Hoekje:"De oase van rust 2018-2019".

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Erika1
Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Locatie: Limburg - Houthalen

18 feb 2019, 00:05

Ritavdm schreef:
17 feb 2019, 20:47
Goeieavond

't was echt volkstoneeel zoals het moet : lachen lachen lachen.....
'k heb een gezonde pint bloed opgedaan !
Rietjes, tussen de vampieren gegaan :?: :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Erika1 op 18 feb 2019, 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Brood dat men deelt, smaakt beter.

corry
Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Locatie: Wenduine

18 feb 2019, 08:17

Afbeelding

Goedemorgen

Niet veel op computer, ogen zijn zo moe.

Luister veel naar muziek, Systane Gel Drops geven verlichting. Na een paar dagen rust wordt het beter.

Zaterdagavond lekker gegeten, met een jammere onderbreking, er werd iemand onwel en is met spoed weggevoerd, zag er niet goed uit.

Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

18 feb 2019, 08:50

goeie morgen iedereen
Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Erika1
Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Locatie: Limburg - Houthalen

18 feb 2019, 09:05

Erika1 schreef:
18 feb 2019, 00:05
Ritavdm schreef:
17 feb 2019, 20:47
Goeieavond

't was echt volkstoneeel zoals het moet : lachen lachen lachen.....
'k heb een gezonde pint bloed opgedaan !
Rietjes, tussen de vampieren gegaan :?: :mrgreen:
Brood dat men deelt, smaakt beter.

Erika1
Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Locatie: Limburg - Houthalen

18 feb 2019, 09:10

Goeiemorgen

Wat een klote forum is dit geworden, niets werkt meer naar behoren, wilde ik een posting aanpassen op een foutje.
Wat doet dit ding plaats het er nog eens bij terwijl erop staat werwijderen ja tarara
Pfffff
Brood dat men deelt, smaakt beter.

vera-maria
Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39

18 feb 2019, 09:32

Goedemorgen allemaal!
Erika vroeg me ook af wat Rietjes wilde zeggen met dat bloed 😀
De zon schijnt weer mooi in de living, ne mens herleeft hé met zonneschijn, allez ik toch!
Corry heb die oogdruppels ook nog gebruikt, momenteel gebruik ik 3 x daags Hylogel op voorschrift van de oogarts, ik heb altijd last van droge ogen!
Ben een beetje verkouden, verstopte neus zere kop en ‘s nachts last van prikkelhoest, hoop dat het zo overgaat want heb een hele druk week voor de boeg!
Straks ga ik mijn huisje dweilen, doe dat meestal op maandag en deze namiddag ga ik wandelen met Markant, we doen het elke maand en zijn meestal met 8 vrouwen, we doen zo een 10 km, achteraf gaan we dan koffie drinken en kletsen! En deze avond is er dan de wekelijkse les notenleer, dus mijn dag raakt weer gevuld!
Ik ga aan de slag, daag...Afbeelding
You only have one life...live it!

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

18 feb 2019, 10:15

Eigenlijk vond ik dat ook raar gezegd Rietjes van die pint "bloed" dat ge opgedaan hebt. Ik begrijp daarbij dat ge genoten hebt maar die uitdrukking met dat bloed heb ik nog nooit gehoord!
Erika trek u de veranderingen hier maar niet aan, we kunnen nog samen "babbelen" en dat is het voornaamste!

Vera-Maria, dat is veel hoor 10 km wandelen, jullie zijn waarschijnlijk nog jonge dames?

Ja, het is allemaal groter en meer uitgerekt maar het marcheert toch weer hier op Sennet!
Ik hoop dat de maatjes die afhaakten toch terugkeren, eens het allemaal lukt zoals nu bij mij is het toch heerlij om hier uw ei kwijt te kunnen!

Thuis kijkers: wie denk je heeft Karin overvallen? Ik twijfel dat het Dries is omdat dit teveel voor de hand ligt!
Deze namiddag komt een ode reisvriendin die nu ook weduwe is op koffiebezoek. Alhoewel ik al veel beter ben twijfel ik of ik koffie zou drinken, misschien iets lichter voor mij. Ik heb nog niet gezondigd, al de hele tijd braaf thee gedronken maar ik heb het moeilijk! Toch ben ik niet verslaafd want ik kan het missen!

Vanmorgen brood gehaald en een taartje, 's morgens is het nog redelijk koud toch, ben teruggekeerd om
mijn muts te halen, inderdaad ik ben maar een kasplantje meer maar ik weer me toch nog!
Ivette

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

18 feb 2019, 11:19

Goeiemorgen

Daarstraks geen problemen met het SenNet
wel problemen om op het internet te raken
storing v telenet


Kennen jullie die uitdrukking niet "een goeie pint bloed opdoen",
't wil gewoon zeggen ervan genieten er deugd aan hebben; eens goed lachen is toch altijd goed voor de gezondheid.

Het zonnetje nodigt me ook uit om te wandelen straks !
Oud maar niet Out

Erika1
Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Locatie: Limburg - Houthalen

18 feb 2019, 11:59

Ik ben weer in de zaal om eens alle glazen te doen blinken. Normaal moet diegene achter de toog de gebruikte glazen op het ei de goed spoelen en afdrogen. Niemand of toch bijna niemand doet dit, vandaar dat ik vind dat het eens grondig mag gebeuren. De leggers heb ik met dasty geschuurd was ook hoog nodig. Dit zijn dan weer extra dagen werk hè :mrgreen: :mrgreen: . Zal er een of 2 of 3 mee bezig zijn dan ga ik de kasten waar al het gerief in staat ook eens van binnen en buiten onder handen nemen. Nog extra dagen :lol:
Brood dat men deelt, smaakt beter.

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

18 feb 2019, 17:58

De kilometertjes zitten er weer op, schoenzolen terug wat meer versleten :wink:

't was niet echt een mooi wandelparkoers maar het weer en het gezelschap hebben het dan weer goed gemaakt en diene lekkere Orval achteraf .... mjamiemjamie.


Afbeelding
Oud maar niet Out

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

18 feb 2019, 19:59

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

rvh1
Lid geworden op: 14 feb 2019, 10:43

19 feb 2019, 08:13

Goede morgen iedereen

Ik ben juist terug van de autokeuring , ik kan er weer een jaartje mee verder , nu om 9 uur een tweede keuring , maar dan van mijn tanden :lol:
De weg was nat , hier heeft het een beetje geregend vannacht
Groetjes en nog een aangename dag
Robert

vera-maria
Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39

19 feb 2019, 11:19

Hallo allemaal!
Hier stralende zon, maar ik denk dat het net als bij Robert geregend heeft deze nacht want er lagen plassen op de weg!
Deze morgen al naar de dokter geweest, ikke last van mijn rug dus een voorschrift voor kini gekregen en ook voorschriften gevraagd voor een hele resum pillen op voorraad voor mijn ventje die hartpatiënt is! Ik heb ook last van een verkoudheid maar neem daar geen medicatie voor dat gaat vanzelf weer over.
Yvette ja 10 km. hebben we gewandeld gisteren, we zijn met 5 vrouwen van ongeveer mijn leeftijd plusminus60 en 2 van 74 en dan nog een vrouw die eind dit jaar 80 word en nog even goed kan stappen als wij die bijna 20 jaar jonger zijn!
Deze namiddag ga ik op stap met 2 vriendinnen, zal weer gezellig kletsen worden, en deze avond gaan ventje en ik naar een toneelstuk, denk dat het ook om te lachen is dus we zullen er ook evenveel deugd van hebben zoals Rietjes haar toneelstuk dat ze gezien heeft 😅
Zo en nu ga ik hier in mijn huisje aan de slag en straks iets klaar maken om te eten deze middag het is kippeworst met savooi, niet speciaals maar ik eet heel graag savooi!

Afbeelding
Tot later daaag...
You only have one life...live it!

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

19 feb 2019, 11:30

Goeie voormiddag

Dat lenteweer en -gevoel blijft maar aanhouden.
Iedereen zegt wel 't is er veel te vroeg voor maar voor mij niet hoor, ik herleef :D

Veve, hier staat er ook savooi op het menu, verwerkt in hutsepot.
Echte winterkost :roll:
maar 'k had er nu eenmaal alle ingredienten voor in huis gehaald dus moet het nu maar.

Ivette, 't hoeft daarom geen 10 km te zijn maar blijf toch maar wandelen zolang het gaat, 't houdt je jong.
Ook bij ons in de groep zijn er een paar dames van 83 en 84 en die stappen nog duchtig mee, je hoort ze nooit klagen.
Oud maar niet Out

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

19 feb 2019, 16:42

Daarstraks heb ik geprobeerd op de i-pad hierlangs te komen en ja het lukt nadat ik me daar dus ook aangemeld heb
maar
dan ben ik hier op de vaste pc dus weer niet aangemeld
conclussie
men kan maar op een toestel aangemeld blijven.
Oud maar niet Out