Hoekje:"De oase van rust in 2018"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

22 dec 2018, 20:25

Afbeelding
Ivette

schaffen
Lid geworden op: 01 apr 2018, 11:22
Locatie: aan het bos

23 dec 2018, 07:27

Afbeelding

Goede morgen iedereen 

Fijne zondag 

Nu komt kerstmis kort bij , daarom wens ik iedereen fijne en gezellige kerstdagen 

Geniet van de fijne momenten samen met je dierbare

Groetjes en nog een aangename zondag 

Robert

omadina
Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Locatie: Meulebeke

23 dec 2018, 08:59

Goede morgen,

Voor jullie allemaal een heel goede morgen en een fijne zondag. Vandaag zijn alle winkels open, ook de warenhuizen, maar ik heb echt geen zin vandaag boodschappen te doen. Ik heb nog genoeg in de koelkast en morgen zijn de winkels vroeg open.

Gisteren heb ik mijn dag in Kn.Heist doorgebracht, bij mijn oudste dochter, Sylvia en bij Lennert. Ik moet geen psycholoog zijn om karaktertrekken van mezelf in haar terug te vinden... Ik ben ook eens tot bij mijn oudste kleindochter geweest, juist goede dag gaan zeggen want die had het druk op haar werk, bij Telenet .
Het is een gezellige dag geworden, en het is altijd goed eens wat tijd samen door te brengen. Nu is het tot 3 januari, dan komen ze bij mij, en ook haar twee zussen met hun gezin.

Ik ga vlug alles bij lezen,  Yvette je mooie kaartje en je lieve wensen heb ik al gelezen, dank je wel en ik wens jullie allemaal veel liefde en vriendschap voor het volgende jaar, en een goede gezondheid !

Maatjes, hou jullie goed allemaal, tot morgen, de dag voor Kerstmis, fijne feesten, hier zal het kalmpjes aan zijn, misschien toch wel iets lekker koken !

omadina
Een bloemetje, voor jullie !

Afbeelding
Laatst gewijzigd door omadina op 23 dec 2018, 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

23 dec 2018, 08:59

goeie morgen iedereen
voor de verandering is het eens aan het regenen
zet jullie bij, heb just de tafel gezet
nu nog het ontbijt

Afbeelding

oma Dina we waren gelijk  :lol:
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

majoker
Lid geworden op: 13 okt 2005, 22:48
Locatie: Geel

23 dec 2018, 10:49

Afbeelding

Geniet van het gezelschap
Ons Mieke ondertussen ook een senior.
Wil jullie alleen goede dingen wensen.
Knuffel Joke
ken je zelf,deel je kennis.

Erika1
Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Locatie: Limburg - Houthalen

23 dec 2018, 11:09

Goeiemorgen
Rare zondag voor mij  :lol:

Rietjes, hoe gaat het met uw plantje?
Afbeelding

Deze is vrijdag middag getrokken

Afbeelding

Deze vrijdagavond, en kijk eens naar het 2e steeltje  :lol:

Afbeelding

Deze heb ik juist getrokken en kijk nu eens naar het 2e steeltje hahahaha :wink:
Brood dat men deelt, smaakt beter.

corry
Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Locatie: Wenduine

23 dec 2018, 11:25

Afbeelding

Goedemorgen

Er is hier veel geschreven, gisteren gewandeld, en bij dochter samen een vroege Kerst gaan vieren.
Het was gezellig en lekker, cadeautjes zijn uitgedeeld, Nieuwjaarsbrieven voorgelezen, onze kindjes hadden er  voor ons ook een, mama Bianca zorgde ervoor, deed goed aan ons hart.

Inderdaad een mooi kaartje Ivette, bedankt voor zulke mooie tekst, ga het in gedachten houden.


Omadine wat een mooi boeket witte rozen, zou het zo van het scherm plukken, geniet van jullie samenzijn, onze dochter heeft de traditie overgenomen, nu ze alleen is kan ze voluit gaan, een heel anders mens geworden.


Mieke een schat van hondje, ze was hier regelmatig op bezoek. Volgend jaar hebben wij een afspraak,  Joke , hou je eraan.

Nog een lieve groet

Corry 
ik tel alleen de zonnige dagen.

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

23 dec 2018, 11:48

Goeie bijna middag

Ondanks de regen en het feit dat ik heel slecht geslapen heb afgelopen nach zijn we vanmorgen al op stap geweest voor 7 km langs landelijke weggetjes.
Geen foto's 'k had mijn handen nodig voor de paraplu.

Erika, amaai die Amarylis van jou, die van mij is zo'n dom krom stengeltje van 10 cm, 'k denk dat hij voor het einde vd week in de vuilbak ligt.
Oud maar niet out !

Erika1
Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Locatie: Limburg - Houthalen

23 dec 2018, 11:51

Rietjes , zeker niet doen de andere is ook heel anders daar heb ik ook alleen maar blaren. Heb nu geen tijd meer om een foto te maken zal voor straks zijn.
Brood dat men deelt, smaakt beter.

veve
Lid geworden op: 16 mar 2006, 16:55
Locatie: W-Vl

23 dec 2018, 13:22

Afbeelding
Hallo allemaal, net gedaan met eten, heb de 11u. mis gezongen met ons koor en dan bij thuiskomst uitgebreid geaperitiefd!
De bloemen die Omadina meehad stonden in mijn living, gekregen deze zomer van vrienden waarschijnlijk heeft Omadina de foto van mijn tijdlijn op fb gehaald, niet erg hoor!
Mooie tekst Yvette op jou kaartje!
Rietjes toch waar haal jij de goesting om te gaan wandelen in zo een weer, chapeau hoor!
Waren van plan om te gaan wandelen deze namiddag maar is er het weer niet voor hé, dus dat word zetelen en straks een potje koffie met een koekje...
Nog een gezellige zondag allemaal en tot later, daaag....
One life...live it !

piepje
Lid geworden op: 05 feb 2005, 18:00
Locatie: naast bos

23 dec 2018, 15:58

goede natte avond
dank u schaffen
prachtige fot oos rietjes
veve  ivette joke corry mooie kaartjes
mooie amarilis
goed dat je dochter de traditie overneemt corry
mooie rozen dina
Afbeelding
Hou van mensen,zoals ze zijn!
Er zijn geen anderen

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

23 dec 2018, 17:08

Goeiemiddag

Mijn wandeling is me blijkbaar niet goed bevallen, 'k sleep me al de hele namiddag van de ene zetel naar de anderen, zelfs een uurtje geslapen, 'k zit bovendien met een pijnlijk gezwollen oorschelp Afbeelding

Niet het goede moment om ziek te worden.  Indien nodig zullen mijn twee schatten van dochters wel inspringen om te zorgen dat alles toch op tafel komt zoals voorzien op Kerstdag.

Erika, die van mij durf ik niet tonen, 't is een sukkeltje ! 
Oud maar niet out !

Erika1
Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Locatie: Limburg - Houthalen

23 dec 2018, 17:49

Rietjes, zoals beloofd mijn ander plantje heeft helemaal niets van een amarilis 6 lange blaren dat is het  :lol:

Afbeelding

Ben blij dat de dag voorbij is echt een rare zondag Afbeelding gelukkig was de frituur open, want nu nog gaan koken is geen aardigheid . 

En morgenvroeg is het weer van dat, op een andere plaats.Afbeelding
Laatst gewijzigd door Erika1 op 23 dec 2018, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Brood dat men deelt, smaakt beter.

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

23 dec 2018, 17:57

Ik heb al veel "bof" gekregen op mijn wenskaartje. Ik ben nogal ijdel want het doet me zo'n deugd!

Ik heb de hele dag mijn Krantje gemaakt. Buiten het bereiden van mijn middageten heb ik verder gewerkt, ik heb zelfs geen koffiepauze ingelast!
Hopelijk zijn ze content en heb ik niets vergeten!
Nu ga ik eten, zetelduiken en naar TV kijken, dat zal deugd doen!
Morgen wat meer nieuws! 
Ivette

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

23 dec 2018, 22:22

slaap wel iedereen

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan