

13 sep 2018, 10:08

AfbeeldingEengoede donderdagmorgen iedereen..
ferm geregend dezenacht, maar dat is goed voor de natuur :)
en als we in bed liggen voelen we het niet.
En ik had de ramen gewassen.... dan is dat heel gewoon
gelukkig heb ik rolluiken ..en kan de regen er niet aan :lol:

clive fijn dat je zo met de pup bezig bent dan gaan de gedachten daar naartoe
nog een fijne reis en dan is het bijna zo ver :wink:

M-M, ja er komt zo 't een en 't ander kijken bij erfenissen en alles duurt zolang
Gimly nog slechtgezind... :roll: hij voelt zich misschien niet lekker,
hij kan het niet zeggen hé... hopelijk is hij spoedig beter :?
En weer een verloren weekend, ....jammer maar de job gaat voor hé...
die brengt de centen in huis... en het is overal wel iets met het werk :roll: :oops:

Voor alle seizoentjes een aangename donderdag verder...
na de HH ga ik de boodschappen doen... groetjes allen en tot later :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

13 sep 2018, 10:16

Ik ben in blijde verwachting van de komst van mijn lieve zus die "een beetje" komt helpen in de tuin.
En net nu is het gazon nog te nat om af te rijden.
We zullen eerst nog een voorraad houtschilfers gaan halen om bepaalde weggetjes een beetje proper te houden.

Nu had ik een paar dagen vrij gehouden om te schilderen vraagt iedereen en niemand om mee te gaan eten, naar toneel te gaan, te gaan zingen...Help! Dat komt niet goed...

Alles met aandacht en eerbied gelezen.Epistels kort of lang ik lees ze allemaal even graag.

Maak er allemaal een mooie dag van vandaag.