welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

18 feb 2019, 09:15

Afbeeldinghallo iedereen weer een nieuwe week dat van start ga .Geniet ervan om het even hoe voorlopig heb ik geen nieuws verder groetje

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

18 feb 2019, 10:50

weeral begin van een nieuwe week
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

18 feb 2019, 12:44

Afbeelding :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

18 feb 2019, 16:15

Afbeelding
de avond is in aantocht hopelijk hebben jullie genoten van het mooie weer .Ik moet me wijselijk binnen houden want ik heb geen zin in barstende hoofdpijn .Maar ja ik hou me binnen rustig en bezig .Ben terug begonnen met haakwerk dat gaat voorlopig me beter af dan breien.Met af en toe een lekker tasje thee .Ben nu muntthee aan drinken .Heb verschillende smaken thee want koffie drink ik niet.Heb nochthans koffie in huis voor als er eens bezoek kom.Maar dat is weinig dat er bezoek kom .Ondanks ik weinig ergens naartoe ga verveel ik me niet .Want de vermoeidheid is de grootste spelbreker als ik ergens naartoe zo gaan .Ook wel de pijn maar daar heb ik mijn pijnstillers voor .Maar ja het nemen zoals het is en vooral gewoon genieten zoals nu van het vogelconcert.Nu weer zorgen om een stukje te eten en daarna zie ik wel geniet van jullie avond en voor straks rustige nacht groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

19 feb 2019, 08:11

Afbeelding
ja ik ben vroeg maar deze voormiddag met hulp boodschappen doen .Dan kom ik nog ergens eens.Alleen met een rollator zo het niet gaan voor boodschappen te doen .Want per bus geraakt je niet tot deze warenhuizen.Om te zwijgen dat het hier bergop en bergaf is.Soms ga ik wel eens naar stad maar om een rollator op bus te zetten is geen lachertje .Veel kun je niet meebrengen want de rollator weegt al .Maar ja een goed hulpmiddelom nog alleen op stap te gaan.Met de hulp gaik wel met kruk omdat het juist van parking tot in de winkel te gaan is .In de winkel even rondlopen is voor mij een opgave en enorm vermoeid .Maar ik bijt door anders kom ik nog nergens .Een geluk dat ik hulp krijg voor mijn boodschappen te doen .Dus nu iets eten en de medicijnen nemen dan is het weer rusttijd .Daarna nog even de twee juffers buiten in de tuin laten en dan ben ik gerust.Een paar uurtjes is snel voorbij maar ja ik ga genieten .Een fijne dag iedereen groetje
.

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

19 feb 2019, 11:08

Afbeelding

[/goedemorgen bekske,en kunt u genieten van
het mooie weer buiten?
b] :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

19 feb 2019, 16:11

hey Bekske een goeie zonnige namiddag

ja tis nie gemakkelijk voor jou als je niet tegen de zon kunt
maar dan blijf je het best binnen of in de schaduw hé
en gelukkig had je alweer hulp om je boodschappen te doen
en zo kan je er weer een tijdje tegen en is alles weer eens aangevuld
nog een fijne dinsdag verder

groetjes , zonnebloemetje



Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

19 feb 2019, 16:42

Afbeelding
ik kom iedereen een gezellige avond wensen en voor straks een rustige nacht .Deze voormiddag dus boodschappen gedaan .Kan weer een week verder want zoals fruit en beleg enz kun je toch maar voor een week nemen.Heb weer mijn neus eens buiten gestoken bij manier van zeggen.Ik eet veel fruit dat is gezond zeggen ze toch .Ik hou tegenwoordig niet meer van iets zoet.Ook is mijn eetlust niet zoals het moet maar ik eet omwille van de apotherssnoepjes .Een geluk dat het bestaat maar soms verdwijnt er zo een snoepje enmoet je overschakelen op een ander .Wat dan niet zo goed werk als tevoren maar ja als het niet meer te verkrijgen is heb je geen andere keuze.Ik ondervind het nu alenkele maanden moest iets vervangen maar spijtig werk dit zo niet .Heb het al aan de huisarts laten weten maar ga er toch nog iets over zeggen misschien nog met iets anders proberen .Als de zon te fel schijnt blijf ik wijselijk binnen.Nu heb ik wel in de tuin een half uurtje geweest maar de vermoeidheid dwingtme weer om te rusten .Maar geniet toch van kleine dingen nu zorgen dat er hier twee hun eten krijgen en dan voor mij zorgen.Ondertussen is hier weer een concert bezig .Geniet van de avond groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

20 feb 2019, 08:13

Afbeelding
hallo iedereen een nieuwe dag staat klaar wat hij zal brengen weet ik nog niet .In elk geval ga ikme bezig houden zodat ik me niet verveel .Groetje

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

20 feb 2019, 13:26

Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

20 feb 2019, 16:23

Afbeelding
nog even iedereen een fijne avond wensen en een deugddoende nacht voor straks.Vandaag was het mijne dag niet voel me niet tip top zoals anders dus veel gerust.Nu zorgen voor iets te eten.
Ja ik eet vroeg omdat ik voor ik ga slapen nog iets eet omwille van de medicijnen die voor slapen gaan genomen worden .Dat is pudding of soep voor nu is het een stukje brood want nuchter neem ik geen medicijnen .Als je 4 maal daags medicijnen neem moet je wel iets eten niet veel maar toch .Soep kan ik de hele dag dooreten zowel winter als zomer dat smaak mij het beste.Brood is mijn ding niet liefst een warme maaltijd om het even welk weer het is.Moet wel voorzichtig zijn metwat ik eet want sommige eetwaren kan ik amper verteren .Afijn ja het is nu zo .Nu dus richting keuken en daarna zie ik wel ik ga genieten van de avond hopelijk jullie ook groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

21 feb 2019, 09:11

Afbeeldinghallo iedereen weer een nieuwe dag om in te vullen hopelijk een leuke knusse dag.Voel me nog niet tip top dus ga ik me rustig houden .Geniet om het even hoe zodat je met plezier aan deze dag terug kan denken groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

21 feb 2019, 10:59

Afbeelding

[/dag bekske,ik heb een beetje gesukkeld met sennet
pffffff is een hele aanpassing. gelukkig is het mooi weer buiten,en kunnen
we onze gedachten eens verzetten. :D
b]
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

21 feb 2019, 11:00

amai zijn dat grote plaatjes 8O :)
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

21 feb 2019, 19:02

Afbeelding
ik geraakte daarjuist niet binnen dus nu snel nog een rustige avond en nacht wensen aan jullie