welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

30 jan 2019, 17:41

Afbeelding
nog even goede avond wensen en een rustige nacht voor straks .Ik heb wel even in de tuin geweest met een viervoeter .In de dag gaat die niet zelf alleen buiten .Als het donker is ga ze wel alleen buiten .Heb al zo dikwijls geprobeerd om haar zelf naar buiten te laten gaan in de dag .Maar noppes dat gaat ze zich in huis gewoon verstoppen .Afijn ja de halsband aan dan moet ze me wel volgen .Met de avond als donker is of met de nacht geen probleem ga ze zelf buiten .Of ze moet iets gezien of gehoord hebben dan blijf ze binnen .Als er bezoek kom zien ze haar niet zit dan onder bed tegen de muur zodat je er aan kunt .Bezoek buiten en dan kom ze terug onder bed uit gekropen .Heb zo veel met haar bezig geweest maar het heeft niks geholpen .De kleinste die is ieders vriend je zo zeggen ze ziet dat .Maar ja het is nu zo morgen als de poets kom zet ik ze alle twee even in de bench .Tot als de salon waar bed sta gepoetst is .Dan kan ze terug op bed wel onder een deken kruip ze wel .De kleinste die blijft ook braaf op bed liggen tot als alles gepoetst is .Als ik er alleen mee ben krijg ik wel veel vriendschap van .Dat heeft ook maanden geduurd maar nu blijf ze rustig liggen .Een goede waker is ze wel alsook hoe raar het ook is .Ik krijg van haar een waarschuwing als ik een migraine aanval ga krijgen .Dan kan ik wel op tijd voordat het uitbreek medicijn nemen .Zodat het snel onder controle is .Ook als de pijnen te erg zijn waak ze enorm over mij.Dan lig ze voordurend te waken over mij .Begrijp het wel niet goed hoe ze dat kan doen en verder zo een grote angst hebben .Nu ga ik alles afsluiten en dan tv kijken groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

31 jan 2019, 07:19

Afbeelding
het is even in de rapte want de poetshulp zal komen .En ik moet nog ontbijten .Zal blij zijn als die 4 uren om zijn .Want dan ben ik doodop ondanks ik niks gedaan heb .Maar die drukte maak mij vermoeid .Afijn ja ja is het weer voor 14 dagen proper wens jullie een knusse donderdag toe groetje

greetie
Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Locatie: Land van Nevele

31 jan 2019, 08:57

Bekske, bewonderenswaardig dat hondje je verwittig als er een migraineaanval op komst is, hij moet heel erg aan jou gehecht zijn!
Groetjes
Greetie

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

31 jan 2019, 10:32

GOEIEMORGEN BEKSKE :D
HIER HEEFT HET VANNACHT HARD GEVROREN;
HOU U MAAR LEKKER WARM BINNEN IN HUIS.

Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

31 jan 2019, 12:15

hey Bekske een goeie koude middag

je huisje zal wel alweer proper zijn nu dat de poetshulp geweest is deze voormiddag
en dan zal je voor de rest van de dag weer op je gemak zijn
voor deze middag wens ik je smakelijk eten
en verder nog een fijne donderdag

daaaaag


Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

31 jan 2019, 14:15

Bekske ook fijne dag
het huisje zal terug netjes zijn ,
nu kan je terug verder rusten met uw hondje dicht bij uw,want buiten vind ik maar koud nu 
doeiiiiiiiiiii
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

31 jan 2019, 17:33

Afbeelding
de avond is weer in aantocht dus tijd omiedereen een knusse gezellige warme avond te wensen .Straks dan de oogluiken sluiten zodat je fit kunt opstaan .Ja het is koud maar als je op tv hoort ergens min 35 graden .Dan stel ik me de vraag hoe krijg je het binnen warm bij zo een min temperatuur .Dan hebben wij toch niet de klagen met die enkele min graden .Afijn ja nu alles afsluiten zodat de warmte binnen blijft .Daarna eens zien wat er op tv is .Mijn sjaal is af en ik ben aan denken wat ik nu ga maken vanaf morgen heb nog wol liggen.Dus geniet om het even hoe groetje ps. ja mijn huisje is weer gepoetst en morgen een nieuwe maand

Wieke65
Lid geworden op: 15 dec 2010, 18:05
Locatie: West Vlaanderen

31 jan 2019, 17:52

Afbeelding

Rustplaats in de sneeuw.  :D
Al wat ik zelf doe is goed genoeg.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

01 feb 2019, 09:19

Afbeelding
goede dag iedereen hier ziet het voorlopig wit .Ik wens jullie allemaal een knusse vrijdag  .Als je niet buiten moet gewoon genieten binnen .Straks nog eens uitzoeken op pc om sjaal te maken voor kinderen .Zodat ik met de handen bezig ben want het is nodig.Nu niet veel te zeggen ben laat omdat ik om zes uur er terug ingekropen was .Was de vroeg om op de blijven zeker met dit weer .Maak het binnen gezellig en geniet groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

01 feb 2019, 10:14

GOEIEMORGEN BEKSKE :D
HIER HEEFT HET VANNACHT GESNEEUWD;
MAAR HET WAS FIJNE SNEEUW, HOOGSTENS 2CM  DIK

Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

01 feb 2019, 17:20

Afbeelding
eventjes eens komen piepen eniedereen een knusse avond wensen .Daarna als klaas vaak langs komt oogjes dicht en uren later uitgerust.
Om weer een nieuwe dag te starten  ja we zijn met wagon 2 van 2019 vertrokken .Deze maand zal nog sneller voorbij gaan omdat er minder dagen in zijn .Ik zal deze maand dus die korter is minder inkomen hebben .Ik word betaalt behalve de zondag dus 6 dagen per week .Iedere maand is het inkomen niet gelijk verschillend dus .Maar ja tevreden zijn met wat ik krijg.Heb eens goed gekeken wat wol ik nog liggen heb en ben aan een kindersjaal begonnen .Want ik moet oefeningen doen met de vingers maar als ik haak bewegen de vingers toch ook.Zo nog een stukje moeten eten maar heb weinig honger .Maar zal toch moeten want ik moet die snoepjes nemen en liefst niet zonder eerst iets te eten.Dan voor slapen gaan nog 1 maar het is geen slaappil wel een zware pijnstiller .Zodat ik niet midden in de nacht wakker schiet van hevige pijn .Ik drink wel voordat ik ga slapen kamillethee en daar word ik heel rustig van .Nu straks eens kijken wat ze geven op tv anders woordpuzzel of zo oplossen .Geniet van de avond om het even hoe groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

02 feb 2019, 08:39

Afbeelding
hallo iedereen het is weeral weekend .Wat gaat de tijd weer snel dus volle bak genieten .Om het even hoe ik geniet van simpele dingen een tasje thee een knuffel van de viervoeters enz.Veel heb ik niet te vertellen want ik kom weinig buiten .Nu nog een lekker ontbijt en ik kan de dag beginnen .Het zal wel met haakwerk zijn dat ik me ga bezig houden.Afijn ja doe wat je graag doet en op die manier zal de dag voorbij vliegen groetje

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

02 feb 2019, 09:42

Afbeelding 
Goede zaterdagmorgen Bekske...weeral weekend ja het gaat rap, veel te rap 
maar 't is niet tegen te houden... hoe ouder we worden
hoe sneller het gaat...'t voornaamste is dat we 'relatief' gezond mogen blijven...
de kwalen nemen we er bij...we moeten wel.... er is geen keuzeAfbeelding

Verder een fijne dag  leuk dat plaatje met die sneeuwmannen elk in z'n leuke poseAfbeelding

Ik stuur jou een warme groet en goed dat je nog kan bezig zijn met haken
dat is goed voor de lenigheid van de handen, anders worden de vingers helemaal stijf en pijnlijk....
Geniet van het weekend en een sterkteknuffeltje :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

02 feb 2019, 10:24

GOEDEMORGEN BEKSKE  :D
Afbeelding
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

02 feb 2019, 17:15

Afbeelding
goede avond iedereen hopelijk is jullie dag ook goed verlopen .Ik heb een kleine kindersjaal af .Morgen een andere beginnen wel groter want ik heb opgezocht naar de leeftijd .Zodat ik toch een richtlijn heb .Want ik heb de laatste tijd weer veel last en pijn aan handen en vingers.Daarom dat ik het doe om te bewegen .Ik heb er nut bij en plezier om het te maken .Alsook plezier als ik eriemand mee verras.Breien is veel moeilijker omdat de rug  daar mee belast is .Zal waarschijnlijk nog wel sjaals breien .Maar vind nu mijn plezier in haken omdat de rug niet zo laat voelen .Heb wel even moeten rusten want ik ben zo al vermoeid.Als ik om het even wat doe neemt de vermoeidheid toe .Maar ja zo gaat ook de tijd voorbij .Had kervelssoep uitgehaald uit vriezer maar heb er erwtjes bij gedaan .Anders kriebel het als ik alleen kervelsoep eet en nu niet .Nu een pistolet met beleg endan nog mijn pot thee maken voor de avond.Daarna richting tv .zo ik ben er vandoor om te genieten van de avond en hopelijk een rustige nacht groetje