welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

22 feb 2019, 09:10

Afbeelding
eventjes een fijne dag komen wensen aan iedereen .Na de middag komt de huisarts hopelijk komt hij vroeger dan de voorbije weken .Verder geen nieuws groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

22 feb 2019, 09:43

Afbeelding
[/goedemorgen bekske :D b]
medion akoya P32010 (MD34140) AMD RYZEN
DDR4 - 8GB ram 1TB harde schijf +256 SSD
telenet fiber . bitdefender plus ( EDGE )

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

22 feb 2019, 14:29

Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

23 feb 2019, 08:34

Afbeelding
we zijn er weer gisteren was de huisarts weer laat .Nu kom ik iedereen een knusse dag wensen zowel lezers als bezoekers .Straks naar de apotheker gaan want ik moet nu terug nieuwe snoepjes bij nemen .Omwille van mijn been dat enorm pijn doet en in brand sta .Ook ben ik enorm misselijk hij heeft uitgelegd wat hij denk dat is .Dus afwachten of het ga helpen die snoepjes alsook of ik het kan verdragen .Want ik neem al zoveel in .Maar ja een geluk dat we het kunnen betalen en nemen .Anders zo het leven helemaal niet aangenaam zijn .Dus nu naar de apotheker gaan .Geniet van jullie dag groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

23 feb 2019, 17:10

Afbeelding
ik kom iedereen een knusse avond wensen .Deze voormiddag naar de apotheker geweest .Ik stond verbaasd dat de huisarts al gezorgd had voor de aanvraag bij ziekenfonds voor dat nieuwe medicijn .Een geluk dat het ziekenfonds bestaat want 1 medicijn zo nogal duur geweest zijn voor mij .Nu moet ik weinig betalen omdat ik toestemming heb van ziekenfonds voor tussenkomst .Nochthans was hij hier gisteren avond rond 19.20uur weggegaan.En toch had hij het kunnen regelen het is wel een verpakking voor drie maanden wel.Er bestaan kleinere verpakkingen maar ik zal dat lange tijd moeten innemen volgens de apotheker zijn uitleg.De apotheker heeft ook een klein formulier ingevuld dat ik bij mijn pas moet steken voor het geval dat ik iets voorkrijg zegde hij.Dat heb ik dan maar gedaan nu een stukje eten en dan een stevig verband aan mijn been doen .Vanaf morgenvroeg moet ik dat verband ook in de dag aandoen .En als ik me daar goed mee voel zal ik moeten uitkijken voor steunkous.Ook als ik zit mijn been omhoog leggen .Wel regelmatig bewegen en met de stoelfiets iedere dag 3 xper dag 20 minuten bezig zijn .Afijn ja nog maar iets bij en trachten er mee om te gaan hoe lastig en pijnlijk het ook is.Zo nu ga iets eten en dan eens kijken wat er op tv is groetje iedereen

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

24 feb 2019, 08:29

Afbeelding
hallo iedereen de zon komt al piepen ik hou me rustig moet wel .Moet wel nog een was ophangen en de vogelkooien proper maken .Maar de dag is nog lang groetje

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

24 feb 2019, 10:59

goede morgen bekske hier is ook al volop zon
een fijne zondag voor uw ,samen met uw diertjes
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

24 feb 2019, 17:19

Afbeelding
de avond is in aantocht dus een leuke gezellige avond aan het bezoek en de vele lezers .De witte was is toch buiten gedroogd moet nog opplooien .Maar dat is voor morgen .Heb teveel gedaan alhoewel het niet zoveel is maar voor mij wel .Dus eerst de was opgehangen buiten dan gerust .Daarna de 4 vogelkooien proper gemaakt regelmatig in de week word hun water en badje wel proper gemaakt .Alsook bijvulling van eten .Maar zondags word hun kooi proper gemaakt met nieuw schelpzand op de bodem en de stokken waar ze op zitten enz schoongemaakt .Ook hun water en bijvulling van eten .Alsook zoals iedere week een stukje sla of witloofrauw wel .De ene week sla dan weer witloof als extra .Met soms een snoepje in hun kooi .De ene kanarie is een hele snelle als je zijn kooi open doe moet je snel zijn of hij kiest het hazenpad bij manier van spreken .De andere kanarie is rustiger .De gewone parkiet en de twee dwergparkieten zijn rustig als je in de kooi kom.Ondanks de dwergparkieten graag aan van alles bijten .Ze weten zogoed hoe ze hun eetfles naar omhoog moeten duwen zodat die eruit val en langs die opening zouden ze ontsnappen .Maar ik hou het wel goed in oog af en toe gaat er eens een stukje speelgoed kapot waarop ze dan geknabbeld hebben .Het zijn maar vogels maar ze weten het ook wel te zeggen als er hun iets niet aanstaat .Ik moet s'morgens en met de avond iets zeggen tegenhen .Of anders later ze zich duchtig horen .De kanaries geven regelmatig een concert vooral als er iemand hier is of als de parkieten van hun tak aan maken is .De twee juffertjes zijn hier ook nog maar ze liggen heel rustig met op tijd en stond even buiten en een snoepje. Morgen kom de hondenkapper eentje weer mooi maken dat is wel tegen haar zin want ze verzet zich nogal .Gemakkelijk is het aan huis moet niemand lastig vallen daarvoor .Nu nog even een tuinwandeling doen en dan terug met been omhoog .Hopen dat er iets op tv is en dan vliegt de tijd .Een rustige nacht iedereen groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

25 feb 2019, 08:13

Afbeelding
hetis de rapte want de kapper komt hier nu deze morgen voor een klein juffertje groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

25 feb 2019, 10:28

Afbeeldinggoeiemorgen bekske :D
medion akoya P32010 (MD34140) AMD RYZEN
DDR4 - 8GB ram 1TB harde schijf +256 SSD
telenet fiber . bitdefender plus ( EDGE )

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

25 feb 2019, 11:30

hey Bekske een late goeie morgen

als je niet kan genieten van het zonnetje dan misschien wel van de temperatuur die al enkele graadjes naar boven gaat de laatste dagen
nog een aangename maandag verder voor jou en je beestjes

groetjes , zonnebloemetje



Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

25 feb 2019, 16:12

Afbeeldingde avond is in aantocht dus nog even iedereen een rustige avond wensen.Heb een kleine wandeling gedaan moestiets gaan posten en dan maar even.Een omwegje gemaakt moet wel voorzichtig zijn nu met linkerbeen .Daarna met been omhoog en verder met van alles me bezig gehouden .Straks een stukje eten en dan weer tv kijken zeker .De maand loopt op zijn eind nog enkele dagen en van wagon 2019 is er dan geen spraak meer is dan voorgoed voorbij.Wagon 3 van 2019 staat al in de startblokken maar moet nog geduld hebben .Ik persoonlijk vind dat de tijd snel voorbij vliegt.Zo dat was het weer groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

26 feb 2019, 08:33

Afbeelding
weer een nieuwe dag dat we mogen inkleuren .Straks hier met hulp boodschappen doen .Daarna zie ik wel .Hoe moe ik ben van de winkelen en dan ben ik weer even buiten geweest.Verder zeg ik tegen iedereen geniet van je dag .Groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

26 feb 2019, 17:05

Afbeelding
vandaag boodschappen gedaan en mijn pijp was uit .Heb gerust daarna maar ben nog enorm moe dus iedereen een knusse avond wensen groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

27 feb 2019, 08:05

Afbeelding