welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

09 apr 2019, 09:46

hey Bekske een goeie morgen

hier is er al een beetje nattigheid gevallen deze morgen
maar dat was voorspeld door de weerman op VTM
veel winkelplezier samen met je hulp en hopelijk is dat niet te vermoeiend voor jou

nog een fijne dinsdag verder

groetjes zonnebloemetje



Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

09 apr 2019, 16:51

Afbeelding
ja mee gaan winkelen is voor mij enorm zwaar vermoeid .Maar met op de tanden even bijten kom ik toch nog ergens .Als ik alleen ga naar stad dan moet ik de bus nemen met een rollator .Wat niet simpel is om op en af te stappen .Daardoor kan ik niet veel mee brengen want het is al gewicht die rollator ondanks ik een lichte heb .Maar ja het nemen zoals het is er zijn er die het nog moeilijker hebben dan ik .Krijg wel regelmatig opmerkingen als ze me zien stappen met rollator maar daar reageer ik niet meer op .Ik weet waarom ik die gebruik en daar heeft niemand verder opmerkingen over te maken .Want zo simpel is het niet als je een stoep op of af ga enz .Maar het is een grote hulp voor mij groetje geniet van de avond

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

10 apr 2019, 09:00

Afbeelding
een nieuwe dag om in de kleuren geniet om het even hoe groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

11 apr 2019, 08:51

Afbeelding

weer een nieuwe dag dat ga beginnen hier schijnt de zon al een beetje Dus ik voorzichtig zijn maar ga zoals altijd genieten van kleine dingen .Hopelijk doen jullie het ook groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

12 apr 2019, 06:28

Afbeelding
hallo iedereen een knusse vrijdag groetje .Ja ik ben nu vroeg maar heb alle uren van de nacht gezien .Maar begin dat gewoon te worden die nachten dat is meestal 2 nachten per week zo .Zal straks wel rusten nu even nog eens kijken verder op pc .Dan nog papier buiten zetten want ze komen het papier ophalen .Daarna zie ik wel ik ga nu verder en ga trachten te genieten want de tijd vliegt voorbij .Behalve de nachten die kunnen lang duren groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

12 apr 2019, 14:04

problemen met slapen bekske? :?
ik ben ook zo'n woekeraar ,kom veel wakker snachts,dat komt door
die verdomde uurverandering,van winter naar zomeruur :x
en dat duurd toch een tijdje eer ik mij terug goed voel.
slaappillen moet ik niet hebben,en zal dit ook nooit nemen :wink: .
hier is het grijs bewolkt met af en toe een sprankeltje zon :(
medion akoya P32010 (MD34140) AMD RYZEN
DDR4 - 8GB ram 1TB harde schijf +256 SSD
telenet fiber . bitdefender plus ( EDGE )

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

12 apr 2019, 19:09

Afbeelding
de avond is er weer geniet maar van de avond .Groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

13 apr 2019, 09:28

Afbeelding
hallo iedereen het weekend staat weer paraat geniet ervan .Weet nog niet hoe ik mijn dag ga inkleuren maar wel dat ik geniet van kleine dingen .Zoals nu van mijn tas thee groetje

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

13 apr 2019, 09:40

hey Bekske een goeie morgen

jij geniet altijd van een theetje zie ik en ik kan zo genieten van een koffietje
dus laat het je vandaag dan maar weer smaken je theetje en geniet maar verder van het weekend
dat zullen wij ook doen

groetjes , zonnebloemetje



Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

13 apr 2019, 14:22

Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

13 apr 2019, 16:58

Afbeelding
de avond is in aantocht dus een gezellige avond iedereen .Heb vanmorgen mijn bed verschoond .Alsookde fleeche dekens op bed en zetels verschoond .Heb het gewassen en alles ligt al opgeplooid de kast in .Had drie machines gedraaid en buiten gedroogd .Juist als ik met de lakens binnen was viel er een beetje sneeuw hier niet veel .Ja lig overal fleeche dekens op omdat ze mee op bed en de zetel zitten .Dat is dan snel gewassen en ook gedroogd .Heb wel donkere dekens liggen .Maar als ik het bed gedaan had was mijn rug aan reklameren maar door tussendoor me rustig te houden en met pijnstiller gaat het .Moet enorm voorzichtig zijn met mijne rug bij het minst dat ik doe laat die zich duchtig voelen .Zoals er vroeger eens iemand zei omdat ik zegde dat mijn rug de spelbreker is met wat ik doe .Je moet toch met je handen werken en niet met je rug .Zo een domme opmerking heb ik dus eens gekregen .Afijn ja het is weer eens proper .Als ik met bed bezig ben komen er soms al eens op bed lopen of onder het onderste laken kruipen .Dat is goed mee helpen zeg ik dan tegen hen.Nu iets eten en dan zien wat ze op tv geven vanavond .GROETJE

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

14 apr 2019, 09:24

Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

14 apr 2019, 09:52

goeie zondagmorgen bekske :D
hier ferm gevroren vannacht,alles wit :?




Afbeelding
medion akoya P32010 (MD34140) AMD RYZEN
DDR4 - 8GB ram 1TB harde schijf +256 SSD
telenet fiber . bitdefender plus ( EDGE )

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

14 apr 2019, 10:51

goede morgen iedereen
bekske terug wat beter geslapen ,heb daar soms ook last van
een fijne zondag
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

15 apr 2019, 08:25

Afbeelding

Afbeelding