Hoekje:"De oase van rust 2018-2019".

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

19 feb 2019, 22:34

Ritavdm schreef:
19 feb 2019, 16:42
Daarstraks heb ik geprobeerd op de i-pad hierlangs te komen en ja het lukt nadat ik me daar dus ook aangemeld heb
maar
dan ben ik hier op de vaste pc dus weer niet aangemeld
conclussie
men kan maar op een toestel aangemeld blijven.
ook geprobeerd en is inderdaad waar
deze namiddag was er kookles van KVLV
allemaal soepen, lekker
slaapwel iedereen
Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

20 feb 2019, 08:55

Goeie frisse morgen

't wordt vast weer een mooie dag als we maar een beetje meehelpen om er iets moois van te maken; positief denken !

Mijn was hangt al te stralen in het zonnetje, koken hoef ik niet te doen (hutsepot v gisteren).

Ik kreeg een mailtje van Piepje dat het haar niet lukt, ze kan alleen nog komen lezen.
Wie kan haar helpen !
Oud maar niet Out

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

20 feb 2019, 09:10

goeie morgen iedereen
zonneke schijnt, weer een mooie dag
deze middag uit eten met vriendin die 50j. werd
Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

omadina
Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Locatie: Meulebeke

20 feb 2019, 09:36

Hallo maatjes,

Eindelijk.... ja raakte ook niet meer op het forum, wel nog op seniorennet.
Het weekend ben ik bij de kinderen geweest en zo weinig met de pc bezig geweest.

Ik heb dan ook maar een email naar het forum gestuurd en mijn probleem uitgelegd.
Ik kreeg een vriendelijke email terug, en na een beetje puzzelen, ben ik er toch geraakt. Nu moet ik op reageren klikken, maar dat had ik wel snel door. Ik hoop dat Piepje en andere maatjes die zich nog enerveren, ook snel terug kunnen komen. Ik ben al vele jaren ingelogd en dat was nog met mijn oud email-adres, dat was ook nog een bijkomend probleem, maar dat is nu ook opgelost.

En nu maar een beetje jullie ervaringen van de laatste dagen lezen.
Ik wens jullie allemaal een prettige zonnige dag ! Oh ja, ik heb mijn nieuwe fiets, dus van middag ga ik een ritje doen.

Vriendschapsgroeten,
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

20 feb 2019, 10:16

Dag omadina, welkom terug en veel plezier met uw nieuwe fiets!
Jadi, je weet als geen ander hier ons ALLEMAAL aan te spreken en bijeen te houden, dank daarvoor!
Ook ons allemaal aanporren om hier te komen schrijven: de vraag hoe het was op de markt kan ik toch niet negeren!ii:
Het was koud toen ik hier 10' na 8u vertrok naar de bus, ik kon beter handschoenen aangedaan hebben.
Het Kruidvat aan het station opent alleen op dinsdagmorgen al om 8u30 dus was dat mijn eerste halte om dagcrème te kopen.
Het was leuk flaneren tussen de kramen en er was overal afslag, spotgoedkoop. Ik kocht er een grijze en een zwarte broek van het merk Victor, die draag ik graag in de week, ze zitten gemakkelijk. Ik lette alleen op het labeltje met de maat, 2 dezelfde. Groot was mijn verbazing: de grijze past zoals normaal en de zwarte is wel 2 maten te klein! Ik zal ze wel mogen wisselen maar ik weet niet of ze volgende week nog voorradig zullen zijn want ik zou liever een zwarte, passende broek hebben dan mijn geld terug!
Vis heb ik ook gekocht, ook voor Christa. Enkele soorten waren in reclame zoals de filet van wijting om op
het vel te braden aan 7.95€. Ik ga die maar morgen klaarmaken want heel schone, kleine spruitjes hebben
me verleid en die zouden toch niet zo goed overeenkomen met die vis!
Ik heb weer veel keus want ik bracht ook zelf geteeld witloof mee.
Dan nog mijn koffie in de Koornbloem waar ik gevraagd werd of ik niet goed geweest was, ze hadden al in de gaten dat ik er een paar weken niet was!
Mijn karretje was alweer goed gevuld, ik heb me zo gejeund, ik ga zo graag naar de markt!

Ik vond ook de 2e aflevering van Arnold Houben boeiend en ook het programma van Luc Alloo over Niels Destadsbaeder heb ik met plezier gevolgd! Niels is een meester hoe hij het publiek voor zich moet winnen, ik gun hem zijn succes, hij is een naarstige jongeman die niet naast zijn schoenen loopt.

En nu ga ik strijken voor Christa en mijn spruitjes zullen ook niet vanzelf mijn bord sieren vanmiddag dus
doeiiiiii!

Piepje; stuur eens een mail naar: Sven Lauwens:forum@seniorennet.be die meneer heeft me schitterend geholpen tot ik hier weer mijn weg vond waarvoor nog altijd mijn dank want we missen elkaar niet graag hé!
Doe een beetje moeite en kom maar snel terug
Ivette

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

20 feb 2019, 12:42

Goeiemiddag

Ivette, 'k lees zo graag je markt-verslagjes; ik kan in mijn gedachten zo met je meestappen, kiezen en kopen.

Deze voormiddag had ik zomaar zin in pannenkoeken bakken, heb ik dan maar gedaan en die zullen vast smaken straks na de wandeling; want ja die staat op het programma voor deze namiddag.


Afbeelding

Nu hebben ze website van de Bib ook vernieuwd, nog meer misère misère.
't loopt vierkant :roll:
Oud maar niet Out

vera-maria
Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39

20 feb 2019, 14:07

Hallo allemaal!
Dat blijft hier toch vierkant draaien op seniorennet 🙃
Ik gebruik altijd mijn IPad en moet elke keer opnieuw inloggen en dan moet ik me weer af en aanmelden alvoor ik hier een reactie kan plaatsen amai 🤨
Deze morgen had ik geen internet verbinding, gebeld naar de provider Enja de modem was kapot, we hebben deze middag een nieuwe gehaald en dus kan ik weer surfen op het net!
Is stralend weer maar denk dat ik voor ene keer in mijne zetel ga blijven want voel me maar platjes door mijn verkoudheid!
Yvette ik kon het me zo voorstellen dat je op de markt liep, je mag dan ‘s morgens ook extra vroeg opstaan om je bus te halen!
Goh Rietjes jij bent ook onvermoeibaar hé pannenkoeken bakken amai!
Allez ben weer weg daaag...
You only have one life...live it!

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

20 feb 2019, 17:57

Ik hou hout vast (mijn hoofd)
maar momenteel raak ik hier zonder problemen
er zijn blijkbaar anderen; hopelijk raakt alles vlug opgelost en kunnen we met zijn allen weer vrolijk erop los tateren.

Het zonnetje heeft me natuurlijk naar buiten gelokt; we hebben er 11 heerlijke kilometer opzitten


Afbeelding
Oud maar niet Out

piepje
Lid geworden op: 05 feb 2005, 18:00
Locatie: naast bos

20 feb 2019, 19:06

amaai eindelijk hier
dank u rietjes en svenAfbeelding[/img]
Hou van mensen,zoals ze zijn!
Er zijn geen anderen

piepje
Lid geworden op: 05 feb 2005, 18:00
Locatie: naast bos

20 feb 2019, 19:07

Afbeelding[/img]
Hou van mensen,zoals ze zijn!
Er zijn geen anderen

piepje
Lid geworden op: 05 feb 2005, 18:00
Locatie: naast bos

20 feb 2019, 19:10

Afbeelding
Hou van mensen,zoals ze zijn!
Er zijn geen anderen

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

20 feb 2019, 19:51

JOEPIE !
Piepje is er terug !

Wie zou er ons anders helpen aan de juiste titel of uitvoerder van een bepaald liedje waar wij maar een paar woorden of zinnen van kennen.... daarin is ze echt een crack ons Piepje.
Oud maar niet Out

piepje
Lid geworden op: 05 feb 2005, 18:00
Locatie: naast bos

20 feb 2019, 22:22

lag er al terug uit

Afbeelding
Hou van mensen,zoals ze zijn!
Er zijn geen anderen

corry
Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Locatie: Wenduine

20 feb 2019, 22:25

Al veel duifjes hun stekje terug gevonden

Bij mij loopt het nu en dan weer mis, een hele tekst getypt, klip op plaatsen alles weg, terzelde tijd plaatste Rietjes iets, dus mijn gedacht wordt er een van de twee niet doorgelaten.

Dag piepje en omadina,

Slaap wel

Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.

corry
Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Locatie: Wenduine

20 feb 2019, 22:29

Nu was jij me juist voor piepje, gelukkig was mijn tekst er nog, tweede keer plaatsen .

Jawadde, wat een soep, zou de webmaster Pascale ons verlaten hebben. ?

Tot de volgende
ik tel alleen de zonnige dagen.