welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

19 mar 2019, 10:49

Afbeelding
veel sterkte bekske en doe maar rustig aan
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

20 mar 2019, 08:48

goeiemorgen bekske,goed geslapen ? :D
we zijn al weer in de helft van de week,
en al over dehelft van maart 8O wat vliegt de tijd.
hier is het droog ,maar wel bewolkt.




Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

20 mar 2019, 08:52

Afbeelding
een leuke woensdag iedereen ik ben pas tegen de morgen in slaap gevallen .Dus weinig geslapen .Ben gisteren iets meer dan een uurtje weggeweest en dat was voor mij.Te vermoeid begrijp niet hoe het komt maar ja op deze manier geniet je niet echt.Van een uitstapje dus vandaag rustig en kalm doen groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

20 mar 2019, 16:54

Afbeelding
de dag is ook weer bijna voorbij.Heb me vandaag bezig gehouden met vele rustpauzes .Ga morgen voormiddag toch nog eens trachten om buiten te komen .Aan de pijnen kan ik iets doen maar de grootste vijand vermoeidheid niet .Ik mag me goed voelen en krijg dan plots een klop van de hamer waardoor het geen zin heeft om er tegen te vechten .Want dat maak het alleen maar erger .afijn ja het nemen zoals het is en trachten zoveel mogelijk te genieten ondanks al de ellende.Nu weer zorgen om iets te eten want op nuchtere maag neem ik geen medicijnen .Daarna zal het waarschijnlijk tv kijken worden groetje aan iedereen

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

21 mar 2019, 08:30

Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

21 mar 2019, 10:47

goeiemorgen bekske,ik begrijp je heel goed...
probeer toch te genieten van de goeie momenten .
sterkte :wink:

Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

21 mar 2019, 16:05

Afbeelding

Goede middag... heerlijk weertje en niks koud...
mijn wandelingetje zit erop en de boodschappen zijn gedaan
tijd nu voor een koffie of theepauze, en een snoepje
voor wie het wenst :lol: 't is niet omdat ik niet mag
snoepen dat ik het jullie niet gun :wink:

Voor allen een gezellige dag verder en tot morgen...
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

21 mar 2019, 19:09

Afbeelding
De dag is ook weer voorbij ik heb wel weer even op stap geweest .Maar het was teveel kan geen twee keren per week eventjes naartoe gaan .Zal moeten tevreden zijn met 1 keer per week nochthans was het deze week telkens iets langer dan een uur.Dus geen uren maar ja het is nu zo .Heb omdat ik kwaad was op mijn eigen eenkast proper gemaakt .En ja nu ben ik doodop zal hopelijk straks goed slapen .Ook heb ik nog even naar de glasbak hier kort bij geweest had lege bokalen die maar in de weg bleven liggen .Het was aangenaam om even buiten te zijn .Nu zeg ik geniet van jullie avond iedereen groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

22 mar 2019, 08:15

Afbeelding

Afbeelding
Na een nacht te liggen woelen alsook een nare droom ben ik er weer om jullie een mooie zonnige vrijdag te wensen .Dat voorspellen ze toch zonnig weer niet mijn ding maar ja .Na de middag wachten want huisarts komt langs .Nu nog mijn elektriek meter en aardgasmeter doorsturen .Dan kunnen ze weer een mooie rekening sturen .Geniet van jullie dag groetje

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

22 mar 2019, 14:36

goede middag ieder,bekske er is altijd iets te betalen ,
hopelijk gaat al wat beter
geniet van je dag ,met uw diertjes zolang we daar nog plezier in hebben
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

23 mar 2019, 10:15

Afbeelding

Afbeelding
hallo iedereen geniet van jullie weekend .Gisteren was de huisarts weer laat dus ben ik nu vandaag deze morgen al mijn snoepjes bij apotheker gaan kopen .Moet maandag morgen er nog gaan halen moest besteld worden .De laatste tijd volgens de apotheker veel problemen met medicijnen .Die niet op tijd aangevuld zijn of afgeschaft worden .Dat heeft hij nog nooit meegemaakt zoals nu zei hij.Volgens hem is het zeker niet aangenaam om zo op deze manier te werken .Ik ken deze apotheker al 35 jaar is dicht bij mij en geef veel uitleg over de medicijnen .Dus aangenaam om naar daar te gaan groetje ik ga ook genieten

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

23 mar 2019, 18:49

Afbeelding
ik kom even langs om iedereen een rustige avond .Ook een deugddoenlijke nacht te wensen .Zodat je morgenvroeg met een sprong uit je bed kom .Ja rustig uit bed komen mag zeker ook hoor want dat zal hier zo zijn .Heb me bezig gehouden met vele rustpauzes .Spijtig dat ik maar 1 uur naar tv kan kijken en dat ik dan even de ogen moet sluiten om verder te kijken .Daardoor mis je telkens een stukje maar ja die vermoeid .Zelfs de huisarts staat voor een raadsel zegde hij.Afijn ja ik heb toch genoten van de dag .Nu even alles afsluiten en de avond kan weer starten .Dus zeg ik voor straks slaapwel oogjes dicht en snaveltje toe en geniet maar van je slaapje groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

24 mar 2019, 08:52

goeiemorgen bekske :D
hier schijnt de zon,en de vogeltjes fluiten.
echt lenteweer :lol:





Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

24 mar 2019, 09:12

Afbeelding

Afbeelding
hallo iedereen geniet van jullie zonnige zondag groetje .Straks de vogelkooien proper maken die zijn al goed wakker .Ik maar half heb regelmatig wakker geweest met de nacht .Maar ik kan rusten wanneer ik wil ik ga nu gewoon genieten groetje

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

24 mar 2019, 10:59

Afbeelding
goede morgen bekske hier ook zon ,geniet maar van uw zondag
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek